tisdag 11 juni 2013

Vinn en underbar väska från Lilly of Sweden

Nu har du chansen att vinna en superläcker väska från Lilly of Sweden. Den är i tyg och har läckra silvriga paljetter som dekoration. Användningsområdena är många. Välj om du vill ha den på shoppingrundan, som helgväska eller som lyxig strandväska.
Tävlingsreglerna finner du nedan.






Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange vilka fäger denna väska finns i och din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Lilly of Swedens FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas onsdagen den 28/6. Jag drar en vinnare dagen efter.

13 kommentarer:

Mia Jerkstrand sa...

Halloj. Väskan finns i rosa, vinröd, turkos och svart. Min email är miaka2@spray.se
Gillar dig och lilly så 3 lotter.
Håller tummarna. Kram Mia Jerkstrand

Anonym sa...

Vilken fin vinst!
Väskan finns i 4 färger: rosa, röd/vinröd, ljus turkos, svart.
in_cava_vita@hotmail.com
Gillar Lilly of Sweden på Facebook: Elisabet Andersson
Delat tävlingen på Facebook:
https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn#!/elisabet.andersson.12
Är redan med i/har gillat Fru Ws fanclub på Facebook.
Jag deltar med alla fyra lotterna!
// Elisabet Andersson

Anonym sa...

1 lott: Hej jag är gärna med i tävlingen!
Väskan finns i färgerna: Rosa, Röd, Turkos samt Svart.
kontaktmejl:
smilet_89 [at] hotmail [punkt] com
Mvh Anna Karlsson
2 lotter: Jag gillar Lilly of Sweden sen tidigare med!
3 lotter: Jag har delat tävlingen med hjälp av ikonen.
4 lotter totalt: Jag är sen tidigare med i Fru W piffar med prickar på fb.

Bodil J sa...

Vilken läcker väska, klart man är med i tävlingen. Jag ställer upp med 4 lotter.

Väskan finns i rosa, svart, turkos och röd.
Min mail: bodil.n@hotmail.com

Jag gillar redan både dig och Lilly of Sweden sedan tidigare på FB.

Har delat på twitter.

Håller tummar & tår!

Maria Elmgren sa...

Hej!

Jag vill också ta chansen att vinna den superfina väskan, och hoppas på turen med fyra lotter. Gillar dig och Lilly sedan tidigare och har delat tävligen på Fb. Väskan finns i rosa, röd/vinröd, turkos och svart.

Kram,
Maria E-W
maria_elmgren_warberg@msn.com

Anonym sa...

Klart jag vill vara med på din utlottning. Jag har två lotter som jag hoppas på tur med.

Kram Cathrine Nilsson

Helena Argirakis-Valencia sa...

1. Rosa, svart, turkos och röd
2. Gillar sen tidigare
3. Klart!
4. Gillar sen tidigare

Hoppas på tur!

helenaargirakis@hotmail.com

Anonym sa...

Oh jag vill vara med. Väskan finns i rosa, röd/vinröd, turkos och svart.
Önskar 3 lotter då

kram Kristina
kristina.johansson@skola.bollebygd.se

Anonym sa...

Åh vad fin. Rosa, röd, turkos och svart. Vill gärna vinna. Hls Gun!

Anonym sa...

Hej!
Men oj, vilken fin väska!
Vill supergärna vara med
i din fina tävling...

Väskan finns i dessa fräscha
färger: Turkos, rosa, röd
och svart!

Gillar sen länge bägge sidorna
på fb (Marie L-m)
Så 3 lotter blir det nog..
Ha det fint/ Marie

ragna_marie@hotmail.com

Kicki sa...

Hej :)
Väskan finns i fyra färger, turkos, rosa, vinröd och svart.
Jag har både dig och Lilly of Sweden på FB sedan tidigare.
Tre lotter fick jag :)
e_kicki@hotmail.com
Kram Kicki

Anonym sa...

Flickvännen tycker att jag ska vara med och vinna en väska åt henne ;)

Väskan finns i 4:a färger: rosa, röd/vinröd, ljus turkos, svart.

Mvh Johan

johan-karlsson2010@hotmail.com

1 lott!

Märta sa...

Rosa, Röd, Turkos samt Svart är färgerna som väskan finns i.
angsgard1@telia.com
Gillar dig sedan tidigare och nu gillar jag även Lilly.
Ett inlägg på bloggen skall göras.
Hoppas på fyra lotter och hoppas på tur!
Märta