måndag 10 december 2012

Vinn ett julpaket från Yankee Candle

Nu lagom till jul drar jag igång en underbar tävling i samarbete med Yankee Candle. Det du kan vinna är ett stort doftljus, Large Jar i julig röd färg med den underbara juldoften Sparkling Cinnamon. Till detta får du ockå tre st Mini Reeds. Det är en koncentrerad doftolja som sugs upp i trästickor och sprider doften i rummet. De små förpackningarna är idealiska för lite mindre utrymme, såsom garderoben, badrummet mm. De kommer i dofterna:
 
 
Sparkling Cinnamon- Feststämning... den kryddiga värmen av äkta kanelstång med spår av kryddnejlika
Christmas Cookie- En favorit bland familjens traditioner. Julen skulle inte vara densamma utan den smöriga vaniljdoften från festliga kakor
Balsam & Cedar- Direkt från skogen - den rena doften av majestätiska granar med värmen från aromatiskt cederträ
 
 


Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och svara på frågan om hur lång brinntid en Large Jar har och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gilla Yankee Candle på Facebook.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas tisdagen den 18/12. Jag drar en vinnare dagen efter.
 

19 kommentarer:

Karlskronamamman sa...

Å jagvill görna vara med och tävla!
Rätt svar:150 timmar.
Gillar på fb, gillar även fig på fb, så tre lotter blir det vs?

/Hanna

Dess sa...

Åh, dom doftar ljuvligt!! Brinntid: 110-150 timmar... desiree@schildtconsulting.se
Deltar med 3 lotter

GOD JUL!

Eddan sa...

1) Ett large jarljus brinner i 150 timmar!
2) Gillar Yankee Candle på Facebook
(Anette Kristoffersson)
3) Gillar Fru W också på Facebook.

Jag tar tre lotter tack :-)!

Eddan sa...

Oj glömde mailadressen:
anetteochingvar@hotmail.com

Kram från Anette

Anonym sa...

Mystävling! :) Jag tar fyra lotter!
De har en brinntid på 150 timmar, har gillat på FB, har delat tävlingen på FB, och har gillat fru W på FB sedan länge!
Håller nu tummar och tår för en vinst!!
Kramar Sarah
sarah_hakansson@hotmail.com

Kristina sa...

jag vill gärna vara med och tävla. Mitt svar är 150 h och jag vill ha 3 lotter tack! kram Kristina
kristina.johansson@skola.bollebygd.se

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, mitt svar är 150 h och jag tar tre lotter tack kram Kristina
kristina.johansson@skola.bollebygd.se

Emelie Viklund Hermansson sa...

Hej!

En Large Jar brinner 110 till 150 timmar. Jag deltar med 4 lotter :)
silverkristallen@hotmail.com

Ha en fin dag :)

Leif sa...

Jag önskar få en lott.
Svar: Upp till 150 timmar.
Leif
generalleif@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vinna ljuset,
passar bra till det gula huset.
Svar brinntid 150 timmar.

Rödhaken

Jennypenny sa...

Vilken underbar tävling!
Mitt Yankee Candle Clean Cotton har nyss brunnit klart här hemma, i 150 timmar =)Dock tror jag banne min det höll längre =)
Luktar underbart och måste köpa mig ett nytt... men jag kan ju inte bestämma mig för vilken doft jag ska välja! Så självklart vill jag vara med och tävla!
Gillar din sida på FB, Gillar Yankee Candle och delar. Brinntid 150 timmar.
Min mail är jenny.akerblom@gmail.com

Anonym sa...

Vilken underbar tävling!
Rätt svar är 150 timmar. Ha det bra
mvh emely.drugge@hotmail.com

Anonym sa...

Tar gärna en lott! :)
Svaret är 150 timmar.

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Mia Jerkstrand sa...

Hej. Brinntiden är 150 tim.
Gillar yankee och delat och gillar dig sedan länge.
Kram Mia Jerkstrand
miaka2@spray.se

Sanna sa...

En lott: Brinntid 150 timmar.

Två lotter: Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Tre lotter: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/december/tavlar-om-ett-stort-doftljus.html#comment

Fyra lotter: Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Brinntid 150 timmar
Deltar med två lotter

camilla.lima@telia.com

Anonym sa...

1 lott.

Svar: 150 timmar

johan-karlsson2010 (at) hotmail.com

Monika O-sson sa...

Jag deltar gärna.
Brinntiden är 150 timmar.
E-mail: empty_heart@live.se

Kylie Larsson sa...

4 lotter tack

Gillar på FB alla sidor
Delat - https://www.facebook.com/kylielarsson/posts/484607114925130
Svaret är 150 timmar

kylielarsson@gmail.com