måndag 12 november 2012

Vinn två ljusstakar från Affari

Nu startar jag en superfin tävling som kan förgylla din advent och jul. Det du kan vinna är två stycken vita ljusstakar från Affari. Det är den mysiga gårdsbutiken Caesar´s Hem som står för vinsten. Om du inte har varit där och har vägarna förbi Åsa är denna butik ett måste. Den doftar alldeles underbart av gott tea och har jättefina inredningssaker. Nu är den julpyntad och myset flödar.
Enkla tävlingregler nedan.
 

 

 

Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och skriv två färger på pappstjärnor som finns i Caesar´s Hem nätbutik och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Caesar´s Hems FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 25 /11. Jag drar en vinnare dagen efter. 
 
 

22 kommentarer:

Fru Jacobsson sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar för de där ljusstakarna var fasligt fina.

Det finns röda och rosa pappstjärnor. Jag har gillat både dig och Caesar`s hem länge och har delat på FB.
Så 4 lotter till mig.

Håller tummar & tår!

bodil.n@hotmail.com

veronica sa...

åhh jag är jätte gärna med och tävlar om dessa skönheter..

1. de finns i rosa och röd
2. jag har gillat på facebook (veronica hedlund)
3 jag har länkat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-tva-ljuss…ar-fran-affari/
4. jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

Anonym sa...

Läckra stakar!
Pappstjärnor i bla färgerna vit och röd. Deltar med tre lotter. Har gillat *2.
sara.sanden@tele2.se

Karin A sa...

Jättefina saker! De har turkosa och rosa stjärnor bl a. 74466andersson@telia.com.
Din fanclub är jag så klart redan med i!

Karin A sa...

Glömde ju skriva att jag även gillar Caesars FB sida, så tre lotter till mig tack!

Mia Jerkstrand sa...

Jättefina ljusstakar.
Stjärnorna finns i färgerna röd och rosa. Gillar caesars hem och dig, så 3 lotter tack.
Mvh Mia Jerkstrand (miaka2@spray.se)

Nathalie Eriksson sa...

Rosa & Turkos :)¨
Gillar på fb :) (Nathalie Eriksson
Bloggar självklart ) http://miniinatta.blogg.se/?tmp=130104
Gillar dig på fb (Nathalie Eriksson)

Anonym sa...

En lott: röd och rosa
Fin vinst! :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

E-L sa...

Jag är med.
1 lott: Rosa och röd
2 lotter: Gillar din fb. (Emma-Lena Svedberg)

pemms66@yahoo.com

Sanna sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna. Det finns rosa och röda pappstjärnor i nätbutiken.

Har gillat deras FB sida (Sanna Kaakinen).

Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

Gillar din FB grupp (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Titti sa...

Hej. Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Det finns röd & rosa pappstjärna. Jag gillar på fb , gillar din sida på fb & länkar ifrån min blogg.

titti.noren@gmail.com

Maria EW sa...

Hej! Ja men det är klart att man måste ta chansen att pryda hemmet med dessa fina ljusstakar!

Pappstjärnorna finns i flera färger, bl a favvisfärgerna vit och turkos :-)

Jag gillar Fru W och Caesar's hem på FB och hoppas på turen med tre lotter!

Tack och kram,

Maria Elmgren-Warberg

Sarah sa...

Underbart söta ljusstakar! Jag tävlar med tre lotter :)

Det finns bla rosa och turkosa pappstjärnor i deras webbshop! (och röda och vita och silvriga)

Har gillat både Caesars Hem och Fru W på FB länge (Sarah Håkansson).

Håller tummar och tår stenhårt!
Kram S.

sarah_hakansson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Sofia. Gillar tävlingar.
Det finns röd och turkos.
Jag gillar både dig och Caesar. Hoppas på Fru Fortuna.
Ha det gott /Yvonne

Monika O-sson sa...

Jag deltar med 1 lott.
Pappstjärnorna finns i färgerna rosa och röd.
De fina ljusstakarna får gärna flytta hem till oss och förgylla många stunder i vårt hem.
Varm hälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Anonym sa...

Helena i Uppsala
svar: rött och vitt
en lott
Jag kollar efter sista tävlingsdag.

Anonym sa...

Vill tävla med en lott=)
Rosa och röda!
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

1. Det finns turkosa och röda stjärnor blandannat
2. Gillar Ceasar´s Home på Facebook
3.Har delat på tävlingen i min logg på facebook
4. Har gillat dig på facebook
så jag deltar med 4 st lotter

Ljusstakarna var helt underbara och skulle vara så vackra på vår byrå i hallen.

Hoppas på tur i din fina tävling

ruth.axelsson(at)hotmail.com

Linn - lantligt med (stort) L sa...


4 LOTTER till mig tack!

1. Det finns pappstjärnor i bland annat färgerna vit och röd.

2. Jag gillar sen tidigare Caesar´s Hem på fb, Linn Emerson.

3. Jag har valt att dela o tipsa om tävlingen med bild o text, i högerspalten i min blogg http://lantligtmedstortl.blogspot.se/

4. Jag gillar din sida på fb sen länge, Linn Emerson.

Hoppas på lite glädje i mycket dystra tider för mig och min lilla familj.

/Linn, linn_122@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Är gärna med och tävlar med en lott om de underbart fina ljusstakarna som skulle passa utmärkt i vårt nya hem.

Det finns pappstjärnor i bl.a. vitt och rosa.

Hälsningar Helena
Helena_Dahlqvist(at)hotmail.com

Karin sa...

Är gärna med och tävlar! Svar: det finns rosa och vit färg på stjärnorna. Är med och tävlar med 2 lotter.
/karin (Berggren.m.karin@gmail.om)

Om Emelie sa...

Superfina, skulle passa perfekt på vårt landställe där vi firar jul!


1. rosa och röd
2. jag har gillat på facebook (emelie lundin)
4. jag har gillat och gått med i fanclub på FB (emelie lundin)


emelielundin@gmail.com