onsdag 28 november 2012

Tävla om betongtavlan Kärlek

Nu drar jag igång en ny tävling i samarbete med Annica Vallin. Jag lottar ut
Betongtavlan Kärlek - ur "Hjärtans Lust" serien som består av 11 olika betongtavlor
i olika storlekar och hjärtan. Vackra att ha flera tillsammans på väggen, men passar
lika bra att ställa i ett arrangemang inne eller varför inte på uteplatsen?
Tavlan är 10 x 10 cm och levereras i en fin presentförpackning.
Design ANNICA VALLIN
 
 
 




Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din favoritprodukt från Annica Valins kollektion och din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Annicavallin.com FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 9/12. Jag drar en vinnare dagen efter.
 

10 kommentarer:

Sanna sa...

En lott: Jag är gärna med och tävlar och min favoritprodukt blev http://shop.annicavallin.com/en/kids/maja-3120-03 .

Två lotter: Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Tre lotter: Delat på FB (Sanna Kaakinen).

Fyra lotter: Gillar din sida på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tar en lott :)
Inte lätt att välja en favorit, men här är en av dem
http://shop.annicavallin.com/en/bracelet/greenwich-3088-30-ny

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Maria sa...

Hej!

Den tavlan skulle trivas fint hemma hos mig! :-)

Hon har så mycket fina saker, och jag gillar t ex ringen TOULON 3011-01, så det fick bli min favorit just nu!

Gillar såklart redan Fru W och Annica, så jag tar tre lotter tack!

Adventskram,
Maria Elmgren-Warberg
maria_elmgren_warberg@msn.com

Karin A sa...

Min favvoprodukt är helt klart rinigen Toulon, med litet hjärta på - så fin!
Jag har även gillat på FB och är redan med i din fanclub, så tre lotter för mig tack!
74466andersson@telia.com

Anonym sa...

Jag önskar få en lott. Min favoritprodukt är halsbandet http://shop.annicavallin.com/en/necklace/biot-3040-1
Det vore en fin gåva till min fru. Betongtavlan kan bli en kärleksgåva till min älskade om jag vinner den, precis som jag vann hennes hjärta och hon vann mitt.
Leif
generalleif@hotmail.com

Anonym sa...

Jag önskar få en lott. Min favoritprodukt är halsbandet http://shop.annicavallin.com/en/necklace/biot-3040-1
Det vore en fin gåva till min fru. Betongtavlan kan bli en kärleksgåva till min älskade om jag vinner den, precis som jag vann hennes hjärta och hon vann mitt.
Leif
generalleif@hotmail.com

Isabelle sa...

Är gärna med, skulle bli en perfekt julklapp till mamma!
Favoprodukt: http://shop.annicavallin.com/en/necklace/peace-3077

Gillar båda sidorna på fb: Isabelle Marie Flink

Tar alltså 3 lotter!

bellusss@live.se

Kylie Larsson sa...


Jag är med såklart;
Att tävla om denna fina tavla snart.
Min favorit produkt är;
Toulon 2011 som du hittar här - http://shop.annicavallin.com/en/pendants/toulon-2011-1
Alla vill ju bli en vinnare naturligtvis;
Men hoppas denna dikt hjälper min chans att vinna detta pris.
Gärna 4 lotter vill ja ha;
för jag har gjort alla 4 som du sa.

kylielarsson@gmail.com

Anonym sa...

Hej!

Oh, så fin betongtavlan är, vill hjärt-
ligt gärna vara med i din utlottning..
Gillar bägge sidorna på fb (Marie L-m)
sen tidigare. Och detta är min nya
favorit från Annica Vallin:PEACE 3077-30
Så 3 lotter, tack!
Ha det så gott önskar Marie L-M

ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar om denna tavla. Tycker mycket om den vackra silverringen med svart sten i. MVH Lisa