fredag 12 oktober 2012

Krabba

Fredagskväll och ingen krabba på menyn här ikväll. Maken spelat match så jag och barnen har lite mys i soffan. Chipsskålen  är placerad mellan dem och nu börjar Barda. Tänkte visa en annan krabba som är mycket bra. Jag och dottern har samma tjocka hår och det är ofta svårt att hitta en hårklämma som håller upp hela håret. Men denna "krabba" fungerade faktiskt både till henne och till mig. Inköpt på Rebel.
Riktigt mysig fredagskväll önskar jag er. I morgon blir det dags för andra lagret pigment på golvet.
Håll till godo.


4 kommentarer:

Malin Eldh sa...

Hej! Jag tycker att den där klämman är super snygg, skulle vilja ha en jag också till mitt tjocka hår :) Har försökt hitta en hemsida för butiken rebel, men hittar inte. Vet du om det finns en hemsida med webshop för den butiken? I så fall vore jag glad om du kunde skicka mig länken :) //Malin

Fru W sa...

Tyvärr Malin så har de ingen webshop! Hoppas du hittar den i någon annan butik nära dig! Kram Sofia

Malin Eldh sa...

Vad synd, jag får jaga vidare hrlt enkelt :) fin blogg du har :)

Fru W sa...

Tack snälla du! Kram