fredag 14 september 2012

Ungefär som Howard

Jag är så enormt sugen på ny soffa och fåtöljer. Har nu hittat vad jag önskar. En soffa och två fåtöljer är vad jag tänker mig. Vi håller på att göra om lite hemma. Bygger ut ett rum så matbordet kommer att flyttas. Min tanke är nu att de rummet skall bli ett soft och skönt rum att mysa och umgås i. Hittade dessa på Mio men har inte sett dem live så det kanske blir dags för en utflykt snart.
Detta rum gränsar till vårt vardagsrum idag men tänker mig detta mer ett rum i harmoni. Vi har gamla dubbeldörrar mellan rummen som går att dra igen så då tänker jag mig att barnen kan sitta och titta på sina filmer och spela Wii osv i den stora soffan( den vi har idag) och så kan vi andra sitta och mysa i dessa. Vad tror ni, är inte det en bra idé?
 

 

1 kommentar:

Pia H sa...

Hej!

Tycker jag låter alldeles utmärkt!!! soffan och fåtöljerna är bara så fina, har själv tittat på dom, är bara så sköna att sitta i.


MVH Pia H