fredag 28 september 2012

Svart kavaj med skinndetaljer

Ibland blir det inte som man tänkt sig och sedan precis tvärt om. Jag skall berätta. Min kollega Karin ringde mig och berättade att hon hade hittat en så snygg kavaj på Lindex idag som hon hade lagt undan. Jag surfade in på nätet och ja, den såg väl okej ut men var inget som jag höjde ögonbrynen av och blev besatt av direkt. Men hon påstod att den var supersnygg på. När jag åkte hem skulle jag fixa lite ärenden då maken idag hämtade barnen. Jag svängde in till mataffären och tänkte att jag kunde ju lika gärna gå in på Lindex eftersom det ligger precis bredvid. Hittade kavajen men inte i min storlek. Såg inte så där jättesnygg ut när det hängde där på galjen men ack vad jag bedrog mig. Den var ju apsnygg på, MEN FÖR LITEN STORLEK!!!!!!!!
 Nej, den fanns inte heller i den andra butiken nära mig och jag blir plötsligt arg på Karin, fast på ett hjärtligt och ironiskt sätt för nu måste jag bara ha en sådan kavaj. Ringer henne genast och låter lite arg och undrar varför hon var tvungen att lura in mig i detta fördärv. Nu till det bästa. Hon var just på väg till Lindex för att hämta ut sin undanlagda kavaj och vet ni vad, det fanns en i min storlek som hon nu köpte ut till mig......Lyckan total och denna fredagen blev ju kanon den med. Nu måste vi bara ses snart så den kommer i mina händer. 'Tack snälla "Kakan" för din omtanke!!
 
Svart och utan slag med skinndetaljer.
Kommer att bli kanon till jeans.
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer att bli skitsnygg i den. Gillar dig skarpt bruden. Kramar Kakan

Fru W sa...

Tack hjärtat!!