torsdag 23 augusti 2012

Tävla om ett iPhoneskal

Jag visade er ju mitt nya mobilskal och nu skall även ni få chansen att designa ert egna skal. Det ni kan vinna i denna tävling är alltså ett egendesignat iphone 4 skal.
Nedan finner ni tävlingsreglerna.




Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och tala om vilket motiv du skulle välja att trycka på ditt skal om du vann och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Caseapps FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas måndagen den 3/9. Jag drar en vinnare dagen efter.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Tar en lott!
Jag skulle välja en bild på mina katter :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Helena Argirakis-Valencia sa...

Jag ar med!
Sjalvklart blir det en bild av barnen, De gor ju altig sa mycket finare... :0)
Gillar bade dig och Caseapps pa facebook sedan tidigare och har delat med mig till mina vanner...
4 lotter, och haller tummarna!

Kram

helenaargirakis@hotmail.com

Sarah sa...

Vad kul tävling!! Jag är med med två lotter!
Jag har delat tävlingen på FB. Om jag vinner hade jag velat ha en bild på mina pojkar på skalet (mannen och sonen)! Har en så mysig bild på dem som skulle vara så fin på telefonen. Håller tummarna nu!
Kram Sarah
sarah_hakansson@hotmail.com

Sara sa...

Jag vill också vinna ett skal med mina barn på!!
Har även gillat båda sidorna på FB.
Dvs 3 lotter!
//Sara
saralilla(a)hotmail.com

Chanette sa...

Hej!
Jag skulle välja en bild på vår fina hund Diesel. Har tyvärr inga egna barn som jag kan ha, så jag får "nöja" mig med min lilla hund-bebis!:)
4 lotter tävlar jag med.
Kram chanette.sirenius@partillebo.se

Johan N sa...

Självklart vill jag ha en bild på min underbara hustru!
Jag har, tyvärr, ingen egen blogg, så jag får nöja mig med tre lotter.

nystrom_johan@yahoo.se

Anonym sa...

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag välja en bild på min son. Jag tar två lotter tack!
Hoppas på tur.
Hälsningar Saki

Anonym sa...

Vill gärna vinna ett nytt skal då mitt gamla är trasigt. Jag skulle välja en bild på min hund.
Kram Sanna

Martina sa...

3 lotter. Eller 4 om man fick en lott för att dela tävlingen på fb.
Jag skulle nog ta en naturbild som motiv. Och skulle sannerligen behöva ett skal då min 20 månaders är o tjuvar telefonen ständigt.

Livetnerochupp@gmail.com

äppelblomman sa...

Jag vet inte vad som hände... Men jag lämnade en kommentar igår om att jag ville ha 4 st lotter... Men den kom inte med...:(
Jag skulle verkligen behöva ett nytt och då skulle så klart mina tre gossar pryda det!
Kram K

äppelblomman sa...

Lämnade en kommentar igår men den verkar inte kommit med???
Jag är iallafall med om 4 lotter! Behöver verkligen ett nytt skal!!!
Så klart skulle mina 3 stjärnor sitta på!
Hoppas på tur!
Kram K