lördag 7 juli 2012

Vita jeans

God morgon!
 Idag blir det lite varierat på schemat. Har varit vaken ett bra tag då en fluga har surrat i mitt ansikte i flertal timmar. Så irriterande att jag nästan gick och hämtade den stora brödkorgen och lade på huvudet.
Men tanke blev ej handling där.
Måste visa mina vita sommarjeans. Det är något som alltid är fräscht tycker jag. I år är de av det Italienska märket Please och kommer från butiken Sagolikt By Anna. De är supersköna och jag älskar verkligen dessa byxor. Har dem i flera färger. Lagom tjocka och är inte genomskiljniga som annars är ett stort problem hos vita byxor. Vet att hon väntar på att få in fler då efterfrågan är stor. Men håll ut, de kommer in igen.
Ha en fin dag!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga kläder!
Brödkorg på huvudet???
Skulle vara kul om du testade och sen lade ut en bild ;-)
// Caroline

Fru W sa...

Tack! Du det var så nära att jag hämtade den. Tänkte just att det vore snyggt på bloggen. Händer det igen blir det foto, jag lovar! Kram S

Anonym sa...

Fast jag tror säkert att du har bra smak även när det gäller brödkorgar :)
Insekter kan verkligen få fram desperata känslor. Usch!

[ lilla fru werner ] sa...

Fin tunika också! Var hittar man den? Ha en fin sommar!!

[ lilla fru werner ] sa...

Fin tunika också! Var hittar man den? Ha en fin sommar!!

Fru W sa...

Hej!
Du den toppen är inte från i år tyvärr men den kommer från H&M, kanske har de något liknadne även i år?
Kram Sofia