onsdag 13 juni 2012

Rävgården

Ojojojoj vad kul vi har haft det ikväll. Jag var med ett gäng kollegor på något som heter Rävgården och ligger i Rävlanda. Ett roligt ställe med massa konstiga bilar. Måste nog säga att bilen där föraren i framsätet gasar och bromsar och föraren i baksätet styr med förbundna ögon var riktigt kul, bonus där är att högtalare går ut till publiken så de hör allt man säger i bilen. Vi fick även prova på lerduveskytte, rally och bilar som svänger åt fel håll mm. Middag på detta och alla var nöjda och glada. Hörde sedan hela min hemresa kollegan ropa, höger, höger, höger, vänster, vänster, VÄNSTER fullt ut!!!!!!!! Ja, jag kan verkligen rekommendera detta ställe.
Nedan jag och chefen innan kampen börjar.
Den fina mössan fick jag låna på stället:)


Inga kommentarer: