söndag 13 maj 2012

Energi

I dessa pollentider känner jag mig alldeles urlakad. Jag är ständigt trött och trots att jag sovit hela natten utan att bli väckt i natt är jag supertrött. Men, men, så är det att leva med allergi. Har planterat lite nytt på trappan idag. Mina föräldrar är här och då är det underbart med lite avlastning. Make och far arbetar på som bara den på bygget. Skall visa er lite bilder inom kort. Själv skall jag unna mig en löptur idag
men väntar nog lite till. I afton blir det fotboll med barnen.
 Tänk om jag hade ett uns av den energi som min son ständigt har. Jag är så imponerad över att från det när han slår upp sin ögonlock på morgonen tills att han sluter dem på kvällen så är det fullt ös hela tiden. Han är positiv och glad som en stolle, härligt!!


Inga kommentarer: