torsdag 26 april 2012

Vinn ett valfritt plagg från Lucky Ellen

Nu har du chansen att vinna valfritt plagg från Lucky Ellen.

Kika in här på alla mysiga plagg som finns. Måste säga att skjortorna till killar är superfina och tuffa.










Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och tala om vilket plagg du skulle vilja vinna om du vann och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Lucky Ellens FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas måndagen den 7/5. Jag drar en vinnare dagen efter.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar med alla 4 lotter!

Jag skulle helst vilja vinna den ljuvliga Madicken-klänningen i storlek 146/152
http://www.luckyellen.com/shop-1/lucky-ellen/elin-104-rod-1.html

in_cava_vita@hotmail.com

Gillar redan Lucky Ellen och Fru W och har delat tävlingen på min Facebook. Här har jag delat om ni vill kolla: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1416849716

Nu håller jag tummarna så hårt jag kan för denna skönhet till klänning - klassisk också!

Hälsningar
Elisabet A.

Kristina sa...

Jag skulle gärna vilja vinna Olivia syren den var ju helt gudomlig! Tar tre lotter då och hoppas på turen!

Helena Argirakis-Valencia sa...

Ny tavling redan? Yay! Jag tar 4 lotter ocjh skulle vilja vinna Olivia 304 syrén till min lilla loppa... Hoppas pa tur nu...

Kram

helenaargirakis@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)

1. Har jag turen att vinna skulle jag vilja ha http://www.luckyellen.com/shop-1/lucky-ellen/sofia-402.html

3. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/7-maj-vinn-valfritt-plagg-fran-lucky-ellen.html

Spacegirl_@spray.se

Monia - mamma till Tuvalie sa...

1. Om jag vann skulle jag vilja ha denna underbara tunika: http://www.luckyellen.com/shop-1/lucky-ellen/irma-205.html?XBLG13728=0ae7233ff8405dcb4b4116c83fc9e0cb

2. Har gillat på fb med namnet Monia Sundgren

3. Har delat på bloggen här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/april/tavling-lucky-ellen-7-maj.html

4. har gått med i fancluben med namnet Monia Sundgren

Hoppas på tur! moniasundgren@hotmail.com

Mia Jerkstrand sa...

Hej. Är gärna med i denna tävling med 3 lotter. Om jag skulle vinna så tycker jag att den vita klänningen " Olivia" Är jättefin i strl 134/140
Mvh Mia Jerkstrand

Maria Emilsdotter sa...

Hej!
Jag är gärna med & tar 4 lotter.

Jag hoppas på denna söta till min dotter i strl 110/116:http://www.luckyellen.com/shop-1/lucky-ellen/olivia-304-syren.html

Gillar redan Fru P & Lucky Ellen på fb & har delat tävlingen på min sida:https://www.facebook.com/profile.php?id=722161440

Hoppas på ett mail från dig <3
scorpion_m4@hotmail.com

Hälsningar Maria

Life's Silverlining and I sa...

Hej, jag provar gärna lyckan hos dig, i denna fina tävling! Gillar deras kläder och en klänning Olivia vit stlk 134/140 skulle jag gärna vilja ha till dottern. Jag tar alla lotter. gillar och länkar.
lifessilverlining@gmail.com
http://lifessilverliningandi.blogspot.com/
kram kram Nilla

Maria sa...

Fin tävling! Älskar Lucky Ellen-kläderna, och måste jag välja får det bli den ljuvliga Bianca 303. Så himla fin!

Gillar dig och LE på FB sedan tidigare, och har delat tävlingen på FB, så hoppas på turen med fyra lotter tack!

Kram,
Maria Elmgren-Warberg
maria.elmgren-warberg@bauer.com

Amandaexanimo sa...

Åh vi älskar ju Lucky Ellen! <3

1. Vill såklart vara med! En Emelie 107 hade vår Saga blivit härligt somrig i!

2. , 3. & 4. Jag gillar redan både Lucky Ellen och Fru W på facebook och delar vidare tävlingen där!

Lina sa...

Är gärna med och tar 3 lotter.

1, Vinner jag skulle jag vilja ha kjolan - Vendela Rosa till min dotter :) Superfin verkligen.

2, Gillar Lucky Ellen sedan innan på facebook - Lina Johansson

3, GIllar din fanpage sedan innan :)

Trevlig kväll.
johanssonlina84@hotmail.com

Chanette sa...

Hej!
Såg att min kommentar var borta så jag försöker igen.
Jag önskar 4 lotter och vinner jag så önskar jag Rebecca 310 i stl 146/152.
Mvh Chanette
chanette.sirenius@partillebo.se

Karin A sa...

Åh va mycket fint de har, men vinner jag så önskar jag Olivia 304 syrén klänningen! Jag tar tre lotter - har även gillat Lucky Ellen och är redan fan av din sida sen innan! 74466andersson@telia.com

Anonym sa...

Hej!
Vilken härlig tävling!
Det blir tre lotter eftersom jag inte har någon blogg.
Skulle jag ha turen med mig väljer jag den här http://www.luckyellen.com/shop-1/lucky-ellen/irma-205.html
Helt underbar!
Camilla
kubbov30@gavlenet.se

Anna-Carin W sa...

Ojojoj, nu höll jag ju på att glömma att tävla! Skulle välja skjortan Emil till min son - skulle sitta fint på skolavslutningen :)
Gillar redan Lucky Ellen och din fanclub på FB (A-C Wikberg) och så delar jag såklart - så 4 lotter! Håller tummarna nu så här i sista sekunden...
annacarinw(at)telia.com