onsdag 18 april 2012

Vinn en underbar scarves från Lilly of Sweden

Nu har du chansen att vinna denna underbara scarves från Lilly of Sweden. Jag lottar ut hela två stycken så nu ökar chanserna för dig att vinna. Den härliga rosa färgen känns vårig och kvaliteten är superskön.








Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din favoritprodukt från Lillys kollektion och din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Lilly of Swedens FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas onsdagen den 25/4. Jag drar en vinnare dagen efter.

46 kommentarer:

Lina sa...

Är gärna med och hoppas på en väldans tur :)

1, Sjalar är lite av mitt beroende så min favorit produkt är just en sjal hos dom. En vit i grunden med fina rosa blommor på, så vacker.

2, Gillar dom på facebook sedan innan på facebook - Lina Johansson

3, Gillar din facebook sedan länge :)

Ha en underbar dag !
johanssonlina84@hotmail.com

Chanette S sa...

Jag är med och tävlar med 4 lotter! :)
Min favortitprodukt förutom alla vackra sjalar är klänningen Embla.
Så somrig och romantiskt!
Kram Chanette

Lili sa...

1.Jag är gärna med,och tar 4 lotter.
min favoritprodukt från Lillys kollektion är Väskan Daniella.

2.redan gillar Lilly of Swedens FB sida med namn Lili Ying.

3.delat tävlingen med mina vänner på Facebook.

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.

Hoppas.
mail:he-jasmine@163.com

Karin A sa...

Jag vill va med och tävla!
- jag gillar ju deras sjalar, är så fina med spets.
- har gått in på Lillys sida och gillar på FB
- Är med i din fanclub på FB

så tre lotter till mig tack!

Anna K sa...

1. Min favoritprodukt är; bild 3 i kategorin kläder.
2. Jag gillar redan Lilly of Sweden på FB med namn Anna Karlsson.
3. Jag har delat denna tävlingen på min fblogg.
4. Jag är redan med i din fanclub. :)
4 lotter tack.
kontaktmejl:
playnsee ( aT ) hotmail.com

Mvh Anna K

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Jag älskar Lilly of Swedens väskor och här förrut köpte vi en underbar spetsklänning som dottern ska ha när hon slutar 9:an.

1 min favoritprodukt just nu är väskan Stephany
2. Jag gillar Lilly of Sweden på fb
3 Jag gillar din sida på fb

Mailadress
jeanettea_70@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill väldigt gärna vara med och tävla! =)

1. Jag gillar Lilly of Swedens väskor men speciellt deras sjalar med vackra tyger och spetsar.

2. Jag har tryckt på "gilla"-knappen på Fb för Lilly of Sweden.

3. Och självklart "gilla"-knappen på fru W´s fanclub på Fb.

Marie =)

Min mailadress är:
mariesvedberg@yahoo.se

Anonym sa...

Hej!
Jag vill väldigt gärna vara med och tävla! =)

1. Lilly of Swedens väskor är väldigt fina men mina favoriter är sjalarna med romantiska och fina tyger.

2. Jag har tryckt på "gilla"-knappen på Fb (LoS)

3. självklart har jag tryckt på "gilla"-knappen hos Fru W´s fanclub på Fb. =)

Marie =)

mariesvedberg@yahoo.se

Carolina sa...

1 lott: Min favoritprodukt är just de vackra scarfsen och sedan tokgillar jag också den svarta tunikan. (image 2 av 14 under kläder)

Ytterligare en: Gillar på FB (Carolina Åhsberg)

Ytterligare en: Delar på FB (Carolina Åhsberg)

Ytterligare en: Är med i fancluben på FB (Carolina Åhsberg)

Såå... totalt 4 lotter för mig.

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Gillar på FB både dig och Lilly (Anna Karlsson)

Länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/april/scarf-254.html

Favorit är väska Stephany (och så har de ruskigt fina tunikor, men hittade inte vad de hette)

blogg@annakarlsson.se

Lotta sa...

Jag gillade den lila tunikan, bild 5 är det.

Jag har gillat Lilly... på Fb och heter Lotta Claesson fd Wiberg.

Länken hit från min blogg är:
http://lottaochlivet.blogspot.se/2012/04/tavling_18.html

Så tre lotter vill jag ha!

Nathalie Eriksson sa...

Denna sjal är faktiskt min favorit . Älskar färgerna :D Gillar deras fb sida , delar på fb & har gått med i Fru W´s fanclub :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

Kajsa sa...

Jag är med!
EMAL: Kajssa@live.com



FAVORIT:
http://lillyofsweden.se/images/auwi11/bags/B74BL.JPG

Ytterligare lott: Gillar på FB!!

Ytterligare lott: LÄNKAT:
http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2012/april/tavla-om-sjal.html


För ytterligare lott: Går med i Fru W´s fanclub på Facebook!


HÅLLER TUMMARNA!

Linda sa...

1: jag e jätte gärna med , min favorit produkt förutom den här jätte fina sjalen är den en jätte fin väska "bild 3"
För extra chans : gillat@ Lindas Linnros
och sen gillat jag din sida för ännu en chans : Lindas Linnros

Linnros@live.com

Anonym sa...

Jag är gärna med på 4 st lotter. Den första lila tunikan/klänningen när man klickar på Kollektion tycker jag är jättefin, den är min favorit!
Delat på Facebook.
Gillat Lilly of Sweden och Fru W.

Mvh
Elisabet A.
in_cava_vita@hotmail.com

Anonym sa...

1. Jag är med! Min favorit blev bild 4 i kategorin "Sjalar"
2. Har gillat Lilly of Sweden och Fru W's fanclub på fb (Katarina Andersson)

3 lotter till mig alltså :D

atarinakall@hotmail.se

carro (mcarro@live.se sa...

Jag är med och tävlar med 3 lotter.

* Favoritprodukten är deras svarta väska på 8 platsen.

* Jag gillar fanpagen

* Jag gillar den andra sidan med.

HÅLLER TUMMARNA :D

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
1. Min favorit är den lila tunikan MillieLove.

2. Här är min bloggänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/25-april-vinn-fin-scarf.html

Spacegirl_@spray.se

Annika - drömmen om 11 barn sa...

1. Min favorit blev helt klart nr 2 i kategorin kläder. En svart tunika/klänning som ser helt underbar ut!

2. Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/april/wallerbert.html#comment

4. Gillar även din fanclub på facebook!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

emma - williams mamma sa...

Hej vilken fin tävling, jag som verkligen behöver något fint extra till min nya vår jacka och vad passar inte bättre än en läcker sjal runt halsen :)

1. Jag gillade den lila tunikan, den var enkel och så fanns det jätte många svarta härliga tunikor. (Men den lila var på bild 5)

2. (gillat på fb , Emma hjorth)

3. http://lifeofhjorth.blogg.se/2012/april/underbar-scarves-fran-lilly-of-sweden-254.html#comment

4. Gillat fancluben också på fb , Emma hjorth

* Min hotmail: emnitus@live.se

Kram nu håller jag för tur

Mia Jerkstrand sa...

Jag älskar sjalar och helst med mkt blommor på.
Gillar både lilly of sweden och dig sedan länge så 3 lotter tack.
Håller tummarna!!!
Mvh mia Jerkstrand
miaka2@spray.se

Sarah sa...

Jaa, ännu en mysig tävling! Jag är självklart med!
Min favorit är den svarta väskan på bild nr 8, den som är lite baggy.
Jag har gillat båda på FB sedan länge och har länkat till tävlingen i egen sida från vår blogg: http://sarahjocke.blogspot.se/p/tavling-lilly-of-sweden.html
Så 4 lotter tack!

Hoppas, hoppas, hoppas!
Kram Sarah

Monika O-sson sa...

Jag deltar gärna. Eftersom jag tycker mycket om sjalar är en av mina favoriter, http://lillyofsweden.se/images/auwi11/sjal/SC202BL113.jpg
Den färgglada sjalen skulle gärna få sätta piff på min vår.
1 Lott.
Varm vårhälsning från Monika
e-mail: empty_heart@live.se

Helena Lindgren sa...

Jag är med :) och passar på och ta alla lotter

1.Min favorit är väskan nummer 4 ur väsk kolletionen så stilren och ändå annorlunda det gillar jag

2.Gillar på facebook sedan förut det gör jag under namnet Helena Lindgren.

3.Har gjort ett inlägg i min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/18955684/taevlar-hos-wallerbert-om-en-undebar-scarves.htm#WriteComment

4.Gillar även faneclubben på facebook det gör jag under namnet Helena Lindgren

håller tummarna riktigt hårt nu och hoppas på tur

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

E-L sa...

Jag är med. tar 2 lotter!
Min favorit är väska nr 2.
Gillar din Fb. (Emma-Lena Svedberg)

pemms66@yahoo.com

Lindah sa...

jag är med.

1. min favorit är dena snygga lila tunikan på 5 bilden bland kläder.

2. gillar på fb sedan tidigare (linda hallstensson)

3. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/april/skarf.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha en trevlig helg!!

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med och tävlar!

Min favorit är väska nr 8, sååå snygg!

Har gillat Lilly of Sweden på fb (elin jonsson).

*håller tummarna*

KRAM

Anonym sa...

Jag tar en lott=)
Min favorit är den svarta tunikan på bild 2
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar. Gillar Lilly på face book och tryckt på gilla knappen. En av mina favoriter hos Lily är deras plonböcker i skinn och jag är med i din fan Page sedan en tid tillbaka. Jag har delat tävlingen via att trycka på knappen längst ner och via face book.

anette carlsson

nettan.klar@gmail.com

Karin sa...

Är gärna med och tävlar m 2 lotter. Finast i deras kollektion är deras sjal med leopard mönster. Har gillat dig på FB sedan länge :) //Karin Berggren.m.karin@gmail.com

Mirre sa...

1. Älskar deras Buddha halsband och även sjalarna förstås.
2. Gillar sedan tidigare både dig och Lilly of Sweden på Facebook, så jag fick det till TRE lotter.

Som mamma är det lätt att glömma bort sig själv i vardagens alla måsten,
Tänk då att få en lyxig Lilly of Swden sjal som vinst på posten,
Då kan jag lova och bedyra, att här hemma skulle utbryta ren glädjeyra

Carola L sa...

Gillar bägge på FB (Carola Lind)
Favoritprodukten är nog:
http://lillyofsweden.se/images/auwi11/klader/CC13LI113_MillieLove.JPG


Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/sjal-2.html

carola(at)officefixarna.com

Charlotte "Clotte" sa...

Jag tycker mycket om Buddha halsbandet.
Scarfen vill jag bära every day om jag vinner.
Mvh
Charlotte clotte@live.se

Anonym sa...

hej
jag vill gärna vara med och tävla gillat båda sidorna på fb
gillar den creme vita sjalen med små tofsar bäst av allt fint dom har i sitt sortiment
2 lotter
Titti skarp

tittifairlane@hotmail.com

Anonym sa...

En lott tages. Vilken jättefin sjal! Jag gillade en av väskorna bäst förutom sjalarna, (den tredje väskan i andra raden).

Kram o håller alla tummar!

tyra123@hotmail.se

tiiti66 sa...

Jag är gärna med och provar min lycka med en lott. Buddha halsband är också min favorit i butiken.
teijadotlentoatelisanetdotfi

Anonym sa...

jag är gärna med
önskar 4 lotter

Gillar bästa dennaa tunika
http://lillyofsweden.se/kollektion_klader.html

Tycker om den lila tunnikan

gillar båda sidorna på fb

delar min blogg

http://flinkan69.bloggplatsen.se/

annica@flinkens.com

Ida B sa...

Hej!

Min favorit är den lila klänningen som är bild nr 5 http://lillyofsweden.se/kollektion_klader.html

Gillar dom på fb ! Ida Banck

MVH
Ida B
idapida@banck.se

Jennypenny sa...

Vilken underbar sjal! Vill ha! är trött på alla stickade varma sjalar. Vill ha en fin vårig sjal nu.. om nu våren kommer? =)

Älskar allt i kollektionen, men har fastnat för första väskan i kollektionen väskor. Marie Bag heter den kanske va?

Gillar alla sidor, delar tävlingen så nu håller jag hoppas jag på tur med 4 lotter!

Ha en fin dag!

Jenny

jenny.akerblom@gmail.com

lentoemo sa...

Väskan Daniella är min favorit! Det finns ju många andra härliga väskor också.
Jag är med i utlottningen. En lott till mig, tack.
flight(at)luukku.com

Anonym sa...

Väskan som är nr 7 i deras kollektion är min favorit.

Jag har också gillat.
Samt delat inlägget på min fb.

Jag gillar även din club. :)

4 lotter blir det, tack.

kontaktmejl:
johan-karlsson2010 ( at )hotmail.com

Anonym sa...

En lott tack! ;-)
Min favorit finns under kategorin sjalar, den på sista bilden (5)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Gillar många av deras saker, är inne på min andra väska men allra kärast är nog Buddahhalsbandet :)

Tre lotter och hoppas att den rosa godsaken får piffa upp min annars ganska gråa garderob :)

Hälsningar Kicki

Anonym sa...

Hej!
Gillar många av deras saker, är inne på min andra väska men allra kärast är nog Buddahhalsbandet :)

Tre lotter och hoppas att den rosa godsaken får piffa upp min annars ganska gråa garderob :)

Hälsningar Kicki

Anonym sa...

Hej!
Gillar det mesta av deras snygga saker, väskor, smycken och sjalar..
4 lotter tack, gillar överallt och här och där (Marie L-m)
Ha det så fint önskar Marie

Helena Argirakis-Valencia sa...

Hinner jag vara med? Det ar fortfarande den 25:e har hos mig... :0) Isa fall tar jag 3 lotter, hinner inte dela med mig for den fjarde... :0) Tycker om sa himla mycket av deras produkter att jag inte kan valja... Haller tummarna nu att det inte var for sent...

Kram

helenaargirakis@hotmail.com