måndag 30 april 2012

Vårtrött?

Känner du som jag att när våren äntligen kommer vill man ju vara pigg och allert men oftast känner jag mig jättetrött. Jag är allergiskt så visst har det nog med det att göra en del. En kompis till mig har börjat att sälja något som heter Juice+. Det är ett kosttillskott som enbart innehåller naturliga ingredienser i form av grönsaker, frukt och bär. Juice+ stöds av 27st oberoende forskningar av dess positiva effekter och äts av bland andra Roger Federer, Ana Ivanovic, Dario Cologna, Petter Northug & Marit Björgen. De finns i antingen kapselform eller som frukttabletter. Kan nog vara väl värt att prova. Min vän berättade att han aldrig förr känt sig så pigg, nu kunde han till och med se färdigt på kvällsfilmen. Kanske kan detta få mig att orka titta på alla tv program som fortsätter efter nyheterna:)
Om du känner dig trött eller känner att du får i dig för lite av frukt och grönt och vill testa detta kan du kontakta min vän Mathias. Du når honom även på mathiasekberg@hotmail.se eller på 0739-600038.
Trevlig valborg !!




Inga kommentarer: