torsdag 5 april 2012

Påsk & kalas

Då var det snart dags för lite påskledig. Det skall bli underbart skönt att bara få vara lite. Jag och maken firar våra födelsedagar och säkert blir det en kvällsmacka vid havet. Har naturligtvis lagt en liten beställning till mor min av min favorit, curryägg. Trots att jag varje gång jag äter det blir dålig så kan jag inte låta bli:)
Igår var jag på en härlig tjejkväll hos Lilly of Sweden. Fanns supermycket att shoppa till vrakpriser.
Då skall jag jobba på så får jag sedan åka till mina älsklingar som redan myser och har kickat igång lite påskledigt.


2 kommentarer:

Martina sa...

Vilken underbar bild! Längtar efter er! Dags för en tur till Götet snart! Kram kram kram kram!!

Anonym sa...

Vilken underbar bild! Fina färger och ett barn som är lik mor sin. Längtar efter er. Nu får det snart bli en tur till Götet! Kram kram kram kram