måndag 23 april 2012

Löprundan satte sina spår

Ojojoj......så stolt över mig själv och mitt psyke. I går sprang jag för första gången i mitt liv 1 hel mil. Jag har aldrig tyckt om att springa men har satt som mål att under detta året skall jag börja tycka om löpning. Det går fantastiskt bra måste jag säga. Igår när jag beslutat mig för att ta en lite längre runda och för mig betyder det ca 6 km som inte är en så van löperska. När jag kom i närheten av mitt mål bestämmde jag mig. Det är idag det skall ske. Jag gick på ren vilja och gjorde det. Mycket stolt över mig själv men ajajajajaj.....jag har problem med mina knän och har haft väldig värk i natt i ena knät och idag haltar jag fram.
Nu får jag nog vila någon dag innan jag ger mig ut igen.

Bjuder på en dagens från jobbet. Scarves från Lilly of Sweden, klänning Monrow.
Ni missar väl inte chansen att vinna en likadan scarves jag idag bär. Några dagar kvar i tävlingen.


3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Gryyymt bra jobbat!
Själv slog jag mitt rekod på 9,3 km i påsk! Och nu är mitt mål 1,5 mil, men först ska jag ta en mil;-)!
Jag är inte heller en van löpare o har alltid hatat o springa... Men nu är det som ett gidt;-)
Kram o hoppas att knäet blir bättre!

Monika O-sson sa...

Du är vårfin och fräsh. Jag är lite nyfiken på när ditt recept kommer upp.
Varm vårhälsning från Monika
e-mail: empty_heart@live.se

Fru W sa...

Monica, jag är ledsen, vet inte om du såg det men jag glömde receptet på landet. Skall verkligen försöka att komma ihåg det nästa gång jag är där!! Kram Sofia