fredag 9 mars 2012

Tävla om en kudde från Olsson & Jensen

Idag fredag drar jag igång en rolig tävling för alla er som vill vara med. Tävlingen är tillsammans med mysiga gårdsbutiken Caesar´s Hem i Åsa. Nu har de äntligen även dragit i gång sin nätbutik
.De har massvis med mysiga kuddar så kika in i närbutiken och kanske hittar du just något som kan piffa till lite extra hemma hos dig.
Det du kan vinna är alltså denna söta kudde från Olsson & Jensen med knytblommor på i creme.
Kudden inklusive innerkudde har ett värde av 495:-.






Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och svara på frågan om antal kuddar Caesar´s Hem har i sin nätbutik och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Caesar´s Hems FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas lördagen den 17 /3. Jag drar en vinnare dagen efter.

30 kommentarer:

Lina sa...

Är gärna med.

1, 16 olika kuddar finna.

2, Gillar deras Fb sida sedan innan (Lina Johansson)

3, Gillar din fanclub på FB redan :)

Ha en fin helg !
johanssonlina84@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla
1 De har 16 olika kuddmodeller att välja bland.
2 Gillar Ceasars Hem
3 Delat tävlingen på fb emma rudbeck
4 Gillar Fru W swdan tidigare på fb
är med med 4 lotter
emmar23@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med!
1. Det finns 16 olika kuddar.
2. Gillar redan.
3. Delar på fb Camilla Sandmark
4. Gillar på fb
5. Det blev 4 lotter.

Camilla kubbov30@gavlenet.se

Kiki Clarpida Andersson sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

1 ) 16 olika kuddmodeller.

2 ) Gillar redan 'Ceasars Hem'.

3 ) Delat tävlingen på fb:
Kiki Clarpida Andersson

4 ) Gillar 'Fru W' på fb.

4 lotter!

Trevlig helg!
Mvh, clarpida@hotmail.com

Camilla Thåström sa...

Det finns 16 olika söta kuddmodeller på deras sida.
Jag tar 4 lotter :)
krakel67@hotmail.com
MVH Camilla Thåström

Linda sa...

1: jag är med 16 olika kuddmodeller
2: Gillar på fb på deras hemsida@ Lindas Linnros
3; sen gillar jag på din fanpage@ lindas Linnros

Linnros@live.com

Maria sa...

Suppenfin kudde! Skulle göra sig fint hemma hos mig...:-)

Ceasars Hem har 16 kuddmodeller. Jag gillar och delar, så tar 4 lotter tack!

Kram,
Maria
maria.elmgren-warberg@bauer.com

Anonym sa...

Jag är gärna med, deltar med 4 st lotter!

Svaret på frågan: Det beror lite på vad ni räknar som kuddar, finns ju både kuddar och kuddvar men hela kategorin heter ju Kuddar.
Finns 7 st kuddar, resten kuddvar.
Räknas samtliga produkter i denna kategori landar vi på 21 st.

in_cava_vita@hotmail.com

Gillar nu Caesar´s hem.

Delat tävlingen på FB.

Är redan med i Fru W:s fanclub.

Hälsningar
Elisabet A.

Med kaffekoppen i ena handen... sa...

Jag vill gärna vara med!!
Jag får det till 21 st kuddar, eller iaf de som är under kategorin "kuddar".
Jag har länkat till tävlingen från bloggen, och gillar båda på FB. Så fyra lotter tack!
Håller nu tummarna hårt!
Kram Sarah

sarah_hakansson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Är jättegärna med i din fina utlottning! Min gammla soffa behöver verkligen "pimpas" med en ny snygg kudde..
4 lotter tack: Gillat och delat och gillar sen tidigare (Marie L-m)
Håller nu både tummar och tår!
Ha det så gott önskar Marie
ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Ps: fort och fel som vanligt,
glömde precis bort, 7 st kuddar och 14 kuddvar = totalt 21 st olika "kuddisar"
ragna_marie@hotmail.com

Bodil sa...

Jag får det till 21 kuddar om man ska räkna med allt under kuddkategorin.

Jag gillar och delar på FB så fyra lotter till mig.

Håller tummar & tår!

bodil.n@hotmail.com

Karlskronamamman sa...

Jag vill gärna vara med! Hittar 16 olika sorters kuddar och totalt 21 st....
Gillar dig sen länge på fb så jag önskar två lotter.

//Hanna

Anonym sa...

Är gärna med i din tävling. Hittar 21 kuddar. //Tanja

Juniflickorna sa...

1) 7 kuddar + 14 kuddvar = 21 kuddar

2) Jag gillar Caesars Hem på FB.

3) Har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/march/caesars-hem.html

4) Jag är redan med i din fanclub på FB!♥

Linn - lantligt med (stort) L sa...

LOTT 1:
Jag hittar sammanlagt 21 st kuddar i nätbutiken, varav 14 st omnämns som kuddvar, och resterande 7 st omnämns som kudde/linnekudde.

LOTT 2:
Jag gillar Ceasar´s Hem på fb, Linn Emerson.

LOTT 3:
Jag länkar till din tävling med bild och text, och detta gör jag i högerspalten i min blogg: http://lantligtmedstortl.blogspot.com

LOTT 4:
Jag är ett fan av Fru W på fb.

4 LOTTER till mig tack! :)

/Linn, linn_122@hotmail.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/march/kudde-173.html

Anonym sa...

21 kuddar kan jag hitta! :)


alexandra.tkauc@hotmail.com

Kajsa sa...

Jag är med!

Det finns 16 Kuddar!


2 lotter:
Gillar på FB!

3 lotter:
Länkat på min blogg:

http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2012/march/tavla-om-en-fiin-kudde.html

4 lotter:

Gick med i klubben på FB:D

Spacegirl sa...

1. 16 st
2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/17-mars-vinn-fin-kudde.html

bitte sa...

Jag får det till 21 kuddar.
Jag gillar båda sidorna på fb Bitte Kråkbo.

Jättefin och hoppas på tur

Anonym sa...

Tar en lott!
Jag räknar ihop kuddar och kuddvar så 21 stycken blir mitt svar ;-)

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

elin sa...

21 kuddar
elin.ringqvist@gmail.com

Anonym sa...

1) Det finns 21 produkter i kategorin kuddar, men just "kuddar" finns det 7 st av.. Hm blev lite vimsigt där :-) *S*

2. Gillar med namn Paul M Holm.

3. Har delat tävlingen på min facebook.

4. Är redan med i din fanclub sedan länge :-))

Ha det så bra
Paul

anxiety_@hotmail.se

Tea Lady sa...

Oj, fina kuddar var det!

Jag skall försöka ta 4 lotter :)

1. Det finns 21 olika kuddar (inkl kuddvar) i butiken.
2. Gillar Ceasars hem på FB (Lena S)
3. Länkar i min blogg och delat på FB
4. Gillar din fanclub på FB

OBS! Även jag har en tävling i min blogg... kika in!

Kram
Lena

Saija sa...

Jag vill vara med och tävla :)

1 De har 16 olika kuddmodeller att välja på
2 Jag gillar Ceasars Hem
3 Jag har delat tävlingen på fb och twitter (saija kryptonell)

Deltar med 4 lotter och hoppas på tur )

Carola L sa...

1: 16 olika modeller
2: Gillar på FB (Carola Lind)
3: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/march/kudde-1.html
4: gILLAR PÅ fb (Carola Lind)

carola(at)officefixarna.com

Anonym sa...

1.21 oliika kuddar
2.gillar fb annica karlsson
3 länkar min blogg
http://flinkan69.bloggplatsen.se/

annica@flinkens.com

chanette *pixi-jo* sa...

1. hmm räkna.. 21 st med det som kallas kuddvar

2. chanette *pixi-jo* svensson gillar på fb

3. http://chanette.blogg.se/2012/march/vinn-hos-fru-w-17-mars.html

4. chanette *pixi-jo* svensson gillar fin fanclub på fb

chanette81@hotmail.se

Anonym sa...

Hej jag får det till 21 kuddar. (om man räknar ihop med kuddvar)
Jag tar 1 Lott
michaela_a@live.se