måndag 19 mars 2012

Tävla om doftljus från YANKEE CANDLE

Nu har du chansen att vinna lite härligt vårdoft. Jag har en tävling tillsammans med YANKEE CANDLE där de bidrar med 3st underbara doftljus i storleken Large. I denna tävlingen är det alltså tre personer som har chans att vinna var sitt doftljus i en large glasburk.
Nedan visar jag några av vårens nyheter.

Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och svara på frågan om hur lång brinntid en Large Jar har och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  3. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 25/3. Jag drar en vinnare dagen efter.





58 kommentarer:

mrsjeanette.blogspot.com sa...

Hej hopp!
Självklart vill jag vara med och tävla. Svaret på frågan är 150 timmar. Jag gillar på Fb och har bloggat om tävlingen: http://mrsjeanette.blogspot.se/2012/03/bast-att-satta-fart.html
Delar på Fb också. Då har jag tre lotter i tävlingen & Hoppas!

Med kaffekoppen i ena handen... sa...

Åh, vad kul! Har varit nyfiken på de ljusen eftersom du skrivit om dem ett par gånger. Självklart vill jag vara med och tävla! Ljusen har en brinntid på 150 timmar. Jag länkar till tävlingen från bloggen och gillar på FB. Så tre lotter tack!
Kram Sarah
sarah_hakansson@hotmail.com

Eva sa...

Mmmmm, så mumsigt! Ljuset brinner 150 timmar och jag gillar redan dig men har ingen blogg så två lotter får jag och hoppas jätte, ha en ljuvlig dag! Eva

äppelblomman sa...

Åhh vilken bra tävling! Detta villl jag verkligen vinna! Tänk va underbart om de kunde dofta gott här hemma istället för unket som det just nu gör:-(
150 timmar är rätt svar och jag tar alla 3 lotterna tack!;-)
Kram K

Maria sa...

Visst är det härligt med doftljus?!Large jar har en brinntid på hela 150 timmar.

Jag gillar Fru W och har delat på Fb, så tar tre lotter tack!

Kram,
Maria

maria.elmgren-warberg@bauer.com

Anonym sa...

Hej!
Vilken underbar tävling! Jag älskar Yankee Candles.
Det stora ljuset brinner i 150 timmar,gillar redan på fb och delar tävlingen där.
Så tre lotter,tack1

Camilla kubbov30@gavlenet.se

Emma sa...

Åh, jag älskar deras dofter. Vill gärna vara med. Tar 2 lotter.
Brinntiden är 150 timmar.
Gillar din sida sen tidigare. (Emma-Lena Svedberg)

Cilla sa...

1) Svar: 150 timmar!

2) Jag har delat tävlingen på FB.

3) Är redan med i din fanclub på Facebook!

Bodil sa...

Vilken kul tävling!
Man kan ju inget annat än att älska Yankee candle.

Brinntiden är 150 timmar. Har delat på Fb och gillar där sedan tidigare.

Håller tummar & tår!

bodil.n@hotmail.com

Chanette S sa...

Hej!
Rätt svar är 150 timmar.
Jag är med och tävlar med 3 lotter.

Anonym sa...

Hej!
Skulle väldigt gärna vilja vinna ett doftljus från Yankee Candle, som jag inte har testat än...
Svar: 1 Brinntid otroliga 150 timmar, har även delat på fb och gillar Fru W, sen tidigare.
Så, då är det bara att hoppas, då..
Hälsn Marie
ragna_marie@hotmail.com

Frida sa...

wow, vilken underbar vinst!! Dessa stora ljusen har en brinntid på 150 timmar. Mååånga doftljuvliga timmar!

Jag deltar gärna med 3 lotter. Har både gillat på fb och delat med mig av denna tävling på min blogg!!

Mvh Frida

Anonym sa...

Vilken härlig tävling.Ljuset brinner 150 timmar och jag har gillat på FB.Så då är jag gärna med och tävlar med två lotter.
Hoppas, hoppas, hoppas!
Kram Catrine
catrinealmer@live.se

Anonym sa...

Hej Sofia.
150 timmar och jag gillar dig.
Två lotter TACK.
Ha det gott. Kram Yvonne

Malin Larsson sa...

Hej Sofia!
150 h brinntid för det storaljuset.
Jag gillar redan dig.
Kram Malin

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och svaret är att ljuset kan brinna i 150 timmar.

Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

Har även gått med i din fanclub på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Albinssonskan sa...

Älskar Yankee candles!!

Är med och tävlar med en lott och svaret ör 150 h.

Mvh Albinssonskan (josefine.albinsson@telia.com)

Lisa Magnusson C sa...

Hej

Jag tar tre lotter tack!

150 timmars brinntid
Jag delar inlägget på fb
jag följer dig på fb

Hoppas på tur!

Lisa Magnusson C

Anonym sa...

Hej
Vill gärna vara med om utlottningen av doftljus. Brinntid 150 timmar.

Rödhaken

Anonym sa...

Jag är gärna med, är en stor fanstast av Yankee doftljus så som många andra. Jag har delat tävlingen på mi min face book anette meg carlsson och jag är med i din fan page sedan långt tillbaka. Tar gärna tre lotter.

Mvh nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om Yankee fina doftljus med en brinntid 150 timmar.

Jag har gillat tävlingen på min face book anette meg carlsson och jag är sedan en lång tid tillbaka med i din fan page. Jag tar mer än gärna tre lotter.

nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Hej
Jag vill vara med emmar23@hotmail.com
Brinntiden är 150 timmar.
Har delat på fb emma rudbeck
Gillar din fb sida sedan tidigare
Har tyvärr ingen blogg men hoppas på tur ändå
mvh emma

Frida sa...

Vem vill inte vinna dessa doftljus, så underbara!
Jag gillar redan din sida på Fb :-)
Och delar denna tävling där inne!

Mvh Frida

Mia Jerkstarnd sa...

Hej!
Vill gärna vara med i denna goa tävling. 150 timmar brinner ljuset och jag gillar dig redan så 2 st lotter tack.
Kram Mia Jerkstrand

Anonym sa...

Jag som älskar deras underbara doft ljus. Får hoppas på tur :)

Svaret är 150 h och jag gillar din sida samt delat på facebook :)

e_wramfelt@hotmail.com

Eleonor

Anonym sa...

Åh, älskar dessa ljus.

brinntid 150 timmar
Är med i din fan page och delar tävlingen på fb.

Anna Videll

Anonym sa...

Tar en lott :)
Svaret är 150 timmar.
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna tävla!
Brinntiden är 150 timmar.
Gillar redan på FB
Delar på FB (Emma Gustafsson)

Det blir tre lotter tack!

//Emma
quiksilvergirlie@hotmail.com

Jossan sa...

Såklart jag vill tävla:)
Brinntiden är 150 timmar.
Min e-post är jossantossan48@hotmail.com.
Jag tävlar med två lotter.
Trevlig helg!
// Jossan

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/march/doftljus-253.html

Elin - Fula moroten sa...

Jag är gärna med och tävlar med en lott. Svaret är 150 timmar. :)

/Elin
fulamoroten@hotmail.com

Anonym sa...

Brinntiden är 150 timmar
Ljus ger en underbar stämning så här på vårkanten, älskar att sitta ute på balkongen invirad i filtar och bara njuta av naturen och så klart även de tända ljusen.
Jag tävlar med två lotter, har gillat på Fb (Jessica Hellström).

/Jessica
jessica_hellstrom@hotmail.com

Annica sa...

Svar: 150 timmar..

Hoppas jag vinner.. tycker om dom där ljusen.
'

bloodsband@live.se

Anonym sa...

Jag är gärna med. Brinntiden är 150 timmar.
Jag har också delat inlägget på min fbsida.
Jag är redan med i Fru W´s fanclub.
Mvh Anna K

kontaktmejl:
playnsee ( at ) hotmail ( punkt ) com

Anonym sa...

3 lotter tar jag. Glömde skriva det..
Anna K

Maria (marveliciousbloggen@hotmail.com sa...

Har så länge velat testa Yankee Candles ljus, men de kostar ju en del och skulle därför gärna ha möjligheten att få testa en gratis först :)

Deltar med 3 lotter:
- ljuset har en brinntid på 150 timmar
- har delat tävlingen på facebook samt gillat Fru W's fanclub under namnet "marvelicious.blogg.se"

Håller tummarna stenhårt!! :)

jenn2you@hotmail.com sa...

3 lotter:
klart att jag vill prova lyckan! Svaret ar 150 timmar och jag har delar pa Fb med namnet Barbados jenn! Gillar redan din FB sida med samma namn! <3

Sofie L sa...

1. Jag är gärna med och provar lyckan. Svaret är 150 timmar :))

2. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/march/25-mar-yankee-candle-doftljus.html

3 Är redan med i din fan-club med namn Sofie Lindholm

Trevlig helg
citcit.kuruyemis@gmail.com

Linn - lantligt med (stort) L sa...

Jag är gärna med och tävlar! Störtförtjust i Yankee Candles doftljus :)

3 LOTTER till mig tack!

1. Brinntiden på Yankee Candles Large Jar är 150 timmar!

2. Jag har kopierat tävlingsbannern och länkar till tävlingen via min blogg http://lantligtmedstortl.blogspot.se/
Länken ligger i högerspalten under kategorin "Jag tävlar" (scrolla).

3. Jag är sedan innan med i Fru W´s fanclub på fb, Linn Emerson

Hoppas hoppas hoppas, vore så himla kul om jag hade turen att vinna :)

/Linn, linn_122@hotmail.com

Anna Berglund-Lundkvist sa...

1. Brinntiden är 150 timmar.

2. Delar på fb Anna Berglund-Lundkvist

3. Gillar redan på fb - Anna Berglund-Lundkvist

Så tre lotter till mig

anna.berglund70@yahoo.se

Jennysen sa...

Tar en lott! :)
Brinntiden är 150 h!

Epost: jennysen81@hotmail.com

Linda sa...

jag är med:D sen gillar jag din fanpage@ Lindas Linnros

Linnros@live.com

Anonym sa...

1 lott till mig! Svar: Upp till 150 timmar.

atarinakall@hotmail.se

Anonym sa...

Hej jag är gärna med och tävlar.
150 timmar brinner ljusen.
1 lott för mig.
/michaela_a@live.se

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
1. 150 timmar
2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/25-mars-vinn-ljus-fran-yankee-candles.html

Spacegirl_@spray.se

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. Svar: 150 timmar.

Cassandra sa...

Jaaa! Jag är med!
3 lotter, tack.


1. 150 hela timmar (!!!)
2. http://cassitipsar.blogg.se/2012/march/doftljus-fran-yankee-candles-25mars.html
3. Gillar redan :) (Cassandra Hs)

Kram Cassandra
canicos@hotmail.se

erika sa...

150 timmar

länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Lindah sa...

jag är med.

1. svaret är 150timmar

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/march/doftljus-1.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt fin helg!

Josefine sa...

Jag är med! Deltar med 3 lotter.
Brinntiden är 150 timmar.
Blogginlägg: http://yozzan.gblogg.se/2012/03/25/doftljus-fran-yankee-candles-253/
Gillat på facebook med namnet Josefine Holmberg.

jossan.holmberg@hotmail.com

Tina sa...

150 timmar. Jag tävlar med en lott :) tina.hakansson@hotmail.com

Monika O-sson sa...

Jag är med i din ljuvligt väldoftande tävling. Svar; 150 timmar.
1 Lott önskar jag.
Varm Vårhälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, 1 lott för mig. Svaret är hela 150 timmar.
liselotte.202andersson@telia.com

Mamman i stan sa...

Kastar mig in i sista minuten och skriver 150 timmar och kniper åt mig två lotter. Är redan med i Gilla-gruppen.

Nu håller jag alla tummar och hoppas på tur!

//Maria

Mamman i stan sa...

Jag skrev en kommentar men den syns inte...??
Ja ja, jag tar som sagt 2 lotter, svaret är 150 timmar och jag gillar redan på FB.

//Maria

JoHaNNa sa...

en stor jar brinner ca 150 timmar. 150 timmar av underbar doft, det är många timmar det :)

2. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/march/yankee-candle-ljus-1.html#comment
3. gillar dej sen innan på fb: Johanna Hellberg

hoppas på mega tur nu såhär i sista minuten :) tackar verkligen inte nej till 150 timmars underbar doft, något en fattig student bara får drömma om i vanliga fall :)

Anonym sa...

i denna härliga vårtid är jag med och tävlar
svar brinntid 150 timmar

bloggar på min blogg
http://flinkan69.bloggplatsen.se/

gillar din fanpage fb

jag sitter här och försöker rimma
det har väl gått någon timma
fönstren är nu helt täckta av imma
jag måste kanske mina hjärnceller trimma
så att jag det rätta rimmet kan finna
annica@flinkens.com

Cissi sa...

Jag är gärna med! Brinntiden är 150 timmar.