måndag 20 februari 2012

Vinn en tofs från Lilly of Sweden

Här kommer en liten tävling i samarbete med Lilly of Sweden. Du kan vinna en cerise tofs som du kan pimpa din väska eller annat med så här till våren.




 


Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din favoritprodukt från Lillys kollektion och din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Lilly of Swedens FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 26/2 . Jag drar en vinnare dagen efter

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag är med och tävlar med 4 lotter.
Min favoritprodukt är väskan Stella, så snygg!
Min email är: chanette.sirenius@partillebo.se

Hälsningar Chanette

Anonym sa...

1. Favoritprodukt: lila tunikan med spetsbroderi på framstycket. Den första som kommer upp längst upp till vänster när man går in på Kollektion Kläder.
in_cava_vita@hotmail.com

2. Gillar redan Lilly of Sweden.

3. Delat på FB.

4. Gillar redan Fru W.

Hälsningar
Elisabet A.

Med kaffekoppen i ena handen... sa...

Åh, vad söt tofs! Jag är gärna med och tävlar!
Lott 1 - favoriten är nog en av väskorna, hittar inget namn på den men det är väska nr 8 (den precis i mitten).
Lott 2 - Har gillat Lilly of Sweden på FB sedan länge
Lott 3 - Har länkat i egen sida längst upp i bloggen.
Lott 4 - Har gillat fru W länge oxå ;)
Håller tummarna!
Kram Sarah

Anonym sa...

Hej!
En så´n fin tofs/tassel...
Den skulle jag gärna vilja ha!
Favoriten är en väska jag såg på fb
"Josefine" i färgen camel, så snygg!
3 lotter kniper jag, gillat Lilly of Sweden, och Fru W ett tag, nu..
Ha det så gott önskar Marie
ragna_marie@hotmail.com

Eva sa...

Finfin bedårande väskan med flätade handtag önskar jag mig såå. Jag gillar både dig och Lilly. Ha det gott, Eva, ekeroth.eva@gmail.com

Anonym sa...

1. Min favorit är; den svarta tunikan, (tredje bilden) i Kläder albumet.
2. Jag gillar Lilly of Sweden sen tidigare med namn Anna Karlsson.
3. Jag har delat denna tävlingen på min fblogg.
4. Jag är redan med i din fanclub. :)

Jag tar 4 lotter!!
Mvh Anna K

kontaktmejl: playnsee (aT) hotmail (punkt) com

Johan sa...

En lott. Jag tycker att sjal nr 5 är en favorit.

johan-karlsson2010 [@] hotmail.com