måndag 27 februari 2012

Tävling i samarbete med Annica Vallin

Nu kommer en tävling ni inte vill missa. Fina Annica Vallin bidrar med en silverberlock i form av en blomma. Berlocken är i 925 sterling Silver och passar fint till arbandet Verbier och har ett värde av 240:-
Kika in på hennes hemsida och spana in alla fina silversmycken.
Häng gärna med henne på Facebook där det kommer att presenteras nyheter och spännande saker.
Länkar finner ni nedan.








Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din favoritprodukt från Annica Valins kollektion och din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Annicavallin.com FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas onsdagen den 8/3. Jag drar en vinnare dagen efter.



17 kommentarer:

Mamman i stan sa...

Hej hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om Annicas underbara smycken!
Det smycket som jag skulle vilja äga (förutom vinstsmycket så klart) är örhängena Pater Noster! Herregud så vackra! De hade jag burit med ära!

Nu gäller det att hålla tummarna för att vinna ett extra hänge till mitt handgjorda namnsmycke :)

Ha en fortsatt härlig måndagskväll!
//Maria

Mamman i stan sa...

Glömde så klart skriva att jag gillar på alla FB-sidor, så full pott på lotterna, tack!

Mailadress: ias.corner.blog@gmail.com

E-L sa...

1. Min favorit är: http://shop.annicavallin.com/en/bracelet/grasse-3015-30?XBLG12747=5961f2ba4b63aebe996509542cc0e4a6



pemms66@yahoo.com

2. Jag gillar FruW på Fb. Emma-Lena Svedberg

Lili sa...

1.Jag är gärna med och tar 4 lotter.
Min favoritprodukt från Annica Valins kollektion är denna:
http://shop.annicavallin.com/en/necklace/maseskar-3068?XBLG12747=ff63531b8f923ed316da34128a666070

2.gillat Annicavallin.com FB sida med namn Lili Ying.

3.delat denna tävlingen med mina vänner på Facebook.

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook.

Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Jag deltar med 4 st. lotter.

1. Min favorit är LECH 3061 Rose, länk: http://shop.annicavallin.com/en/necklace/lech-3061-rose?XBLG12747=fbf3a32a97e1768a2bebdf95f2d2762a
in_cava_vita@hotmail.com

2. Gillar FB-sidan Annicavallin.com

3. Delat denna tävlingen med mina 70 vänner på Facebook.

4. Gillar redan Fru W´s fanclub på Facebook.

Hälsningar
Elisabet A.

Anna K sa...

1. Min favoritprodukt är; http://shop.annicavallin.com/en/bracelet/grasse-3015-30 för att detta föll mig i smaken.
2. Jag gillar Annicavallin.com på FB med namn Anna Karlsson, blev nr 26 att gilla.
3. Jag har delat denna tävlingen på min fblogg.
4. Jag är redan med i din fanclub. :)
4 lotter tack.
kontaktmejl:
playnsee ( aT ) hotmail.com

Mvh Anna K

Chatrin sa...

hej på dej!!!

nu har jag gjort alla 4 olika saker så då har jag 4 lotter.
hon hade så mycket fint men ring:
Toulon ring
Art 3012-01
tycker jag var snygg.
kram chatin i thn

Maria sa...

Hej!

Oj vad mycket fint, svårt att välja, men armbandet Greenwich var ju fantastiskt vackert!

Jag har gillat och delat, så fyra lotter tack!

Kram Maria

maria.elmgren-warberg@bauer.com

Anonym sa...

Hej!
Vill väldigt gärna vara med i denna tävling! Så mycket snygga smycken så det går ju knappt att välja, men till sist så föll valet på: Hänget Menton 2017, bara älskar det...
4 lotter tack, gillat kors o tvärs på fb (Marie L-m)
Hoppas nu på lite/mycket tur!
Ha det så gott önskar Marie
ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Min tidigare kommentar försvann sin kos, verkar det som.
Så gör ett nytt försök!
Så vackra smycken, så ngt svårt att välja, men till sist så blev det detta underbara hänge: Menton 2017...
2: gillat Annica Vallin på fb (Marie L-m)
3: delat på fb
4: gillar Fru W sen tidigare
Så 4 lotter, hoppas ngn av dem är vinstlotten!

Ha det så gott önskar Marie
ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Jag vill vara med och tävla. Jag gillar mesthttp://shop.annicavallin.com/sv/ringar/toulon-3012-01 (tror jag det var så mycket snyggt.emmar23@hotmail.com
2 gillat på fb emma rudbeck
Har delat tävlingen på min fb emma rudbeck
4Gillar Fru w på fb emma rudbeck
Deltar med 4 lotter och hoppa på tur

Mia Jerkstarnd sa...

Hej.
Jag tycker att alla örhängen från klädesholmen är jättefina.
Gillar båda två.
Mvh Mia Jerkstrand
miaka2@spray.se

Anonym sa...

Hej Sofia.
Jag vill gärna vara med i tävlingen med 3 lotter. Svårt att välja en favorit. Ha en riktigt skön helg. KRAM från Yvonne.

Lina sa...

Är gärna med.

1, Detta armbandet är ju så sött: http://shop.annicavallin.com/en/kids/maja-3120-03

2, Gillat på FB (Lina Johansson)

3, Gillar din FB sedan länge :)

Anonym sa...

Jag deltar med 4 st. lotter.

1. Min favorit är armbandet Greenwich. Åh så fint det var! Älskar armband och det var ju helt fantastiskt!

2. Gillar FB-sidan Annicavallin.com

3. Delat denna tävlingen med mina 7 vänner på Facebook.

4. Gillar redan Fru W´s fanclub på Facebook.

Hälsningar
Lotta W

Monika O-sson sa...

Jag deltar gärna i din fina tävling. En av mina favoriter är CANNES 3014 http://shop.annicavallin.com/en/necklace/cannes-3014?XBLG12747=0153edc5cdd6cfe74e3cada7a82d2d9d
Varm vårhälsning från Monika
E-Mail: empty_heart@live.se

NippertippanDesign sa...

För en lott: Det här var inte lätt! Det är ju omöjligt att välja ut endast en favorit bland allt det fina men en av alla mina favoriter är ringen Toulon 3012-01. Så vacker!!
För ytterligare lott: Gillar!
För ytterligare lott: Delar så klart med mig på FB.
För ytterligare lott: Gillar sedan lääänge!

Så, jag tar 4 lotter och hoppas på att jag har turen med mig!

Kram
Ulrika