söndag 26 februari 2012

Löprunda och Tapas

Då var det söndag igen och man har en snart en helt ny vecka framför sig. Helgen har varit bra och avslappnad och är ju inte slut ännu. Tänk att jag tog en löprunda igår. Riktigt stolt över mig själv. Visar lite bilder från förra fredagen då jag var hos en tidigare kollega och åt supergott och hade fantastiskt trevligt.
Tapas är riktigt trevligt måste jag säga.
Ha nu en skön söndag alla. Jag tror att jag skall försöka få tag i lite nya löparkläder minsann!!



2 kommentarer:

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Ap ap ap, ser jag att det sitter ett GAIS emblem på dig.... ber dig omedelbart inse att de måste varit bland det sämsta du gjort förutom att sluta hos oss då vill säga ;)

Jösses, Sofia... skärpning!

KRAM ;)

Fru W sa...

haha, undrade just om någon skulle reagera. Vi blev ju hembjudna till en som är anställd av Gais, så han pimpade oss......tog naturligtvis av den när jag klev utanför dörren...kram