måndag 9 januari 2012

Tävla om ett fint halsband från Lilly of Sweden

Tänkte att det var dags att kicka igång det nya året med en fin tävling. Vad säger ni om det?
Nu har du chansen att vara med om att tävla om ett supermysigt Buddha halsband i äkta Jade sten från
Lilly of Sweden.







Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din favoritprodukt från Lillys kollektion och din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Lilly of Swedens FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas måndagen den 16/1 . Jag drar en vinnare dagen efter.

30 kommentarer:

jenn sa...

4 lotter:
Klart som 17 att jag vill vara med! Jag har gillat och delat pa FB med namnet Barbados jenn!!!

jenn2you@hotmail.com

Life's Silverlining and I sa...

Jag vill väldigt gärna vinna detta då jag länge velat ha just ett sådant halsband!! Tack för att du fixar denna tävling Fröken W!
Jag önskar halsbandet brunt med buddah figur. jag kommer inte in på lilly of sweden det finns ingen kollektion eller ingen åtkomst till webshopen. kontakta mig på min blogg om ni behöver mer precisi info.
Jag gillar lilly på fb
Jag är redan med i din fanclub
jag lägger bannern på min blogg = samtliga lotter valda.
Ha en fin dag!

Maria sa...

Jag vill självklart vara med och tävla! Mysig tävling.
Jag tävlar med 4 lotter.
Jag gillar Lilly of Sweden på fb, jag delar tävlingen på fb och via min blogg www.mellanhimmelochord.blogspot.com och jag är redan med i din fanclub..

Håller återigen tummarna för en härlig vinst!

Lili sa...

1.Jag är gärna med,och tar 4 lotter.

2.redan gillat Lilly of Swedens FB sida med namn Lili Ying.

3.delat denna tävlingen med mina vänner på Facebook

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Maria sa...

Fick inte med all information första gången.. Tänk att det skall vara så svårt. Min epost: nystrom.maria@yahoo.se

Jag väljer helt enkelt Buddhasmycket som mitt favoritsmycke.. Det går inte att komma in på smyckeskollektionen på deras hemsida så jag har inte fått se något annat än just Buddhasmycket.

Ha en bra dag!

Lina sa...

Är gärna med, tar 4 lotter :)

1, Kommer dessvärre inte in på sidan med smycken :(
2, Gillar på Facebook (Lina Johansson)
3, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2012/01/tavla-om-ett-fint-halsband-fran-lilly.html
4, Gillar din fanclub sedan länge.

Trevlig dag !

johanssonlina84@hotmail.com

Cassandra Holm sa...

Hejsan!

Jag är med och tävlar, tar 4 lotter.

- Tyvärr så fungerar inte LillyOfSwedens hemsida som den ska verkar det som, så jag fick kika runt i ett album på deras FB-sida och hittade "Necklace watch
K5BL" som är min favorit! Härligt halsband!

- Gillar redan LillyOfSwedens FB.

- Här har jag skrivit om tävlingen på min blogg : http://cassitipsar.blogg.se/2012/january/tavla-om-snyggt-halsband-avslutas-161.html

- Gillar redan Fru W´s Fanclub på FB.

Min FB är Cassandra Holm.

Anna K sa...

1. Jag kunde inte heller se några smycken i kollektionen för att den skulle komma snart, men jag kollade på deras fb och tyckte att detta Old silver Necklace watch smycke blev min favorit ur deras bildmapp.
2. Jag gillar Lilly of Sweden sen tidigare med namn Anna Karlsson.
3. Jag har delat denna tävlingen på min fblogg.
4. Jag är redan med i din fanclub. :)
Mvh Anna K

ragna_marie sa...

Hej!
Vilken härlig tävling du har, så räkna med mig...
Detta fina halsband vill jag gärna vinna, Buddha ligger mig varmt om hjärtat.
3 lotter blir det, gillat både dig och Lilly of Sweden på FB, med namnet Marie L-M.
Så hoppas nu på turen, fyller nämligen år den 15:e.
Ha det gott/Marie

Anonym sa...

Vilket snyggt halsband!!! Det vill jag gärna ha runt halsen. Kom inte in på Lillys sida men Buddhahalsbandet är ju himla fint iaf:-) Gillat x 2 och delat på FB så 4 lotter för mig.

Hälsningar Emma

emma.strandman@hotmail.com

Med kaffekoppen i ena handen... sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om detta oxå! Så himla bra tävlingar du har ;)
1.sarah_hakansson och min favorit är en av de bruna handväskorna, det står inget namn på den... den med rosett på sidan.
2. Jag gillar på FB
3. Tävlingen ligger i egen flik längst upp i bloggen
4. Gillat sedan länge ;)
Håller tummarna hårt!
Kram Sarah

Anonym sa...

Jag är med och tävlar åt min kvinna
Hoppas på att vinna
till min älskade gudinna!

Favoriten är ringen "3 diff colors
J204S"

Gillar Lilly of Sweden på Facebook, Paul M Holm heter jag där.

Delar glatt vidare denna tävling på min fb-sida!

Har nu gått med i fru w´s fanclub


Ha det bra/ Paul M

Anonym sa...

Attans, glömde skriva att jag tar 4 lotter och min mail är anxiety_@hotmail.se :-) Sorry!

Paul M

Malin sa...

Hejsan!
jag är gärna med och tävlar om detta otroligt läckra halsband, det blir full pott i lotter :)
Länkar, gillar och har trähalsbandet med tofs som favorit.

malin.d.andersson@telia.com

Bodil Nyman sa...

Klart man vill vara med i denna tävling!

Jag har svårt att välja en favorit bland Lilly of Swedens produkter det finns ju så mycket fint. Men det är klart att Buddha halsbandet är en av dom.

Jag gillar och delar på FB så det blir fyra lotter för mig.

Håller tummar & tår!

bodil.n@hotmail.com

Annika sa...

Hejsan!
jag skulle gärna vilja vinna detta snygga halsband.
Jag tävlar med 4 lotter.

Jag gillar Lilly of Sweden på fb, jag delar tävlingen på fb och blir gärna medlem i din fanclub. Jag tycker mycket om buddahalsbandet.

anpe63@hotmail.com

PyretPepsi sa...

1.Den här väskan tyckte jag var så snygg: http://lillyofsweden.se/images/auwi11/bags/B77BL.JPG
2 och 4: gillar både dig och Lillys på FB (Annika Mathiasson)
3: har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2012/01/120116-tavlar-hos-fru-w-om-ett-buddha.html

Linda sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla!
Mina favoriter hos Lilly är scarfarna! Speciellt den som går i den bruna nyansen - stod inget namn vid kollektionen.

Har gillat x2 och kommenterat, så är med på 3 lotter=)

Hoppas såklart på tur!
Kram Linda

lindasve83@gmail.com

Maria E sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar!Vill gärna ta chansen att vinna detta fina halsband.

Har gjort allt man kan göra så det blir 4 st lotter.Gillar & delar i namnet Maria Emilsdotter på FB.

Min favorit från Lilly Of Sweden är
den lila tunikan som är första bilden till vänster,längst upp på deras hemsida.

scorpion_m4@hotmail.com

Anonym sa...

1 Jag vill absolut vara med och tävla och helst vinna. Min favorit är väska 11 i väskkollektionen jättefin och exakt rätt storlek emmar23@hotmail.com

2 Jag har gillat Lilly of sweden

3 Har delat inlägget på min fb emma rudbeck

4 Har gillat Fru W på fb
Jag tävlar med 4 lotter

Linn - lantligt med (stort) L sa...

Åh det halsbandet som är så snyggt, klart jag måste vara med och tävla!

4 LOTTER till mig tack! :)

1. Jag har faktiskt fastnat allra mest för just buddhahalsbandet av det i Lilly of Swedens kollektion :)

E-post: linn_122@hotmail.com

2. Jag gillar Lilly of Sweden på fb, Linn Emerson.

3. Jag tipsar om och länkar till tävlingen i min blogg http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2012/01/utlottning-halsband-fran-lilly-of.html

4. Jag är sen innan med i Fru W´s fanclub på fb.

Hoppas verkligen på en massa tur nu, skulle bli en aningens sen 30 års present till mig själv om jag vann (fyllde 30 år den 11/1)! :)

/Linn, linn_122@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Hoppas på min tur nu. Skulle vara så roligt att få vinna det fina halsbandet. Tävlar med 4 lotter. Klart halsbandet buddah är favoriten på sidan. Har gillat och delat på Fb.Hoppas!
Kram Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!
Hoppas på min tur nu. Skulle vara så roligt att få vinna det läckra halsbandet till min kära fru. Jag tävlar med 4 lotter. Halsbandet buddah är favoriten på sidan. Har gillat och delat på Fb.Håller tummarna hårt nu!
Mvh/ Rolf

rolfy49@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan!

Vill verkligen vinna det fina halsbandet. Favoriten på sidan är den sista svarta väskan. Har gillat och delat på FB. Tävlar med 4 lotter. Hoppas på tur nu.

Kram Madelene.

MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Tja!

Jag vill vara med i tävlingen och tar 4 lotter. Jag gillar buddah halsbandet bäst. Har gillat dom båda sidorna på FB och delat. Håller tummarna nu!

Stefan

steffe732009@live.se

PERNILLA sa...

Kul att hitta nya märken ...*ler

Jag tar en liten lott och jag gillar förutom budha halsbandet som är en favorit man gått och funderat på länge också den fina sjalen i med svart leopard mönster.


Mvh
Pernilla

Anonym sa...

Jag gillar både din och Lilly of Swedens sida på FB. Har även delat detta på FB.

Jag gillar koftan som är sist bland deras kollektionsbilder.

Det blir väl 4 lotter. Nu hoppas jag på tur.

Kram Lotta
charlotte_wallenberg@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med,och tar 4 lotter.

Min favoritprodukt är helt klart det fina Buddha halsbandet :)

Har nu gillat Lilly of Swedens FB sida.

Delat denna tävlingen med mina vänner på Facebook

Är nu med i Fru W´s fanclub på Facebook.

Kram Catrine

catrinealmer@live.se

Anonym sa...

1. Jag gillar den underbara lila tunikan, tror det var precis den ni lottade ut strax före jul! http://lillyofsweden.se/kollektion_klader.html
in_cava_vita@hotmail.com

2. Gillat Lilly of Sweden på FB.

3. Delat tävlingen med mina vänner på FB.

4. Är redan med i Fru W:s fanclub på FB, gillar redan.

Ha det bäst!

Mvh
Elisabet A.

Limestone by the Sea... sa...

Oj, det var verkligen i sista minuten. Det fina buddhahalsbandet skull jag gärna vilja ha. Gillar på FB, så 2 lotter blir det då. kram kram