torsdag 19 januari 2012

i.d. BARE ESCENTUALS

Unnade mig ett nytt lipgloss som jag är väldigt nöjd med. Det sitter bra och smakar gott.
Sedan har det en liten kittlande effekt på läpparna.
Idag åker jag för att arbeta på vårt kontor i Strömstad. Vi har öppet hus och invigning med avslutande fest på kvällen. Det skall bli jätteroligt och jag hoppas att det kommer mycket folk. Önskar också att en natt på hotell får mig att passa på att sova hela natten.
Då åker glosset på.....ha en trevlig dag!

2 kommentarer:

Sarah sa...

Hej!! Jag är ofta inne på din blogg och blir så inspirerad! Både av din blogg som helhet och av modeinlägg (och inredning så klart ;))
En fråga - vilket bildprogram använder du dig av? Det blir så snyggt när du gör små kollage av dina bilder. MVH Sarah

Fru W sa...

Tack söta Sarah. Photoscape heter programmet. Gratis att ladda ner. Kram Sofia