fredag 2 december 2011

Tävling tillsammans med Västergården

Nu presenterar jag en fin tävling inför julen. Det du kan vinna är en jättefin kanna från Västergården keramik. Till denna får du också ett paket tändstickor och ett paket servetter i samma stil.
Ta nu chansen att vinna detta fina julset.





Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och svara på frågan "Finns det någon ljusstake i serien Pärlbård? Ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Västergårdens FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas fredagen den  9/12. Jag drar en vinnare dagen efter.

43 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, gillar Västergården på FB och Fru W gillar jag sedan tidigare på FB och visst finns det en jätte fin ljusstake som heter Pärlbård. Kannan skulle passa så fint till mina jultallrikar , servetter behöver man ju alltid och för att tända alla jule-ljus behövs tändstickor. Kram Ingegerd, mailadress: maggan54@gmail.com

Frida sa...

Åhh de har ju bara så fina saker, så självklart tar jag chansen att tävla med alla lotterna!
Ja det finns en ljusstake i serien pärlbård:-)
Mvh Frida

missnorrmalm@hotmail.com

Cathrine sa...

Visst finns det en ljusstake i serien Pärlbård.
Jag har gillat, länkat och är med dig både på FB och blogg så jag har maxat mina chanser =)

Ha nu en trevlig helg!

Kram Cathrine

Anonym sa...

Även jag vill vara med och tävla om denna fina kanna! Ljusstake finns, gillar både Fru W och Västergåden och har delat på FB så fyra lotter för mig. Håller tummarna:) Mvh Emma
emma.strandman@hotmail.com

Andrea sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Ljusstake finne och jag tävlar med 2 lotter.
MVH Andrea
andrea.idback@chalmers.se

Chanette sa...

Ja, det finns ljusstake i serien Pärlbård. Jag är med och tävlar med 4 lotter. chanette.sirenius@partillebo.se

Veronica sa...

God morgon!
Ja det finns en helt underbar ljusstake i serien Pärlbård.
Jag gillar Västergården på facebook och har gillat dig sedan länge
(veronica vicke jacobsson)
Jag har länkat i min tävlingsblogg
http://tavlingarofreestuff.blogspot.com/2011/12/tavling-hos-fru-w.html

Ha en underbar dag

monikanen sa...

Visst finns det en ljusstake i serien Pärlbård.
Jag har gillat, länkat och är med dig både på FB och blogg.

God Jul/Monica

Pilla sa...

Hej fru Prick! Ljusstake finns. Jag är med med alla lotter! Såå fina!
//Pilla

Albinssonskan sa...

Svar: Ja!

Jag tar två lotter och min mailadress är josefine.albinsson@telia.com

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar och det gör jag med fyra lotter!

Ljusstake finns.

http://www.annaanilsson.blogspot.com/2011/12/tavling-hos-fru-w.html

anna_ni86@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är gärna med,och tar 4 lotter.
svar:Ja,det finns.

2.redan gillat Västergårdens FB sida med namn Lili Ying.

3.har länkat tävlingsbannern till min blogg på sidebar:
www.gratishav.blogspot.com

delat denna tävlingen på Facebook med namn Lili Ying.

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.

HOPPAS!
mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

3 lotter för mej Ljustake finns....hoppas på julklapp till mej...

siwhw@hotmail.com

Anonym sa...

Tar en lott=) Svaret är ja.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anna K sa...

1 lott. Ja det finns det - http://vastergarden.se/parlbard-ljusstake-p-721-c-148.aspx
2 lotter. Jag gillar nu Västergården blev 354 att gilla.
3 lotter. Jag gillar och är med i Fru W´s fanclub.
Jag vill ha 3 lotter.
kontaktmejl: playnsee(aT)hotmail(punkt)com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar lott 1 och lott 3.
1. Svar: Ja.
3. Min blogglänk

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/9-december-vinn-fint-julset.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

jag är med.!

ja det finns ljusstake!

mail: litenmentuff@live.com

ha en trevlig helg mvh Lindah

Anonym sa...

Jag tar gärna 4 lotter. :)

De finns en ljusstake som heter pärlband.

Jag har gillat Västergården på deras FB och delat tävlingen

Jag har delat tävlingen även på Fru W fan club.

anette meg carlsson

nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Skrev precis ett inlägg om att jag tar 4 lotter. Vill bara ge länken http://www.vastergarden.se/parlbard-ljusstake-p-721-c-148.aspx att jag har varit inne på deras sida och tittat på deras ting.

nettan.klar@gmail.com
anette meg carlsson

Anonym sa...

Jag vet inte om mitt inlägg kom med för det stod ingen gul sida att det kommer att meddelas så jag meddelar igen att ljusstaken finns http://www.vastergarden.se/parlbard-ljusstake-p-721-c-148.aspx

Att jag gillat Västergården på face book och delat tävlingen och gillat fru W fan club och delat tävlingen där till min FB.


nettan.klar@gmail.com
anette meg carlsson

Anna B sa...

Jag är supergärna med och svaret är ja, det finns en ljusstake i serien Pärlbård

Gillar båda på fb - Anna Berglund

Har även tipsat om tävlingen på min fb-sida

hillevianna@hotmail.com

Anonym sa...

Ja, det finns en ljusstade Pärlbård.
Varför kan man bara använda "Anonym" att svara i? Hur vet du då vem jag är (om jag nu skulle råka vinnemed en lott?)
/Helena

Fru W sa...

Helena, har du blogg kan du använda den istället för anonym. Annars skriver man bara vem man är. Därav att jag också ber er skriva er mailadress så jag kan kontakta den som vinner. Men nu vet jag ju att du heter Helena i alla fall. Lycka till...

JoHaNNa sa...

1.svaret är: JA
2. gillar på fb: johanna hellberg
3.länkat här:http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/december/julset.html#comment
4. gillar dej sen innan på fb: johanna hellberg

Bodil Nyman sa...

Klart att det finns en ljusstake i serien Pärlbård.

Gillar både dig och Västergården sedan tidigare på FB.
Har delat tävlingen där också.

Så fyra lotter till mig.
Håller tummar & tår!

Monika O-sson sa...

En lott.Jag är med och tycker att du lottar ut mycket fina saker. Svaret är, Ja! Det finns en ljusstake som heter pärlbård.
Varm hälsning från Monika
Mail: empty_heart@live.se

Anonym sa...

Hej!

Visst finns det en jättefin ljusstake i Pärlbård!

Jag gillar och har delat på Facebook, så fyra lotter, tack!

Kram,
Maria Elmgren-Warberg

Längtans Hem sa...

Hej hej!
Jag kniper alla chanser som finns, gillar båda sidorna sedan länge, länk ligger uppe och svaret på frågan är JAA!! En underbart vacker kammarljusstake!

Nu håller jag alla tummar jag har!
Ha en fortsatt härlig måndagskväll!
Maria

Kreativafrun sa...

Jag vill oxå vara med och tävla! Jättefin kanna! visst finns det en ljusstake i serien Pärlbord. En mycket fin sådan!
Jag tävlar med 4 lotter och har gillat på FB och länkar i min blogg här :
http://kreativafrun.blogspot.com/2011/12/jag-tavlar.html

Hoppas på tur!

mvh Sara, kreativafrun

Karin A sa...

Åh, vinner gärna en kanna från Västergård, har ju redan muggarna så den skulle passa fint på kökshyllan! Jadå, det finns en ljusstake i serien Pärlbård!

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Är inte med men har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/kanna-912.html

cammie sa...

1. Är gärna med! Ja det finns ljusstake :)
2. Gillar på FB - Camilla F Tuschaa
3. Länkar: http://tuschaa.blogg.se/tavlingar/2011/december/9-dec-3.html#comment
4. Gillar på FB - Camilla F Tuschaa

Min mail: tuschaa@hotmail.com

Anna sa...

Verkligen finfin kanna! De finns en ljusstake somär riktigt fin den med!

Jag är med i din fanclub så två lotter!

Anonym sa...

En lott tack;)
Ja, en ljusstake finns.

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anders sa...

1 lott. Jag e me :-) De finns en ljusstake Pärlbård!
Jag vill vinna de fina settet i julklapp till mamma.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Jennysen sa...

Jag tar två lotter.
En med att det finns en ljusstake, och en med detta inlägg: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/12/?link=1323348854

Anna me_anna@spray.se sa...

1. ja det finns det.

2. gillar - anna hägg

3. http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-julset.html

4. gillar

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar och tar 4 lotter! :)

1. Det finns en ljusstake i serien Pärlbård.
2. Gillar på FB! (Sandra Li)
3. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/december/kanna-912.html
4. Är fan! (Sandra Li)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Linn - lantligt med (stort) L sa...

FYRA (4) LOTTER till mig tack! :)

1. Jajjemen en söt ljusstake finns minsann bland Pärlbård-sortimentet.

linn_122@hotmail.com

2. Jag gillar Västergården på fb, Linn Emerson

3. Jag tipsar och länkar via min blogg http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2011/12/tavling-kanna-fran-vastergarden.html

4. Jag är sen innan med i Fru W´s fanclub på fb, linn emerson.

Håller alla mina tummar och tår så hårt det bara går!

/Linn, linn_122@hotmail.com

Malin Larsson sa...

Hej!
1-ja, fin ljustake som man kan fylla med lite dekoration (brandsäkert)
2-gillar Västergåren
4-gillar Fru W
mvh
Malin Larsson

Anonym sa...

Jag tävlar gärna!
Svaret är: ja.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Anonym sa...

Svar: Ja, det finns en ljustake i serien Pärlbård!

Jag gillar på FB och länkat i min blogg!

Mvh Hanna
samuelsson79@hotmail.com

Länk; http://hannafias.blogg.se/2011/december/vin-fin-kanna-till-jul.html

Marias Collage sa...

Hej!
Riktigt julmysiga kannor!
Det finns en ljusstake i serien Pärlbård.
Jag tar gärna 4 lotter, gillar på FB & länkar.

Ha det gott!
Hälsar Maria
kerttan@msn.com