lördag 10 december 2011

Tävling i samarbete med fina Creative Lounge

Nu får ni inte missa denna fina tävling. Du kan vinna ett presentkort på 500:- i den underbara butiken Creative Lounge. Där finner du allt en kvinna vill ha för att känna sig vacker och massvis med
 glamour i vardagen. Så ta nu chansen att vara med.

Här kommer mina 3 favoriter från butiken.


Underbar vit kofta Skoga från Du & Jag.
Good Works fina armband &
ursnygga svarta Primeboots.

& två godingar till....

Lilly Rose kofta från Lilly of Sweden
&
Underbara klänningen Divine från Plain Vanilla





Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och skriv ner dina 3 favoriter från CL och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Creative Lounges FB sida och tryck på gilla knappen. För er som ej har FB går det lika bra att anmäla sig till deras nyhetsbrev.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den  18/12. Jag drar en vinnare dagen efter.

27 kommentarer:

Längtans Hem sa...

Hej!
Jag vill ju så klart testa lyckan igen!
Det svåra är ju att bara ta 3 favoriter när man skulle vilja ha allt i hela butiken. Men om jag väljer så där lite på måfå så vill älskar jag med Good Worksarmbanden och skulle såå gärna vilja äga ett brunt! Sedan såg jag en ring från Miss Dee, Ring Madison i silver - den blev jag jättekär i, älskar ringar och den skulle absolut passa mig! Och sen hittade jag en ny favorit från CN så klart. Har alltid önskar mig Lissbon Dress men nu hittade jag Vienna Trow Pearl! Herregud vad fin!! Den skulle jag bära med ära om jag hade haft råd :)

Jag kniper alla chanser till vinst så klart, länkar, gillar redan osv.
Nu gäller det bara att hålla tummarna :)

Ha en härlig helg!
Med vänlig hälsning
Maria

Mail: maria.jimrell@gmail.com

Mia sa...

Hej. Självklart vill jag vara med i denna fina tävling.
Mina tre favoriter är: Ester elenora "tessan dress", love forever " Ankie dress" , Lilly of sweden "Greta black"
Gillar dig och CL redan så det blir 3 lotter.
Ha en Fortsatt mysig helg.
Mia
miaka2@spray.se

Sarah sa...

Åh, jaaaa, jag vill vara med!
1. Mina tre favoriter är:
http://shop.creativelounge.se/se/art/chillnorway-barry-cardigan-charocal-grey.php
http://shop.creativelounge.se/se/art/tina-wodstrup-shirt-with-pearls-dark-lavendel-1.php?grp=406833
http://shop.creativelounge.se/se/art/good-woorks-fd-humanity-armband-vintage-studs-svart.php?grp=221678
2. Har gillat CL på FB länge!
3. http://sarahjocke.blogspot.com/p/tavling-presentkort_10.html
4. Har även gillat Fru W på FB sedan länge.
Nu håller jag tummarna stenhårt!!
Kram Sarah.

Cathrine sa...

Ja då prövar vi lyckan igen = )

Har varit in på denna sida tidigare och kikat på koftan, Du & Jag - Kofta Bitola så den är självklar här på min lista! Sedan blir det lite svårare för det finns ju massor av andra fina saker men det får bli Lilly of Sweden - Väska Caroline (svart) Miss Dee - Ring Madison.

Jag har länkat och är sedan fan på FB sedan länge både hos dig och har nu även gillat Creative Lounge på FB

cathrine.n@home.se

Kram Cathrine

PS. Har naturligtvis länkat tävlingen från min blogg också. DS

Anonym sa...

jag deltar gärna med 1 lott.

mina favoriter är.

1. Shea butter body silk - Tuberose & Jasmine
2. Ester Elenora kids - Klänning Ebba (rosa)
3. Nova Star - Denim Skirt 2011

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt fin helg! kram lindah

Monika O-sson sa...

Det finns mycket fint där och tre av mina favoriter är
Syster P - Margret Clutch (black/silver)
Vintage by fé - Halsbandsur Emilia
Ester Elenora - Märta Cardigan (grey)
Varm hälsning från Monika
Mail: empty_heart@live.se

Spacegirl sa...

Åh vilken härlig tävling!

Jag är gärna med och jag tar lott 1 och lott 3.
Mina favoriter är:
*Good Works ( Fd Humanity) - Armband Vintage studs Brun
*Ester Elenora - Matilde Scarf (brown)
*Syster P - Madison Bracelet (silver/blackl)

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/18-december-vinn-presentkort.html

Spacegirl_@spray.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är med.

Gillar dem och din fanclub på FB, Anna Karlsson

Tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/presentkort-1812.html

Mina tre favoriter är

Lilly of Sweden - Lilly Rose (black)

ChillNorway ♥ - Lisbon Dress

Ester Elenora Elsa bomullsklänning rosa

blogg@annakarlsson.se

Rebecca sa...

Kunde inte välja bara 3 favoriter, så blev fyra och dom är:

Du & Jag - Kofta Bitola (grey)
Plain Vanilla - Versatile (svart)
Du & Jag - Ludvika (pink)
Friis & Company - Heels Zenika (black)

Gillat på facebook också! :)

Lina sa...

Är väldigt gärna med !

1, Favoriterna är nog: Circle of Trust - Superstretch Jeans (Dark denim)
Oxxo Design klocka - Steel Diamond Watch Lady Style
Good Works ( Fd Humanity) - Armband Vintage studs Svart


2, Gillat CL på FB (Lina Johansson)

3, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/tavling-hos-fru-w.html

4, Är redan med i din fanclub :)

Håller tummar & tår nu.

johanssonlina84@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan, jag vill gärna vara med o tävla!! :) har ingen blogg, gillar mest o läsa andras bloggar :D men två lotter då iallafall.. 8) Mina tre favoriter är de svarta primebootsen engineer mid-16 zip crazy black, stylesnob-sjal leo (black/grey och alla plånböckerna men främst frontrow living-väska snap purse. Mina favoriter :) Sen har ja även gillat creative lounges på facebook! Tack!
Min mejl är peaz@hotmail.se

Anonym sa...

Hej! Kommenterade nyss men min kommentar verkade inte komma upp så skriver i vilket fall som helst en ny.. Men som sagt så vill jag gärna vara med o tävla! =D Jag har ingen blogg, gillar mer o läsa andras bloggar, men kan iaf dra till mig två lotter med att nämna mina tre favoriter och gilla CL på facebook! :)Mina tre favoriter är först o främst ett par primeboots, svarta eller bruna! sen leopard sjalen och kanske något av de fina armbanden som finns! ett utav mina favoriter är armbandet: Stylesnob - armband Noa (cognac).. Mina favoriter.. svårt att bara välja tre stycken.. xD har även gillat CL på facebook! Tack! Min mejl är: peaz@hotmail.se

Eddan sa...

Jag har sett till att ordna 4 lotter för här vill jag gärna vara med och pröva lyckan ;-)!

Jag gillar på Creative Lounge och din fanpage på FB sedan tidigare
(Anette Kristoffersson)
Jag har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg!

Plain Vanilla - Tassel Tunic (army green)
ChillNorway ♥ - Barry Cardigan (charocal grey)
Lilly of Sweden - Millie Love (black)
Detta är tre favoriter som jag skulle kunna tänkta mig att ha med på min önskelista till tomten ;-)!

Kram från Anette

Jennielo sa...

Är med ska göra allt asså 4 lotter :)
Vill vinna för :
Har aldrig vunnit.
Behöver pengar till presenter :))
Aa hoppas helt enkelt att jag vinner :)

Vill ha det där Good works armbandet :)

Anna K sa...

1. Mina 3 favoriter är följande: "Vintage by fé - Dolly Tunic (mocca)", "Love Forever <3 - Sequin Scarf (khaki)" samt "Du & Jag - Jane Tunika (mud)".
2. Jag gillar Creative Lounge på fb, blev nr 5186 att gilla.
3. Jag har delat tävlingen på min fblogg.
4. Jag är redan med i Fru W´s fanclub med namn Anna Karlsson.
kontaktmejl: playnsee(aT)hotmail(punkt)com

Elin J sa...

Hej Hej skulle vilja vara med och tävla!

Mina tre favoriter är - http://shop.creativelounge.se/se/art/du-jag-emelie-poncho-black.php?grp=406833, http://shop.creativelounge.se/se/art/du-jag-skoga-white.php?grp=406833 och http://shop.creativelounge.se/se/art/ester-elenora-laura-lace-dress-cream-1.php?grp=406833

Har gillat Creative Lounge -Salong, Webbshop & Showroom på FB (elin jonsson).

*håller tummarna*

KRAM

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
Min 3 favoriter är Nova Star - Denim Original SS2011,Thyme for Ginger plånbok svart m. Peace,Mundi - Sjal Bird.

2.redan gillat Creative Lounges FB sida med namn Lili Ying.

3.delat denna tävlingen på Facebook med namn Lili Ying.

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Chanette Sirenius sa...

Mina favoriter är: NYHET! Oxxo Design klockor - Steel Watch 2, Plain Vanilla - Tassel Tunic (black) och Lilly of Sweden - Lilly Rose (black)
Tävlar med 4 lotter.

Håller tummarna! /Chanette

Helena Argirakis-Valencia sa...

Svart att bara valja tre favoriter... Men har ar 3 av mina i alla fall...

-Love Forever - Stickad krage med spets
-Ester Elenora sjal Hedvig Grå
-Miss Dee - Palma Stjärna Vit

4 lotter, tack!

Kram

helenaargirakis@hotmail.com

Anonym sa...

Men åh en av mina favoritbwebbutiker!

Mina 3 favoriter är dessa:

Plain Vanilla - Bliss Tunic (svart)
Plain Vanilla - Pälskofta (nude)
Primeboots - Ascot Heel Pull-up (svart skinn)

Jag gillar både din blogg och Creative Lounge på FB och delar tävlingen också tävlingen där. Det blir 4 lotter väl?

Hoppas, hoppas, hoppas!

Lotta
charlotte_wallenberg@hotmail.com

Cilla sa...

1. Mina tre favoriter är "Day Home - Day Antique Candle Stand (Medium)", "Oxxo Design klocka - Classic watch, Pink" och "Lite Kalabalik - Lite Konfekt ♥"

2. Jag gillar "Creative Lounge -Salong, Webbshop & Showroom" på Facebook.

3. Har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/december/creative-lounge.html

4. Jag är redan med i din fanclub på FB! :)

Min mail: cutest(snabela)hotmail(punkt)it

Karin sa...

Så mycket fint men mina riktiga favoriter är Moscow jacket (dark Taupe), Love Forever (Lovely Cardigan Grey), Mos Mosh (Duffy shiny black).

Tävlar med 3 lotter (1, 2 och 3)

//Karin
berggren.m.karin@gmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Mina tre favoriter är:

Friis & Company - Heels Zenika (black)

Ester Elenora Elsa bomullsklänning rosa

ChillNorway ♥ - Stine long sleeve (sand melange)

Anonym sa...

1.* Du & Jag - Bjuv cardigan,svart
* Triwa klocka - Silk Chrono
* Oxxo Design - Ring 3 Rows

2. Har anmält nyhetsbrev

Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Å, det har ju så otroligt mycket snyggt i klädväg så det är nästan omöjligt att tycka någon är allra finast men nu har jag gjort en favorit lista på tre saker:

http://shop.creativelounge.se/se/art/lilly-of-sweden-millie-love-lilac.php?grp=406833

Ester elenora Love Tunic pink

Ester Elenora Louise Dress black.


Mvh nettan.klar@gmail.com

anette meg carlsson på FB.

Anonym sa...

Gillar självklart Fru W fan`club sedan en lite längre tid tillbaka. Ordning och reda ska det va, och att jag är med är bra.

nettan.klar@gmail.com

anette meg carlsson

Anonym sa...

1.Moscow-Jacket (darkgrey)
Ester Elenora-Stina (black)
Oxxo Design klockor-steel watch 2
2.Nyhetsbrev är anmält

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com