söndag 18 december 2011

Tävla om en fin brödkorg i samarbete med Hagab Hus & Hem

Nu har du chansen att vinna denna fina brödkorg från Castle & Cottage. Det är en mjuk fin korg du kan vända ut och in. Det är den mysiga butiken Hagab Hus & Hem som jag har denna tävlingen tillsammans med.
Ta nu chansen att vinna denna fina som en julklapp till dig själv.






Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din favoritprodukt från Hagabs webshop och din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på HAGAB Hus & Hems FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas torsdagen den 22/12. Jag drar en vinnare dagen efter.

22 kommentarer:

Bodil sa...

Min favorit, förutom brödkorgen, blev Glaskupa liten som skulle passa perfekt i vårt nyrenoverade vardagsrum.

Delar och gillar på FB så fyra lotter till mig, tack.

Håller tummar & tår!

bodil.n@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, en så fin brödkorg, skulle passa perfekt till mina saffransbullar. Har upptäckt en jätte trevlig sida på HAGAB Hus & Hem´s webshop, så mycket fint.Tack för tipset. Ett zinkhus har jag tänkt köpa länge eller blir det ett doftljus eller kanske en tunika från HAGAB´S webshop. Fru W gillar jag sedan tidigare. Har jag räknat rätt deltar jag med 3 lotter. En trevlig kväll önskar Ingegerd

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
Min favoritprodukt från Hagabs webshop är Väska Stephy.

2.redan gillat HAGAB Hus & Hems FB sida med namn Lili Ying.

3.delat denna tävlingen med mina vänner på Facebook.

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar.

1. Jag har gillat Hagabs webshop på face book.

2. Jag gillar deras plåtburkar som de säljer A`la Porte

3. Gillar och delar tävlingen på min face book anette meg carlsson

4. Självklart med i Fru W fan club

nettan.klar@gmail.com

anette meg carlsson

Anonym sa...

Jag är gärna med. Det blir 100%-ig vinstchans för mig - 4 lotter! :)Min favoritprodukt är stans läckraste leksaksbil med retrokänsla - wow!!
http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=21464&grp=865072

You have to be kind of a fool
if you don´t think this one is cool! ;)

Och please - som med det mesta på nätet - ta mitt lilla rim med minst två nypor salt :)

Gillar redan Fru W och Hagab Hus & hem på FB och har delat tävlingen i min logg på FB.

JULHÄLSNINGAR
Elisabet A.
in_cava_vita@hotmail.com

Eddan sa...

Den här vackra kattmatsburken gillar jag jättemycket :-)!

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21464&art=8129372

Jag har gillat på FB (Anette Kristoffersson)
Länkar till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.
Fru W:s fanclub är jag med i på FB sedan tidigare.

Det blir väl 4 lotter om jag har räknat rätt ;-)!

cassandra holm sa...

1. http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21464&art=8129372 det här är min favorit, ursöt är den.
2. Storgillar deras FB sida vid namn Cassandra Holm.
3. Delar glatt med mig av denna tävling på min FB.
4. Joinar din fanclub!

Så sammanlagt 4 lotter.
Hoppas hoppas hoppas!
mail: Canicos@hotmail.se

Maria Emilsdotter sa...

Hej! Jag är gärna med! Har gjort allt man kan göra har ingen blogg men delar på fb ,det blir 4 st lotter till mig,tack.

Jätte fin brödkorg håller tummarna!
Den här vill jag ge till min mamma som älskar rött.

scorpion_m4@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
1. Min favorit är http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21464&art=10005307

2. Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/22-december-vinn-en-brodkorg.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

jag tar gärna 1 lott och hoppas på vinnst. min favorit är detta söta hus: http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21464&art=8119690

mail: litenmentuff@live.com

ha det fint kram Lindah

Anonym sa...

Hej!

Deltar med fyra lotter, en av mina favoriter är skål på fot i keramik från Vilja, gillar x 2 och har delat på FB. Håller tummarna och hoppas på den fina brödkorgen:-)

emma.strandman@hotmail.com

Cathrine sa...

Vilka fina utlottningar du har!

Det jag fastnade för var Tove Adman taggtrådskrona.
Gillat på FB och fan hos Fru W sedan länge så jag skrapar väl då ihop 4st lotter.

Ha nu en bra julvecka.

Kram Cathrine

Anonym sa...

Liten butik med ett blandat och fint sortiment.
Är gärna med och tävlar om den fina brödkorgen.

Rödhaken

Lina sa...

1,Denna helt fantastiskt fina byrå är favoriten: http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21464&art=8140662

2, Gillar på FB (lina johansson)

3, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/vinn-en-fin-brodkorg.html

4, Gillar dej redan på FB :)

God jul !
johanssonlina84@hotmail.com

Chanette Sirenius sa...

Min absoluta favorit är http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21464&art=9814635
Är med och tävlar med 4 lotter!

Maria sa...

Jättefin korg! Har själv gått och kollat på den... De har så mycket fint i butiken, men just nu är väskan Stephy i cognac från Lilly of Sweden, tror jag.

Jag gillar Fru W och Hagab på FB och tar tre lotter tack!

Kram,
Maria
maria.elmgren-warberg@bauer.com

Anna K sa...

Detta är min favoritprodukt http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21464&art=8068070
Jag gillar redan Hagab Hus & Hem med namn Anna Karlsson.
Jag har delat inlägget på min fblogg.
Jag är redan med i "Fru W piffar med prickar".
Jag deltar med maxantalet 4 lotter! Hoppas på brödkorg ;)

kontaktmejl: playnsee(aT)hotmail(punkt)com

Anonym sa...

En lott=) Min favorit är en underbar vit byrå.
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21464&art=8140662

Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

jenn sa...

4 lotter:
Klart att jag vill prova lyckan! Jag har tipsat och gillat pa Fb med namnet barbados ejnn och en av mina favorit produkter 'e nog denna:
http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=21464&grp=865072

Maria sa...

Vilken mysig tävling. Jag vill gärna vara med. Tävlar med 4 lotter.

1. Finns massvis av produkter som jag tycker är fina men måste jag skriva en favoritprodukt så blir det en träpall från Dixie.

2. Jag gillar Hagab Hus&Hems sida på facebook.

3.Jag delar tävlingen på min blogg. mellanhimmelochord.blogspot.com

4. Jag är redan med i din Fanclub på facebook.

God jul, Maria.
nystrom.maria@yahoo.se

Marie Lyander-Magnusson sa...

Hej i juletider!
Vilken mysig brödkorg! Passar perfekt på julbordet.
I shoppen fanns flera guldkorn, men det jag fastnade för är kanske lite udda: Matskål med texten "Home is where my food is"
så sant säger min hund!
Deltar med en lott, varken blogg eller facebook, så vinstchans är väl obefintlig. Men provar man inte så... Mvh Marie
ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med med en lott
med chans på fin vinstpott
Min favorit är den här underbara kakburken:
http://shop.textalk.se/se/article.php?id=21464&art=8332444
/Kicki
vartomt@hotmail.com