onsdag 7 december 2011

Julklappstips och tävling från Miss Dee

Här kommer ett julklappstips till dig själv eller till någon du tycker mycket om. Det supersnygga armbandet Berverly Hills från Miss Dee. Armbandet kostar i butik 399:-

I samband med detta tips har du också chansen att vinna ett likadant.
Ta chansen att glittra till jul & nyår!






Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange ditt favorismycke hos Miss Dee och din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Miss Dees FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas tisdagen den 13 /12. Jag drar en vinnare dagen efter.


20 kommentarer:

Lina sa...

Är självklart med :)

1, Detta fina halsband är nog favoriten även om det finns myyycket fint; http://e-line.missdee.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=01&wts.ACTION=loginguest&p=H

2, Gillar redan på FB (Lina Johansson)

3, Länkar på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/julklappstips-och-tavling-fran-miss-dee.html

4, Är redan med i din fanpage :)

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
Mitt favorismycke hos Miss Dee är denna:
http://e-line.missdee.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_showi.htm&p=H&$22301=1683621


2.redan gillat Miss Dees FB sida med namn Lili Ying.


3.delat tävlingen på Facebook med namn Lili Ying.

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Mia Jerkstrand sa...

Hej. Så snyggt halsband, självklart vill jag vara med.
Tar tre lotter. Gillar miss dee och dig.
Ha det gött.
Mvh Mia Jerkstrand

Mia Jerkstrand sa...

Hej igen. Glömde skriva att min favorit är helsingfors örhängena i silver.
Mvh Mia Jerkstrand

chanette sa...

1. jag blev totalt förälskad i armbandet du lottar ut men om jag ska välja nåt annat jag gillar på sidan blir det--- http://e-line.missdee.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=01&wts.ACTION=loginguest&p=H

2. chanette svensson gillar på fb

3.http://darkbarbie.blogg.se/2011/december/vinn-hos-fru-w-13-dec.html

4. chanette svensson gillar dig på fb

chanetteofsweden@hotmail.se

cammie sa...

1. En favorit är: http://e-line.missdee.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=01&wts.ACTION=loginguest&p=H

2. Gillar på FB - Camilla f Tuschaa

3. Länkar: http://tuschaa.blogg.se/tavlingar/2011/december/13-dec-5.html#comment

4. Gillar på FB . Camilla f tuschaa

MIn mail: tuschaa@hotmail.com

Cathrine sa...

Jag hoppas på att bli den lycklige vinnaren och genom att maxa mina chanser så tar jag maximalt med lotter.
Jag har länkat och jag är sedan länge fan av både din och Miss Dee´s FB sida.
Jag bara älskar combain ringarna just genom att jag själv kan sätta ihop den ring jag själv vill ha.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Cathrine

Chanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar med 4 lotter och mitt favoritsmycke är just Beverly Hills, leather bracelet 18,5cm vita stenar evighetsymbol

Mvh Chanette Sirenius

Anna me_anna@spray.se sa...

1. Torino - halsband 44 + 7 cm med liten hjärtpendent i cirkel

2. gillar - anna hägg

3. http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-armband.html

4. är redan med :)

Helena Argirakis-Valencia sa...

Jag ar med! 4 lotter tar jag och maste saga att just Beverly Hills armbandet ar min favorit for tillfallet... :0) Nu haller jag alla tummar!

Kram

Linn - lantligt med (stort) L sa...

FYRA (4) LOTTER till mig tack! :)

1. Favoritsmycket hos Miss Dee är just detta armband som tävlingen gäller :) Riktigt läckert!

linn_122@hotmail.com

2. Jag gillar sen innan Miss Dee på fb, Linn Emerson

3. Jag tipsar och länkar via min blogg
http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2011/12/miss-dee.html

4. Jag är sen innan med i Fru W´s fanclub på fb, linn emerson.

Håller alla mina tummar och tår så hårt det bara går!

/Linn, linn_122@hotmail.com

Mia sa...

1.Armbandet i utlottningen är en klar favorit samt http://e-line.missdee.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=01&wts.ACTION=loginguest&p

marie-skold@hotmail.com

2. Gillar på FB

3.Länkar från min blogg..

4. Har sedan länge varit med i din Fan Club på FB

Ha en underbar dag!!

Kram ♥

Maria sa...

Jättefint armband! Skulle ju passa fint till alla julfester! Annars har min favorit under hösten varit ett annat armband "Nice" som jag har i både sand och svart och använder jämt... :-)

Jag har delat på FB, och gillar både Fru W och Miss Dee, så jag tar fyra lotter tack!

Ha en fin helg! Kram!
Maria

maria.elmgren-warberg@bauer.com

Anonym sa...

Jana M. sa....

såå vackert är gärna med och tävlar, trelotter ;-)

Like you , dee och klart jag är a fan off you :-)

Hur coolt är inte Malibu halsbandet liksom.......Love it!

Anonym sa...

Ojoj, jag vill vara med och tävla!

Jag gillar redan Miss Dee på FB (Hanna Sund)

Mitt favoritsmycke är; Mauritius - halsband 42,5 + 5 cm grov länk m smal hjärtpendent

Länkat i min blogg;http://hannafias.blogg.se/2011/december/vinn-fint-armband.html

Mvh Hanna

hannafias.blogg.se
samuelsson79@hotmail.com

Marias Collage sa...

Superfint!
Min favorit är halsbandet Trieste.

Jag tar gärna 4 lotter, då jag redan gillar samt länkar med bilden i min blogg.

Ha en riktigt fin helg!
mail: kerttan@msn.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om det fina Miss Dee armbandet. Jag har gillat miss dee på face book och delat tävlingen där.

Mitt favoritsmycke hos Miss Dee är http://e-line.missdee.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_showi.htm&p=H&$22301=1692912

Självklart är jag med i Fru W fanclub.

anette carlsson

nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :) två lotter tack, då jag gillar miss dee på Facebook :)

Anonym sa...

Glömde min mailadress... lotta79@hotmail.com :) är gärna med och tävlar med två lotter.., :) mvh Lotta

Anna K sa...

Mitt favorit smycke är Cannes, black stones #53.

kontaktmejl: playnsee(at)hotmail.com
En lott.