fredag 11 november 2011

Vinn ett halsband

Nu kör jag en liten snabbtävling. Missa inte chansen att vinna detta fina halsband från Miss Dee.
 Enkla regler nedan.



Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Miss Dees FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas tisdagen den  15/11. Jag drar en vinnare dagen efter.


27 kommentarer:

Lili sa...

1.Jag är gärna med.

2.redan gillat Miss Dees FB sida med namn Lili Ying.

3.har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

och delat denna tävlingen på Facebook.

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.


Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Anna K sa...

Detta vill jag vinna! ;)

kontaktmejl: playnsee(at)hotmail.com

Jag har gillat, med namn Anna Karlsson. Blev nr 2 431 att gilla.

Jag har också delat tävlingen på min fb-logg.

Jag är redan med i Fru W piffar med prickar's fanclub på fb. :)

Jag vill ha det totala antalet lotter, 4!

Med kaffekoppen... sa...

Jag vill vara med igen!! Jag gillar båda på FB sedan tidigare. Så tre lotter tack!

Kram Sarah
sarah_hakansson@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/15-november-vinn-halsband.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Tror att det belv fyra lotter även denna vecka! Jättefint halsband. skulle passa bra.
beata.modigh@bredband.net
Kram Beata

Anonym sa...

1.Klart jag är med, det var ju jättesnyggt!

2. Gillar (Sara Pedersen)

3. Jag har delat länken på FB

4. Gillar

Så nu är det bara att hoppas, vore jätteskoj att ha något nytt till julfesten!


Tack för en jättefin blogg och en rolig tävling!

Mvh Sara Pedersen
sara_oman_81@hotmail.com

Anonym sa...

1. Jag är med:)
// Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Linn - Lantligt med (stort) L sa...

Jag tar 4 LOTTER tack! :)

Lott 1:
Riktigt läckert halsband, hoppas hoppas jag har turen på min sida :)
E-post: linn_122@hotmail.com

Lott 2:
Jag gillar sen tidigare Miss Dee på facebook, Linn Emerson.

Lott 3:
Jag tipsar o länkar till tävlingen i min blogg http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2011/11/tavling-halsband-fran-miss-dee.html

Lott 4:
Jag är sen tidigare med i Fru W´s fanclub på fb, Linn Emerson.

Håller alla tummar och tår så hårt det bara går!

/Linn, linn_122@hotmail.com

Helena Argirakis-Valencia sa...

Tavling igen? Jag ar med! 4 lotter till mig!

Kram

Helena Argirakis-Valencia sa...

Glomde min e-mail :0)

helenaargirakis@hotmail.com

Dubbel kram

Mia sa...

Hej. Självklart vill jag vara med. Gillar dig och miss dee, så 3 lotter.
Mvh Mia Jerkstrand

Annas tipsblogg sa...

Älskar Miss Dees halsband så det är klart jag är med.

Min e-post: hillevianna@hotmail.com

Har länkat till höger på min blogg

Gillar båda på fb - Anna lundkvist

Bodil sa...

En Miss Dee-tävling kan man ju inte missa! Klart jag är med.

E-post: bodil.n@hotmail.com
Gillar och delat på FB. (Bodil Nyman)

Håller tummar & Tår!

Önskar dig en trevlig helg!

Alva sa...

hejsan!
jag vill gärna vara med i tävlingen! 1 lott till mig!

KRAMAR ALVA<3

tjej99@hotmail.com

Anonym sa...

1 är gärna med
annica@flinkens.com

2 har tryckt på gilla fb annica karlsson

3 har tipsat på bloggen
http://flinkan69.bloggplatsen.se/

4 har dig på fb

Jenny Alexandersson sa...

1.Jag är med.
2. Gillar på FB (Jenny Alexandersson)
3. Länkat här: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2011/november/halsband-1.html
4. Följer redan din fanblogg på FB :)

mail: jennytavlar@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill delta med en lott!
// Camilla
camilla.lima@telia.com

Karin sa...

Hoppas på tur, tävlar med 3 lotter (1, 2 och 4). Tack för en mysig blogg. //Karin (berggren.m.karin@gmail.com)

Anonym sa...

Åh vilken fint halsband, det får gärna pryda min hals i vinter:) Gillar x 2 och har delat på FB så fyra lotter till mig tack. Håller tummarna:)

emma.strandman@hotmail.com

Chanette sa...

Jag är gärna med och tävlar med 4 lotter! :)
Mvh Chanette
chanette.sirenius@partillebo.se

Cilla sa...

1. Hej, jag är gärna med! Mail: cutest[at]hotmail[punkt]it
2. Jag gillar redan Miss Dee på Facebook.
3. Min blogglänk: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/november/miss-dee-4.html
4. Jag är redan med i din fanclub på Facebook.

Cathrine sa...

Detta vill jag för allt i världen inte missa!
Jag bara älskar deras smycken. Är FB vän både med dig och Miss Dee sedan länge tillbaka och jag har delat denna tävling med mina FB vänner. Kan tyvärr inte lägga upp tävlingen på min blogg då jag tydligen har överskridit men kvot för bildöverföring????
Men jag får nog ihop fyra lotter iallafall om jag räknat rätt ;-)

Kram Cathrine

Kristina sa...

Jag är gärna med och tävlar om tre lotter då.
kram Kristina

kristina.johansson@skola.bollebygd.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har gillat också.
MVH/Berit S

Anonym sa...

Superfint halsband! Gillar Fru W och Miss Dee, så tar tre lotter, tack!

Kram,
Maria

maria.elmgren-warberg@bauer.com

Erica sa...

3 lotter, gillar båda på Fb och en liten kommentar här! Superfint halsband och en jättefin blogg!

Må väl!
erica.dovren@gmail.com

Mirre sa...

3 lotter tack!
Gillar både dig och Miss dee sedan tidigare och hoppas på tur i din fina tävling

symirre(at)hotmail.com