onsdag 2 november 2011

Tävling tillsammans med Annica Vallin

Nu har du chansen att vinna en underbar ring designad av Annica Vallin. Ringen "Klädesholmen" är i Sterling silver med en svart onyx. Ringen finns i 4 storlekar och har ett värde av 650:-.
Missa inte detta tillfälle att förvärva ett vackert smycke.



Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och svara på frågan hur många ringar finns det i serien Kensington och skriv din önskade ringstorlek plus din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Annica Vallins FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas torsdagen den  10/11. Jag drar en vinnare dagen efter.


40 kommentarer:

Anonym sa...

Hej fru W!
Det finns 7 ringar i Kensington.
Vet inte min ringstorlek, tar gärna reda på det om jag vinner. Kram:)

Beata

Jag har fyra lotter!

Karin sa...

Hej
Det finns 7 st ringar! Min storlek är 16.5, nu hoppas jag på tur. Tack för en mysig blogg. //Karin (som tar 2 lotter)

Anonym sa...

Hej fru W,
Det finns 7 ringar i Kensington. Och Fru H har 4 lotter.. Håller tummarna... :-)
Kram Fru Hessel

E-L sa...

Jag tar 2 lotter!

Det finns 7 st ringar i Kensingtonserien.
Min ringstorlek: 17mm
pemms66@yahoo.com

Gillar Fru W på fb. (Emma-Lena Svedberg)

Anna K sa...

Det finns 7 ringar i Kensington.
Min ringstorlek: 17mm
playnsee(at)hotmail.com

Jag blev nr 74 att gilla annicavallin

2 lotter tack.

äppelblomman sa...

Åhh vilka underbara ringar!
Det finns 7 st ringar i Kensingtonserien.
Men jag vet inte riktigt vad jag har för storlek, men tar självklart reda på det när jag vinner;-)
4 lotter till mej!!
Kram K

Chanette Sirenius sa...

Hej!
Det finns 7 ringar i Kensingtonserien. Vet inte min ringstorlek men jag tar självklart reda på det om jag vinner. Är med och tävlar med 4 lotter.
Kram Chanette

Cathrine sa...

Åter igen visar du smycken som är helt underbara. Hoppas bara turen är på min sida med de fyra lotter jag får i denna fina utlottning. Om jag vinner så är min storlek 16,5 och det finns sju stycken olika ringar i modellen Kensington.

Kram Cathrine

cathrine.n@home.se

Gratishav sa...

1.Jag är gärna med,och tar 4 lotter.
svar:Det finns 7 ringar i Kensingtonserien.

Min ringstorlek: 16.5mm

2.gillat Annica Vallins FB sida med namn Lili Ying.

3.har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

samt delat tävlingen på Facebook.

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
Lili
mail:he-jasmine@163.com

Med kaffekoppen... sa...

Ja, självklart vill jag vara med! Det finns 7 stycken ringar i Kensingtonserien.
Jag vet inte min ringstorlek, men tar självklart reda på den om jag har tur att vinna!
Jag gillar båda på FB.. så 4 lotter tack!
http://sarahjocke.blogspot.com/p/tavling-ring.html
Kram S.

PyretPepsi sa...

7 stycken kensingtonringar.
Gillar på FB (Annika Mathiasson), både Annica Vallins sida & din.
Har inte mitt ringnummer, får återkomma med det om jag har tur.
Har länkat här:
http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/11/111110-tavlar-hos-fru-w-om-en-urtjusig.html

Bodil sa...

7 stycken ringar finns det i Kensingtonserien.
Har gillat och delat på FB=4 lotter

Ringstorlek17.5mm

Håller tummar & tår!!

bodil.n@hotmail.com

Anna-Maria sa...

Åh vilka fina ringar, här måste jag ju vara med och tävla :-)
Finns 7st ringar i serien kensington och om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ha en ring i strlk 17. Kniper 3 st lotter, gillar er båda på FB.
Kram
Anna-Maria

Anonym sa...

Det finns 7 ringar i serien. Om jag har turen och vinner återkommer jag med ringstorlek.

Rödhaken

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar med tre lotter. Det finns 7 ringar i Kensington serien och min ring storlek är:56. Gillat Annica Vallin på hennes face book sida och skrivit att jag är med och tävlar hos dig. Gillat Fru W fanclub och skrivit några rader.

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson

Chatrin sa...

hej
det finns 7 st.
jag har gjort allt så jag har 4 st lotter och hoppas på tur. hälsa mannen från albertsson i Thn

Längtans Hem sa...

Hej!
Jag vill absolut (!!!) vara med och tävla! Jag älskar ringar och "behöver" en ny! Jag har 17,5 oftast, så jag skriver det helt enkelt. Och det finns 7 Kensingtons. Och jag tar alla chanser till lotter - gillar, länkar och allt! :)

Ha en fortsatt härlig torsdagskväll!
Maria

Jessica sa...

hej! Det finns 7 st ringar. Jag gillar på facebook så jag tar 2st lotter.
Om jag har turen att vinna så återkommer jag med storlek då.

MVH Jessica

jessicawidlund_4@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, vad fina smycken hon gör. Tänk om man kunde vinna en fin ring, jag hoppas på tur!
7 ringar i kensingtonserien finns det och jag vill gärna ha ringstl. 19.
//Anki Carlsson

Anonym sa...

En lott: Jag är med och svaret är 7 stycken. Storlek 18 mm.

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Svar: 7 st

Min blogglänk

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/10-november-vinn-fin-ring.html

Spacegirl_@spray.se

Cilla sa...

Lott 1: Serien Kensington har 7 ringar. Min önskade ringstorlek är 16,5 mm. Min e-mailadress är cutest[at]hotmail[punkt]it

Lott 2: Jag gillar annicavallin.com på Facebook.

Lott 3: Min blogglänk: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/november/annica-vallin.html

Lott 4: Jag är redan med i Fru W´s fanclub på Facebook.

Anonym sa...

Jag tar en lott=)
Serien Kensington har 7 ringar. Om jag vinner så vill jag ha 17,5mm i storlek.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Linda sa...

Hej!!

Åh, vilka fina ringar hon gör!!! Första önskningen på julens önskelistan är genast noterad!!

Skulle gärna vilja vinna denna fina ringen också.

Hittade 7 olika ringar i serien Kensington.

Är med och tävlar om 4 lotter!!

Kram
Linda
lindasve83@gmail.com

Gabriella sa...

Hej Sofia!
Vilka fina ringar!
Klart jag vill vara med och tävla om att få vinna en sådan.
Jag hittade 7 olika varianter av Kensington på hemsidan.

Ringnr 18
Ha en skönt helg!
Gabriella

gabriella.karlsson@pulsen.se

Anonym sa...

Hej hej!!
Tre lotter till mig tack!! Har tyvärr ingen egen blogg!

7 ringar är svaret och jag önskar strl 17 om jag skulle ha äran att vinna!

Med vänlig hälsning, Elin Johansson

Veronica sa...

Hej hej!

Jag tar 3 lotter då jag gillat din sida på facebook sedan länge och nu gillar jag annica vallin på facebook med (veronica vicke jacobsson)

Svaret är 7 st ringar och jag tar strl 17 om jag vinner..

Ha en underbar södag

kram kram

Anonym sa...

7 ringar finns det i kollektionen, en underbar sådan:).
jag har stl 17
ellinorbrodell@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Sofia.
7 ringar. 3 lotter. TACK
Ha det gott. Kram Yvonne

Pilla sa...

Hej. Hittade just hit...Fiin blogg!
Vill vara med såklart...jättefina ringar...kommer in o tittar i butiken!
7st i serien...och jag har stl17.
Ha d bäst!

Anonym sa...

Hej. Självklart vill jag vara med och tävla. Det finns 7 olika ringar i serien Kensington.
Återkommer med ringstrl.
Jag gillar er båda på fb så 3 lotter.
Mvh Mia Jerkstrand

Anonym sa...

Hej
Det fínns 7st:)
Jag är sedan tidigare med i din fanclub och nu oxå Annnica´s.
Har tyvärr ännu ingen blgg

Mvh Louise Andersson

Anonym sa...

Hejsan!

Har varit med ett tag i din fanclub och gillar så klart Annica´s fiina ringar!
Tar 3 lotter och hoppas på vinst!
Storlek 17 blir det i sådana fall!

Med vänliga hälsningar Cristina

artitina@hotmail.se

JoHannaH sa...

Jag är gärna med. Det finns sju olika ringar i modellen Kensington. Jag vet inte min ringstorlek men tar gärna reda på det om jag skulle ha turen att vinna.
rockbarnettavlat(at)hotmail.com

Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012! sa...

Hej hej, jag är gärna med och tävlar :). Jag och min sambo ska förlova oss nu i November och vi köpte billiga ringar.. Men jag skulle så gärna vilja ha någon fin ring som man kan gravera in min blivande fästmans namn i och de ringarna från Annica Vallin var ju alldeles underbara.

Jag har knipit fyra lotter, gillade redan din sida på FB och har även gillat Annica Vallins sida dör (Nathalié Teodorson). Fyller 25 den 5e december så detta skulle ju bli en jättefin födelsedagspresent också.

Har länkat här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/november/tavlar-hos-fru-w-1011.html

Ber till gudarna att det är min tur nu, har aldrig ägt ett smycke som kostar mer än 99 kr och detta är verkligen drömmen.

Kram Nathalié
n.teodorson@gmail.com

Sofie L sa...

1. Älskar dina tävlingar och hoppas att jag har turen med mig denna gàng. Denna typ av ringar är verkligen min typ av favorit sà ny hàller jag tummarna med 4st lotter <3

Svar: Det finns 7st ringar i Kensingtonserien. Jag önskar storlek 16.5mm

2. Gillar Annica Vallins pà FB - Sofie Lindholm

3. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/november/10-nov-ring-designad-av-annica-vallin.html

4. Är redan med i din fanclub pà FB - Sofie Lindholm

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, vilka fina ringar. Svaret är 7 st, skulle jag ha turen att vinna vill jag ha storlek 17,5
liselotte.202andersson@telia.com

Linn - Lantligt med (stort) L sa...

Så vackra ringar!

Jag tar 4 LOTTER, tack! :)

LOTT 1:
Det finns 7 st ringar i Kensington-serien.

Min ringstorlek 17 mm.

LOTT 2:
Jag gillar Annica Vallin på facebook (Linn Emerson).

LOTT 3:
Jag har tipsat och länkat till tävlingen via min blogg http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2011/11/tavla-om-en-silverring-fran-annica.html

LOTT 4:
Jag är ju sen innan med i Fru W´s fanclub på facebook (Linn Emerson).

Hoppas på tur!

/Linn, linn_122@hotmail.com

Anonym sa...

Hej fru W,

Det finns 7 ringar i serien.
Jag har gillat så det blir 3 lotter för mig.

Kram från fru Höglund

Pia Horvath sa...

Pia H
Hej vill jätte gärna vara med och tävla om en ring bara älskar dessa ringar har tittat länge på dessa ringar! det fins 7st ringar i serien kensington. jag har gillat så det blir 3 lotter för mig

Kram Pia Horvath