onsdag 23 november 2011

Tävling i samarbete med Caesar´s Hem

Nu har du chansen att vinna ett superfint koppställ från Nordal. Det fina stället är från den mysiga gårdsbutiken Caesar´s Hem i Åsa. Missa inte att de har en myskväll nu på tordag med glögg och lite annat gott.







Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och svara på frågan om Caesar´s Hem har en nätbutik och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Caesar´s Hems FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas onsdagen den 30 /11. Jag drar en vinnare dagen efter.


31 kommentarer:

Eva sa...

En sån otroligt härlig butik! Vi var på mellanstopp i Åsa i somras men den missade jag..miss! :-) Men jag skall ta en dagstur dit någon dag!! Härligt. De har ingen nätbutik men man kan maila och beställa, suveränt! Jag gillar dom och dig, har ingen blogg dock...Hej hej

Anonym sa...

Perfekt hylla om man som jag gillar att köpa udda vackra muggar ofta!! Jag tar 3 LOTTER! Är ju ett FAN redan.
Fin hemsida med NÄTBUTIK hos Caesar´s Hem-mejla in din beställning dvs!

Glad 1:a Advent!
Hälsningar Tina
artitina@hotmail.se

Cilla sa...

Åh vilket mysigt koppställ! Jag tar alla fyra lotterna:
1. Nätbutiken är på gång!
2. Jag gillar Caesars Hem på FB.
3. Har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/november/caesar-s-hem.html
4. Jag är redan med i din fanclub på FB.

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)Jag tar TVÅ lotter.
1. Ja, dom har en nätbutik.
2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/30-november-vinn-fint-koppstall.html

Spacegirl_@spray.se

Therese sa...

Underbar butik, jag är med och passar på att ta tre lotter :)
1. Nätbutik är på gång, tills vidare kan man maila in sin beställning.
2.Gillar på FB (therese östberg)
3.Gillar din fb-sida sedan länge :)

Anonym sa...

Hej! Verkar vara en riktig guldgruva. "Tur" att man inte bor nära ;) Men de kan ju skicka om man mailar en beställning. Dock ingen webb butik än, men den är på gång.
Givetvis vill jag vinna ett fint koppställ, skulle passa perfekt i vårt kök :) Så jag gillar på deras hemsida också!
/Therese
Therese.g.sandberg@gmail.com

Anna B sa...

Jag är supergärna med och gillar både Caesars sida och din på fb - Anna Berglund

Har även tipsat på fb

hillevianna@hotmail.com

Anna B sa...

Typiskt mig att missa tävlingsfrågan.............Svaret är att den är på G och det ser vi fram emot

Anonym sa...

Hej hej!!
Jag tar tre lotter tack!!
Nätbutiken verkar vara på gång och jag gillar redan! Precis en sådan koppförvaring som jag är ute efter!! Har nyss lagt undan mina koppar och köpt nya, udda och romantiska sim jag glatt vill visa upp :)

Med vänlig hälsning, Elin Johansson
Elin_yippie@yahoo.se

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar, vore en bra julklapp.

Har gillat Caesar`s hem på face book och svaret på frågan är att nätbutiken är på gång men det går att maila in beställningar.

Jag har delat tävlingen på face book via din, anette carlsson.

Självklart är jag Fru W fan.

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson

Elin J sa...

Klart att man är med! Tar alla 4:a lotter! =)

Ja, den är på G!

Har gillat Caesars Hem och Fru W piffar med prickar på FB (elin jonsson).

Har tipsat om tävlingen på min fb! =)

*håller tummarna stenhårt*

KRAM

jenn sa...

Klart att jag vill prova lyckan ! Detta var precis vad jag behovde!! Super fin dessutom! De har ingen webb butik än, men den är på gång, Men de kan ju skicka om man mailar en beställning. Jag har gillat pa Fb med namnet Barbados jenn och tipsat pa min blogg:
http://barbados.blogg.se/2011/november/30-november-cesars-hem.html#trackback

jenn2you@hotmail.com

Längtans Hem sa...

Hej!

Jag vill gäärna vara med och tävla, den hade passat perfekt i mitt nya kök!!
De har ingen nätbutik än, men på gång, och fram tills dess kan man maila in sin beställning!

Gillar båda sidorna sedan länge!
Nu gäller det bara att hålla tummarna!
Kram Maria

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

De har en nätbutik på gång

Gillar på FB, Anna Karlsson

Länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/november/koppstall-3011.html

blogg@annakarlsson.se

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, Nätbutik är på gång, men det går att maila sin beställning.
liselotte.202andersson@telia.com

Lina sa...

Åh så fiiiin, är väldigt gärna med.

Närbutik är på G, snart så :)

Gillar på FB (Lina Johansson)

Är med i din fanclub !

Har länkat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/11/tavling-i-samarbete-med-caesars-hem.html

Så 4 lotter tar jag.
Håller nu tummar & tår !!

evamar sa...

Den är på gång men just nu kan man maila in sin beställning!

Anonym sa...

Jag tar gärna fyra lotter
1 nätbutik på gång
2 jag gillar fb
3 tipsar på bloggen
http://flinkan69.bloggplatsen.se/
4är med i fan cluben

annica@flinkens.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och tävlar!

1. Ja de har en nätbutik (http://www.caesarshem.se/site/Natbutik.html)

2. Jag gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

3. Har länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/november/wallerbert.html

4. Jag är med i fancluben på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Lindah sa...

jag är med!

1. de öppnar snart nätbutik!

2. gillar på fb sedan tidigare (linda hallstensson)

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin 1a advent kram Lindah

Linda sa...

jag är med:D
1: dem har en nätbutik:)

2: jag gillade på fb både dem & din fanpage [ Lindas Linnros]

Mail: Linnros@live.com

Susanne sa...

1. Om man mailar dom så kan man handla, nätbutiken är på gång.

2. Jag gillar Caesars Hems FB sida sedan tidigare.

3. Jag har delat tävlingen från din FB sida.

4. Jag gillar din sida sedan tidigare.

Så 4 lotter till mej, o hoppas på tur! :)

gotland(at)speedmail.se

JoHaNNa sa...

vilken smart produkt :)
jag som samlar på muggar, denna förvaring vore jue toppen :)

1. nätbutik är på gång, men tills den kommer igång så får man maila in sin beställning
2. gillar på fb: johanna hellberg
3. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/november/koppstall.html#comment
4. gillar dej sen innan på fb: johanna hellberg

linda@chelz.se sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!
Koppstället skulle vara toppen till min syster som just har gjort om köket, i svart och vitt!

1. Man kan just nu maila in sin order men nätbutiken är pågång.

2. Har gillat på FB, Linda Öberg

linda@chelz.se

Linda sa...

Jag är jätte gärna med och tar tre lotter. Svaret är att den är på gång men att man idagsläget kan maila sin beställning

gillar på fb(Linda stjernström)

http://tavlingochgratis.blogspot.com/2011/11/koppstall-3011.html


linda.stjernstrom@hotmail.com

Emma-Lena sa...

Jag tar 2 lotter!
De har en nätbutik på gång. Man kan mejla in sin beställning nu.
Annars är det en gårdsbutik!

Gillar Fru W på facebook. (Emma-Lena Svedberg)

pemms66@yahoo.com

Marias Collage sa...

Hej! Vilken mysig mugghållare :)
1. De öppnar snart webbutik, nu kan man maila in beställning.
min mail: kerttan@msn.com
2. Gillar dem på FB
3. Länkar i min blogg
4. Är redna med i din fanclub :)

Jag deltager gärna med 4 lotter!
Ha det gott :)
hälsar Maria

Roosan sa...

Ingen nätbutik just nu, men på gång. Man kan dock maila in sin beställning till dess.

Har ingen blogg men uppfyller kraven för de andra 3 lotterna :)

/Annelie Roos
annelie.m.roos@gmail.com

VS - Anna sa...

Hej!

Jag deltar med tre härliga lotter.

1. Nej, inte än.
2. Gillar Ceasars hem på Fb.
3. Gillar Fru W på Fb.

Ha en bra onsdag kväll!
Mvh Anna

Jennysen sa...

Jag tar två lotter. Nr 1 med att berätta att de snart öppnar webbutik, men under tiden kan man maila in sin beställning.

Dessutom har jag länkat hit: http://wallerbert.blogspot.com/2011/11/tavling-i-samarbete-med-caesars-hem.html

Anna K sa...

1 lott. Nätbutiken är på gång.
kontaktmejl: playnsee(at)hotmail(punkt)com
2 lotter. Jag gillar redan Caesar´s Hem med namn Anna Karlsson.
3 lotter. Jag har också delat tävlingen på min fb.
4 lotter. Jag är med i din fanclub sen tidigare.
Jag vill ha 4 lotter att delta med.