onsdag 16 november 2011

Tävla om ett presentkort från Lucky Ellen

Nu kan du vinna ett presentkort värt 300:- att handla för hos Lucky Ellen.
De har supermysiga kläder för både barn och mamma.
Nedan kommer ett liet smakprov av vad ni hittar.









Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och svara på frågan vad märket för killkläderna hos detta företag heter och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Lucky Ellens FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas tisdagen den 22 /11. Jag drar en vinnare dagen efter.

28 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
New Phil heter kill märket...sååå fina kläder;)
Jag heter Louise Andersson
louise.andersson@nykoping.se
Har även gillat din och och Lucky Ellen´s facebook!!

veronica sa...

lott 1: märket heter new phil

lott 2: jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

lott 3: jag har länkat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-presentkort-46/

lott 4: jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

veronicahedlund@hotmail.se

Med kaffekoppen... sa...

Killmärket heter New Phil! Och jag vill jättegärna vinna detta presentkort, underbara kläder!
Jag har gillat Fru W på FB sedan länge. Nu har jag även gillat Lucky Ellen! Och jag har länkat från min blogg: http://sarahjocke.blogspot.com/p/tavling-presentkort_16.html
Så full pott med fyra lotter!
Nu håller jag tummarna hårt!
Kram S.
sarah_hakansson@hotmail.com

Malin sa...

Det heter New Phil och jag gillar både Fru W och Lucky Ellen på FB, länkat har jag också gjort från min blogg, så det borde bli full pott i lotter. Nu håller jag bara tummarna också att jag kan kamma hem lite av deras ursnygga kläder :)
malin.d.andersson@telia.com

Lili sa...

lott 1: Killmärket heter New Phil.

lott 2: redan gillat Lucky Ellen på facebook med namn Lili Ying.

lott 3:har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

även delat tävlingen via fb.

lott 4: redan gillat dig på fb med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Mia sa...

Hej. Självklart vill jag vara med i tävlingen. New Phil heter märket. Jag gillar både dig och Lucky ellen, så 3 st lotter tack.
Håller mina tummar. Mvh mia Jerkstrand

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)

1. Märket heter New Phil

2. Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/22-november-vinn-presentkort.html

Spacegirl_@spray.se

Maria sa...

Ja, jag vill gärna vara med om tävla! Jättefina kläder där.

Jag gillar redan dig och Lucky Ellen på FB och har delat, så tar fyra lotter och hoppas på turen!

Kram,
Maria Elmgren-Warberg

maria.elmgren-warberg@bauer.com

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

1. killkläderna heter New Phil

2. jag gilllar dem nu på fb ( alexandra axdal dahlberg)

3. jag har länkat här http://axdal.se/troll/2011/11/17/22-nov-luckey-ellen-hos-fru-w/

4. jag gillar gillar gillar :) ( alexandra axdal dahlberg)

// alexandra mamma till tove och pysen i magen
axdal@me.com

Anna-Carin W sa...

Vilken toppentävling, dom har ju så fina kläder! Märket för killar heter New Phil och jag gillar redan både dig och Lucky Ellen på FB. Och så har jag mailat och tipsat vännerna :)
annacarinw(at)telia.com

Pappan Anders sa...

1.Märket heter New Phil! Riktigt snygga kläder. Vi håller tummarna,stora som små.Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Cilla sa...

1. New Phil heter märket för killar.

2. Jag gillar Lucky Ellen på FB.

3. Har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/november/lucky-ellen.html

4. Jag är med i din fanclub på FB.

Anonym sa...

1. New Phil

Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Helena Argirakis-Valencia sa...

"Pa A svarar vi New Phil och pa B, vet vi inte..." :0) Lite vi i femman humor... :0) I alla fall sa blir det 4 lotter for mig denna gangen ocksa... Haller tummarna!

helenaargirakis@hotmail.com

Anonym sa...

1 Lott. Märket på killkläderna heter New Phil. Jag hoppas på tur och vill köpa något fint plagg till mitt barnbarn.
Facebook som är en nymodighet har jag inte. Jag gillar företaget utan facebook.
Hoppas på tur.
Hälsning Monika O-sson

Mail: empty_heart@live.se

Anna sa...

Märket heter New Phil

anna.samuelsson9@gmail.com

Anonym sa...

Märket med killkläderna heter New Phil. Gjort alla 4 stegen så det blir ju hela 4 lotter!
Gillar redan både Lucky Ellen och Fru W:s fanclub. Jättefina kläder! :)

Hälsningar
Elisabet Andersson
in_cava_vita@hotmail.com

Bodil sa...

Märket till killarna heter New Phil.
Jag gillar och delar på FB.

Blir fyra lotter om jag räknat rätt.

Håller tummat & tår!

bodil.n@hotmail.com

Anonym sa...

Lott 1: Märket heter New Phil
Lott 2: Jag har "Gillat"
annamark77@hotmail.com
Anna Karlsmarker :o)
Lott 3: Jag har länkat på fb(har ingen egen blogg)
Lott 4: Gillade din sida för längesedan :o)

Linda J sa...

Hej.
Jag är med och tar en lott. Svaret är New Phil.
Linda J lolinondoda@spray.se

Jasmine sa...

Jag e med och önskar få 1 lott. Killkläderna e av märket New Phil.
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar med 4 lotter.

1. Märket heter New Phil
2. Gillat Lucky ellen på face book och skrivit hos dem att jag är med och tävlar hos dig
3. Jag har länkat tävlingen till min face book
4 Jag har gillat Fru W`s fan club sedan långt tillbaka :)

nettan.klar@gmail.com
anette carlsson

Anonym sa...

Jag tävlar med en lott och märket heter New Phil.

camilla.lima@telia.com

VS - Anna sa...

Hej Fru W!

Jag deltar med tre lotter.

Svar: New Phil!

Gillar er båda på Fb.

Ha en bra vecka!
Mvh Anna

E-L sa...

Jag tar 2 lotter!
Det heter New Phil.
Jag gillar Fru W på fb. (Emma-Lena Svedberg)

pemms66@yahoo.com

clotte@live.se sa...

Åhh så fina kläder. Märket heter New Phil.
Mvh Charlotte

Anonym sa...

Jag tar en lott:)
Märket heter New Phil.
Hälsn. Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Inga-Lill W sa...

Jag vill gärna deltaga med 1lott,tack. Märket på kläder för killar är New Phil.
Må så gott!
Inga-Lill famwarnil@hotmail.com