torsdag 17 november 2011

Köksrenovering

Måste bara visa er.....vi har en längre tid önskat renovera vårt kök.Vi har en fruktansvärd plastmatta på golvet och lite annat otrevligt. Nu är det så att det kom ett annat projekt i vägen så köket för vänta lite med sitt nya ansikte. Stog ändå inte ut så nu har vi gjort en litet ansiltslyft som jag blev supernöjd med. Vi målade alla underskåp och högskåp vita. Väggarna fick vit fin färg, de var som smutsgul innan och det bästa av allt, vi har lagt in en ny matta. Sedan lyxade vi till det med en ny induktionshäll och en ny tyst diskmaskin. Här får ni se ett första utkast. När lister och annat är klart skall jag visa slutresultatet.
Tack snälla pappa för att du hjälpte oss att koppla in allt rätt.....


2 kommentarer:

Jennypenny sa...

åh, den "fula" mattan hade min pappa hemma i mitt barndomshem när jag var liten. Älskade att hoppa hage på den. Rutorna ligger ju så omlott. vilka minnen jag fick nu när jag såg den=)
Kramar!!

Och du brickorna är sååå fina här hemma!! Tack igen!

Mirre sa...

Oh, det är så underbart att ge hemmet ett "ansiktslyft"! Så fint!