tisdag 11 oktober 2011

Vinn två kuddfodral från Nyblom Kollén

Nu har du chansen att mysa till det i soffan. Jag lottar i samarbete med Nyblom Kollén ut två st kuddfodral av modellen Maria. Gå in här och välj ut vilken färg du önskar om du har turen att vinna.



Här kommer en variant av "Mariakudden"






Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange vilken färg du önskar på kuddarna och din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Nyblom Kolléns FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas tisdagen den 18/10. Jag drar en vinnare dagen efter.



38 kommentarer:

Längtans Hem sa...

Hej!
Tar så klart alla chanser till att vinna, är redan med i bådas FB-grupper! Och delat via FB har jag med. Om jag vann kuddfodralen med samma namn som jag så skulle jag vilja ha dem i odon, det tycker jag är snyggt och passar till allt!
Nu håller jag tummarna :)

Kram Maria

Karlskronamamman sa...

Jag vill gärna va med!
Skulle jag vinna skulle jag vilja ha färgen mullvad.
Gillar på fb, delat på fb och är ett fan sedan länge.
Hoppas nu på tur!
karlskronamamman@gmail.com

Bodil Nyman sa...

Klart man vill vara med och prova lyckan.
Jag skulle gärna vilja ha färgen grafit.
Har delat på FB och gillat.

Håller tummar & tår!

bodil.n@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
skulle välja färg bläck.

2.redan gillat Nyblom Kolléns FB sida med namn Lili Ying.

3.har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

och delat denna tävlingen på Facebook.

4.redan är med i Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Anders sa...

1.Jag e med och vill vinna snygga kuddfodral i färgen granit. anderslukas@hotmail.com
Ha De!

Anonym sa...

Hej!
1. Skulle gärna vinna kuddar i färgen mullvad. 2.Jag är redan facebook fan till Nyblom och Kollén och rekommenderar starkt ett besök på Stora Holms säteri på Hisingen där de har en butik. Supermysigt!
3. Har ingen blogg.
4. Gillar numer Fru W på facebook.

anna.edensvard@gmail.com

Erica Dovrén sa...

Vill jättegärna vara med! Älskar Nyblom & Kollén, färgen grafit skulle passa superbra hemma hos oss!

Gillar både Nyblom & Kollén och din fanclub på FB. Har tyvärr ingen blogg men delat på FB

Mvh
Erica Dovrén

Anonym sa...

1: Skulle gärna vinna i färgen mullvad
2: Gillar båda på fb
3: Har ingen blogg men delar på fb
mvh Maria Oskarsson

Tonemor sa...

Å jeg ønsker meg:)
Jeg deltar med 2 lodd; kommentar og liker Nyblom och Kollén på FB.
Fargen sand skulle jeg ville ha:)
frktsoe@gmail.com

Anna K sa...

Jag önskar Maria Kuddfodral 50*50 cm ljung på kuddarna.
smilet_89(at)hotmail.com

Jag gillar Nyblom Kolléns FB sida, blev nr 477 att gilla.

Jag har delat tävlingen på min fb. (Anna Karlsson)

Jag har redan gått med i/gillat Fru W´s fanclub på Facebook.

Jag deltar med maxantalet 4 lotter!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i tävlinge om kuddarna Maria. Jag önskar mig fler röda kuddar nu inför julen. Jag gillar Nyblom & Kollén och Fru W på facebook delat med mig på facebook (ingen blogg).Max lotter fyra tror jag det blir.

Hälsn Annelie

ann.jes0914@hotmail.se

Cathrine sa...

Klart jag vill vara med.
Jag har gjort mig berättigad av fyra lotter så nu hoppas jag på tur.

Kram Cathrine

Anonym sa...

Det är klart att jag vill vara med! Jag deltar med iaf.3 lotter. Har ingen blogg. OM jag skulle ha turen att vinna dessa jätte fina kuddfodral skulle jag önska mig fodralen i grafit el rött.
Oj, vad jag hoppas på vinst....

Kram Ulrika
ulli.viertotak@hotmail.com

VS - Anna sa...

Hej!

Jag är med och får det till tre lotter. :)

Väljer en Grafit och en Purpur, skulle bli superfint hemma hos oss!

Gillar er båda på Fb!

Ha en fin vecka!

Mvh Anna

Anonym sa...

Hej, jag skulle bli överlycklig om jag vann nya jul-kuddfodral till kökssoffan, alltså färg röd! Jag har redan gillat N&K på facebook och delat tävlingen = tre lotter.
m_karonen@hotmail.com
/MVH Maria

E-L sa...

1.Jag är med. Vill gärna vinna en kudde i färgen bläck.
pemms66@yahoo.com
2. Gillar redan. (Emma-Lena Svedberg)
3. Delat på fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000746801386
4. Gillar. Se namn ovan.

Eva sa...

Jajamänsan vad fina de skulle vara i min soffa, mullvaden gillar jag. Jag har gillat och delat och och alltihop. Hälsningar från mig!

Äppel Päppel sa...

Så fina kuddar! Vill gärna vara med och tävla! Jag skulle vilja ha i färgen bläck om jag har turen att vinna! :)
Min mailadress: appelpappeldesign@live.se

Jag gillar din blogg och Nyblom på FB! = 3 lotter

Sanna sa...

En lott: Jag är gärna med och tävlar, skulle vilja vinna kuddar i grafit.

Två lotter: Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).

Tre lotter: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/october/tavlar-om-tva-kuddar-1810.html#comment

Fyra lotter:
Är redan med i din fanclub (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Doppa.nu - Amanda sa...

Fyra lotter till mig! :)
Maria kuddfodral grå skulle jag välja om jag hade den sanslösa turen att vinna :)

Gillar både dig och nyblom kollen på facebook. Länkar på min blogg också!

Kram Amanda
Amandahornfeldt@gmail.com

PyretPepsi sa...

Fyra lotter siktar jag på för att få turen att vinna Maria Röd.
Gillar Nyblom Kollén på FB och även dig sedan (Annika Mathiasson).
Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/10/111018-tavlar-hos-fru-w-om-tva.html

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter. Kommentar + blogglänk.
Har jag turen att vinna vill jag ha Maria Ljung.

Blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/18-oktober-vinn-kuddfodral-1.html

Spacegirl_@spray.se

Monika O-sson sa...

Jag är med och norpar 1 lott.På kuddfodralen skulle jag vilja ha färgen purpur.
Mail: empty_heart@live.se

Anonym sa...

Jag är gärna med, en lott=)
Har jag tur så vill jag ha ljungfärgade.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Veronica sa...

Jag är med och jag tar 4 lotter
Gillar på fb (Veronica Vicke Jacobsson)
Följer dig på fb (samma namn som ovan)
Har länkat på min blogg http://tavlingarofreestuff.blogspot.com/2011/10/18-okt.html

/ Veronica
veronica_jacobsson@hotmail.com

Elin Gabriella - ejliin@hotmail.com sa...

Jag är gärna med och tävlar :) Gillar på facebook och om jag vinner så skulle jag välja färgen ljung.

Anonym sa...

Jag vill gärna ta en lott:)
Färgen sand skulle bli mitt val.
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anna-Carin W sa...

Jag vill också vara med! Rött är sött så det skulle det bli om jag hade turen med mig. Gillar redan både dig och Nyblom Kollén på FB (A-C Wikberg). Och så har jag delat på FB. Håller tummarna :)

annacarinw(at)telia.com

Annas tipsblogg sa...

Klart jag är med och tar 4 lotter

Gillar båda på fb - Anna Berglund

Har länkat till höger på min blogg

Har jag turen med mig vill jag vinna fodralen i grafit

Inga-Lill sa...

Jag deltar med 1 lott,tack.Kuddarna är stilrena och två röda skulle vara mycket fina i min kökssoffa.
Må så gott och Njut av en härlig höst!
Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Cilla sa...

Hej, jag är gärna med i tävlingen!
4 lotter: Jag skulle vilja vinna kuddfodralen i en ljus nyans: sand eller grå. Jag gillar både Nyblom Kollén och dig på Facebook. Och jag har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/october/nyblom-kollen.html :)

evamar sa...

Om jag vinner blir det snygga sandfärgade.

evamar.tavlar[at]gmail.com

Hemma hos sa...

Hejsan.
Vinner jag tar jag gärna de gråa :)
och jag följer dig redan på FB, så tar två lotter.
MALIN
( malin_aura@hotmail.com)

Lantligt med (stort) L sa...

4 LOTTER till mig, tack! :)

1. Om just jag vinner skulle jag vilja ha kuddöverdrag i färgen "Mullvad" då det passar till allt, perfekt att kunna matcha ihop med de kuddfodral (andra märken) som jag redan har :)

2. Jag gillar sen tidigare Nyblom Kollén på facebook (Linn Emerson).

3. Jag tipsar och länkar till tävlingen via min blogg http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2011/10/nyblom-kollen.html

4. Jag är sen innan med i Fru W´s fanclub på facebook (Linn Emerson).

Håller alla mina tummar och tår och hoppas att jag ett nytt kuddfodral får! ;)

/Linn, linn_122@hotmail.com

Anonym sa...

Tar gärna 4 lotter.
1.Är gärna med och min favorit är den grå randiga.
2. Gillat Nyblom på face book och även skrivit ett inlägg där så du kan gå in där och se att jag lagt ut tävlingen på min facebook.
3.Delat tävlingen till min facebook
4 Självklart med i den Fru W fanclub, vad annars, mitt face book namn är anette carlsson

nettan.klar@gmail.com

Kristina sa...

Är jättegärna med i tävlingen och önskar mig röda kuddfodral om jag vann. Tar tre lotter tack. kram från mig

Sofie L sa...

Jag är gæ¨rna med och tar 4 st lotter

Om jag har tur skulle jag välja röda kuddfodral <3

Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/october/18-okt-2st-kuddfodral-fran-nyblom-kollen.html

Gillar redan Nyblom Kollen pà FB med namn Sofie Lindholm

Är redan med i din FB-Grupp med samma namn som ovan

Hàller tummarna
Kram Sofie Lindholm
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anonym sa...

Mullvad och Sand skulle bli fint i dotterns rum, som står näst i tur att tapetseras om och fixas till!

4 lotter! (ingen blogg, men fb:)

Håller tummarna!

Per
valo@live.se