onsdag 19 oktober 2011

Tävla om ett presentkort värt 1000:- hos Proud Mary

Nu har du chansen att vinna ett presentkort för hela 1000:- i den underbara butiken
 Butiken ligger i Trollhättan och har jättemycket snygga kläder av olika märken.
För er som gillar dem på Facebook får ni 20% rabatt på et köp.
Säg till i kassan att ni gillat på FB.







Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och svara på frågan om vilket datum de slog upp portarna för Proud Mary din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Proud Marys FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas onsdagen den 26 /10. Jag drar en vinnare dagen efter.

61 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,butiken öppnades 27 april 2011...
Jag gillar redan Proud Mary,Gillar Fru W på fb.
Jag önskar mig tre lotter.
Tack för en mysig blogg.
Hoppas hoppas hoppas....
Kramiz Kattiz

Anonym sa...

Jag är med och tävlar med 4 lotter.
Proud Mary öppnade portarna i Trollhättan den 27/4-11.
chanette.sirenius@partillebo.se

Anonym sa...

Gör ett nytt försök att kommentera

1. Butiken öppnade 27/4 2011 - och jag var där

2. Gillar redan Proud Mary på fb

3. Har ingen blogg

4. Gillar nu Fru W på fb.

Hoppas på tur med mina tre lotter - finns så mycket fint att hitta i butilen

/Maria

Cilla sa...

1.Proud Mary slog upp portarna den 27 april 2011. Min e-postadress är cutest[at]hotmail[punkt]it
2.Jag gillar Proud Mary på FB.
3.Jag har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/october/proud-mary.html
4.Jag är redan med i Fru W´s fanclub på FB!

Anonym sa...

Proud Mary öppnade 27 april i år, underbart, underbart.
Jag gillar på fb så jag hoppas på tur med två lotter :-).

Mvh
Susanne
surv80@hotmail.com

Anonym sa...

Proud Mary öppnade 27 april i år. Jag gillar allt och tar 3 lotter tack.

Eva sa...

prövar kommentera igen, knepigt, jag önskar mig 3 lotter, öppningen var 27 april i år.

PyretPepsi sa...

Vilken finfin tävling. Jag är med och hoppas. 4 lotter.
Gillar på FB både dig och Proud Mary (Annika Mathiasson)
Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/10/111026-tavlar-hos-fru-w-om-ett.html

Marias Collage sa...

Jag måste ju instämma med ovanstående tjejer- Butiken öppnades 27/4 2011.
Verkar vara en butik med stil!

Jag gillar Proud Mary på FB nu, och Fru W sedan tidigare.

Jag länkar med min blogg, så jag tar gärna 4 lotter tack!
Ha en bra dag, hälsar Maria
kerttan@msn.com

Marie Påss sa...

27 april var en spännade dag - då revs den bruna pappen bort!

Jag gillar er på fb och har kollat in bloggen Fru W!

Många lotter blir detta, hoppas jag!

Bodil sa...

27 april 201var den stora dagen
Så vid nästa besök i Trollhättan
skall jag komma och kolla, ser fram mot detta.
Hälsar
bodil.sartoft@hotmail.com
Har tre lotter

Emelie Pettersson sa...

Proud Mary slog upp portarna 27 april 2011. Jag gillar Proud Mary på FB, så det blir två lotter för min del.

/Emelie Pettersson
(pettersson-emelie@hotmail.com)

Roosan sa...

Självklart vill jag vinna ett presentkort i denna fantastiska butik!
1. 27/4-2011
2. Gillart!
3. Sorry, ingen blogg men delar gärna på FB.
4. Gillart!

annelie.m.roos@gmail.com

Malin sa...

Hejsan!
De öppnade den 27:e April 2011.
Gillar redan båda på FB :)
Har länkat från bloggen så det blir 4lotter tack.
malin.d.andersson@telia.com

Tjingeling, hoppas du får en fin kväll.
// Malin

Anonym sa...

Den 27 april 2011 slogs portarna upp;)

Jag gillar på FB både din fanclub och Proud Marys sida!!


Hoppas hoppas på tur!!
Mvh

louise.andersson@nykoping.se

jenn2you@hotmail.com sa...

Klart att jag vill prova lyckan!ag tar alla lotter jag kan fa!! :0)
svaret= Den 27 april 2011 slår de upp portarna för Trollhättans nya modebutik "Proud Mary"!
Jag har gillat pa Fb och tipsat:
http://barbados.blogg.se/2011/october/26-oktober-proud-mary.html

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag har gillat pa Fb med namnet Barbados jenn!

karin sa...

Hej :)

Proud Mary öppnade den 27 april 2011.

Jag gillar redan både Dig och Proud Mary. Jag har tyvärr ingen blogg - alltså bidrar jag med tre lotter!

Anonym sa...

Vill gärna vara med o tävla!! Har spetsat in mig på västsveriges snyggaste jeans på Proud Mary!

...Butiken öppnade 27/4 2011
...Gillar Proud Mary på fb
...Har ingen blogg
...Gillar Fru W på fb.

...Would be soo "Proud" in my new Jeans from Proud Mary :)/ Gokväll Mia

Anonym sa...

Proud Mary öppnade 27 april 2011
Gillar Proud Mary på FB och Gillar Fru W.
Vill ha tre lotter :-)
malincharlotte@hotmail.com

Anonym sa...

Hej,butiken öppnades 27 april 2011...
Jag gillar redan Proud Mary,Gillar Fru W på fb.
Jag delade eran sida på fb till min sida.
Hoppas detta ger mej fyra lotter
Kram Therese.(www.herbretantik.se)
Tack för en mycket trevlig stund ier fina butik.

Anonym sa...

Proud Mary öppnade 27 april 2011
Jag gillar både Proud Mary och Fru W.
Borde bli tre lotter för mig.Kul att storgatan blivit "the street"
sara.l.bjorn@gmail.com

Anonym sa...

27 april -11 öppnade butiken. Jag gillar Proud Mary och Fru W sedan tidigare.

Gokväll
Cicci
(ciccinielsen@hotmail.com)

Ellas Inspiration sa...

Hej!

Jag vill jättegärna vinna för de har så mycket fint i butiken så jag skulle lätt kunna sätta sprätt på presentkortet!

Öppnades 27 april i år och jag gillar sedan start på FB! ;-)

Önskar mig 2 lyckogivande lotter och hoppas på tur!

Mvh

Karin

Helena Argirakis-Valencia sa...

Yes! Tävling igen! Jag är med och tävlar med 4 lotter.
Proud Mary öppnade den 27/4-11...

Kram

helenaargirakis@hotmail.com

Spacegirl sa...

Mina svar: 27/4-2011
Blogglänk:
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/26-oktober-vinn-presentkort-1.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

1. 20110427
2. Gillar P.M på fb
3. Gillar även fru W. Fb

Deltar med 3lotter tuahjemgaard@hotmail.com
Är redan kund på P.M som har kläder " to die for"

Eddan sa...

27 april 2011 slog butiken upp sina portar!

Jag är gärna med och tävlar och har gillat på FB samt länkat till tävlingen i min blogg.

Håller tummarna för att jag ska ha tur med mina 4 lotter (extra hårt håller jag dem eftersom tävlingen avslutas på min födelsedag den 26:e)

Kram från Anette

Jenny sa...

Den 27/4 2011 hade butiken premiär. Då var jag där och premiärshoppade btw. ;)
Gillar redan Proud Mary på Fb och gillar nu Fru W.
Deltar i tävlingen med 3 lotter alltså. ;)

Kram Jenny
jenny.kron@bredband.net

Millah - väntar första barnet ♥ sa...

Jag är jätte gärna med :)

1. 27 APril 2011
2. Gillat på FB "Camilla Millah Öman"
3. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/october/proud-mary.html
4. Gått med på FB "Camilla Millah Öman"

Hoppas på tur:) Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

emelie.-mamma till elliott och leila sa...

satsar på alla lotter!

butiken öpnnade 27 april.

gillar dom på fb-emelie.johansson3 heter jag där

har tipsat här:http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/26-okt-presentkort-proud-mary.html#comment

gillar din fanclub på fb- emelie.johansson3 heter jag där

emjo_83@hotmail.com

Sofie L sa...

1. De slog upp portarna den 27 april 2011

2. Gillar pà FB - Sofie Lindholm

3. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/october/26-okt-presentkort-fran-proud-mary.html

4. Är redan med i din fanclub - Sofie Lindholm

Kram
Sofie Lindholm
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anonym sa...

1. Tar en lott=) Svar: 27/4-11

Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Gillar allt och tar 3 lotter! Butiken öppnade 27 april 2011 och är helt ljuvlig! Kul tävling!

Hälsar
johanna.svedung@gmail.com

Emma G sa...

Proud Mary öppnade 27 april 2011

Jag gillar er båda på fejjan och har bloggat om tävlingen.

www.emmitas.blogg.se

Alltså har jag 4 lotter!
Hoppas hoppas, vill så gärna ha Ilse Jacobsen stövlar!

quiksilvergirlie@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

1.Den 27 april 2011
2.Ja
3.Nej, har ingen.
4.Ja

Jag vill ha tre lotter! =)

Mvh
Petra
petra.aronsson@gmail.com

Malin Larsson sa...

Hej Sofia!

Jag är också gärna med och tävlar med 3 lotter. 1 - gillar Proud Mary på facebook 2 - de öppnade butiken den 27 April 2011, i Trollhättan, 3 - Jag gillar fru W på facebook :).

Kram Malin Larsson
malinmangsten@hotmail.com

Syndare sa...

1) Gillar Proud Mary på fb
2) Öppning 27 april 2011
3)Gillar Fru w på fb
4)LÄnkar på min blogg http://sentskasyndarnavakna.blogspot.com/2011/10/tavla-om-presenkort-1000-kr.html

Längtans Hem sa...

Hej!

Butiken öppnade 27 april 2011, och jag har lagt till mig på FB (Maria Jimrell) Din sida gillar jag redan sedan länge och bannern kommer in i bloggen så fort jag skrivit klart kommentaren så det borde väl bli full pott med lotter :)

Ha en fortsatt härlig lördagskväll!
Kram Maria

Anonym sa...

Öppnade 27 april 2011.
Tre lotter har jag fått ihop och skulle fantastiskt glad om det skulle vara min tur att vinna :)

Maria.Gjertsen@hotmail.com

Maria :)

Anonym sa...

Öppnade 27 april 2011.
Tre lotter har jag fått ihop och skulle fantastiskt glad om det skulle vara min tur att vinna :)

Maria.Gjertsen@hotmail.com

Maria :)

Annas tipsblogg sa...

Jag är med och tar 4 lotter.

Svaret är 27 april 2011

Gillar båda på fb - Anna Berglund

Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/10/presentkort-fran-proud-mary.html

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna i din utlottning! Välkommen till mig du också!
Den 27 april 2011 ( kan tyvärr inte skriva i "mail" fältet då det saknas... :(

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, svaret är 27 April 2011
liselotte.202andersson@telia.com

Ida sa...

Hej!

Svaret på frågan är 27 april 2011!

Håller nu mina tummar allt vad jag kan!

Tack
/ idapida@banck.se

Anonym sa...

Hej , butiken öppnade den 27:e april i år.
Underbara kläder.
Jag gillar redan Proud Mary på Facebook.
Jag gillar Fru W på face´book.

Jag tävlar med tre lotter.
/ Pernilla
goran.pernilla@tele2.se

Karin sa...

27 april!
Jag tävlar med två lotter (1) och (4). /Karin (berggren.m.karin@gmail.com)

Smulansbakblogg sa...

Jag vill gärna vara med.
Svar:De öppnade inte så för länge sedan,27e april 2011 slog de upp portarna
Jag har gillat på fb,Simone Hanna
och samlat på mig då 2 lotter.
Nu hoppas jag man kunde vinna så man kunde få på sig något snyggt nu när mörkret närmar sig

Anonym sa...

Den stora dagen: 27 april 2011 :)
Håller tummarna gör både jag och frugan ;)!

/Per
valo@live.se

Jennypenny sa...

27 april 2011 slog de upp portarna.
gillar både din sida (sen länge) och Proud Mary på Facebook. Delar på min fb.
Så fyra lotter=) Hoppas verkligen på tur nu då jag blev förälskad i många plagg!
Kramar Jenny
jenny.akerblom@gmail.com

Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012! sa...

Hej hej, är gärna med & tävlar om denna supervinst! Många tävlanden så chansen är liten, men jag gör i alla fall ett försök med 4 lotter!

Lott 1. de öppnade butiken 27e April 2011 :)

Lott 2. Gillat på Fb (Nathalié Teodorson)

Lott 3. Länkat i min blogg; http://yarp.blogg.se/2011/october/jag-tavlar-hos-fru-w.html

Lott 4. Gillar din fanclub sedan tidigare på FB =) (Nathalié Teodorson)

Nu håller jag hårt mina tummar och tår,
för denna drömvinst är verkligen den bästa i år.
Att få vinna detta fina pris vore otroligt för mig,
för jag älskar Proud Mary & jag diggar dig!
Nu hoppas jag att jag har lite tur hos dig,
att få lite nya kläder vore super, då kan jag bli en modetjej..

Kram Nathalié
n.teodorson@gmail.com

Anna sa...

Var i denna underbara butik för första gången idag och älskar den verkligen...vill ha typ allt :) Hittade mina favvobyxor ifrån Mos Mosh som jag letat efter ett halvår..SÅÅ nöjd!
Butiken öppnades 27 april i år och Fru W gillar jag sedan länge och nu även Proud Mary.
Hoppas på tur!!!
Kram Anna Sagolikt by Anna
anna@sagoliktbyanna.se

E-L sa...

Jag tar 3 lotter!

De öppnade sin butik den 27/4 2011.
Gillar båda på fb. (Emma-Lena Svedberg)

pemms66@yahoo.com

Anonym sa...

Ännu en fin tävling! Proud Mary slog upp portarna den 27 april 2011. Gillar allt och tar tre lotter tack!

Kram Maria Elmgren-Warberg

Emely sa...

Hellu!
4 lotter tack.
27 april 2011 är svaret på frågan.
Gillar Proud Mary och din blogg på Facebook med mitt namn Emely Tuväng!
Har skrivit ett inlägg på min blogg:
http://emssan.blogspot.com/2011/10/tavling-presentkort-fran-proud-mary.html

emely_tuvang@hotmail.com

Ha det bra!! :D

Anneli sa...

Jag är gärna med och tar en lott:
1. Svar: Den 27 april 2011

Ha en fin kväll!

stina sa...

Jag är med och tar 3 lotter:
1. 27 april 2011 öppnade dem!
2. JAg gillar Proud Mary på fb (Stina Gu)
3. Jag gillar FRau W på fb (Stina Gu)
Kram Stina
fladdor@gmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar med alla 4 st lotterna.

1. Proud Mary öppnade den 27 april 2011.
2. Har gillat Proud Mary på Facebook.
3. Har delat tävlingen i min logg på Facebook (reklamen och tävlingen sprids alltså till hela 70 vänner)
4. Har gillat Fru W piffar med prickar på Facebook.

Så var det då bara att hoppas på att den där turen infinner sig!

Hälsningar
Elisabet A.
in_cava_vita@hotmail.com

Ida sa...

Jag är med och tävlar med en (1) lott. Proud Mary öppnade 27/4 2011. :-)

Alexandra sa...

MIn e-post är: tuzcan@live.se
Butiken öppnades 27 april 2011 (:
Jag gillade på facebook, mitt namn där är Alexandra maria raphe aspholm. Deltar med 3 lotter

Sanna sa...

En lott: Butiken öppnade 27/4 2011.

Två lotter: Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).

Tre lotter: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/october/tavlar-om-presentkort-varde-1000-kr-2610.html#comment

Fyra lotter: Är redan med i din fanclub (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com