söndag 11 september 2011

Tävling tillsammans med HAGAB Hus & Hem

I september har inredningsbutiken  HAGAB Hus & Hem där jag bor haft öppet i ett år. Detta skall de fira med en härlig kundkväll den 15/9 mellan kl 17-19. Söta Anna-Maria som driver butiken bjuder på dryck och tilltugg och hela 15% rabatt under kvällen. Bor ni i närheten tycker jag absolut att ni skall kika dit. Mäklare kommer också att vara på plats under kvällen. Butiken innehåller både inredning och kläder. De hjälper också till med homestyling. Jag vet att de 10 första som handlar kommer att få en goodiebag med sig hem......nu blev ni väl lockade....

I samband med deras 1-års jubileum kör jag här igång en tävling tillsammans med dem. Det du kan vinna är en superfin tunika från märket Walkincloset. Den är i en underbar kvalitet så missa inte detta tillfälle att tävla.
Den vackra galgen följer också med.




Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på HAGAB Hus & Hems FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas tisdagen den 20/9. Jag drar en vinnare dagen efter.

54 kommentarer:

Anonym sa...

<3 helt underbar affär är stammis där <3. Min mailadress: sc_2000_se@yahoo.se, Jag deltar med 3 lotter, är med in facebook grupperna både för denna blogg och för Hagab :)

Anonym sa...

Älskar den....Min mail:miaka2@spray.se
Vill ha 3 st lotter, äe med i båda facebookgrupperna.
Mvh Mia Jerkstrand

Anonym sa...

Åh vad fin! Vill vinna!
helena.hessel@volvo.com
Har like:at Hagab och din fan club.
Kram från fru Hessel

Systrarna Virrpannor sa...

Jag vill gärna vara med och ha chansen att vinna denna ljuvliga tunika! Så himla fin!
Jag har "snöat" in på tunikor för tillfälligt, så en till skulle inte sitta fel :)

Länkat till dig på bloggen, samt gillat HAGAB Hus & Hem på FB, och är sedan tidigare med i Fru W´s fanclub, så det borde bli 4 lotter, om jag räknat rätt.

Kramar Mia

Annelie sa...

Jag vill tävla med 3 lotter!
Hoppas på tur
Annelie

Linn sa...

Superfin tunika! Såklart jag vill vara med! :)

Jag tar 4 LOTTER!

1) Min e-postadress: linn_122@hotmail.com

2) Jag gillar HAGAB Hus & Hem på facebook (Linn Emerson).

3) Jag länkar till tävlingen via min blogg, http://lantligtmedstortl.blogspot.com/2011/09/harlig-tunika.html

Och länkar även i min logg på facebook :)

4) Jag gillar sen länge Fru W på facebook (Linn Emerson).

Håller alla mina tummar och tår! :)
/Linn, linn_122@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle behöva en ny höstklänning oxå<3
beata.modigh@bredband.net

Längtans Hem sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag tar 3 lotter, tack! Jag gillar din sida på FB och Hagab (Maria Jimrell, står det då) och nu skriver jag en kommentar :)

Ha en fortsatt härlig söndag!
Kram!

Eva sa...

Yummie, såå fin!
ekeroth.eva@gmail.com
Kniper tre lotter.

Mamma till Linus och Wilma sa...

håller tummarna..
4 lotter
http://murvelmammans.blogspot.com/2011/09/fru-w-piffar-med-prickar-tavling.html

Lili sa...

1.Jag är gärna med,och tar 4 lotter.

2.gillat HAGAB Hus & Hems FB sida med namn Lili Ying.

3.har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

har delat inlägget på Facebook med namn Lili Ying.

4.redan gillat Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Anonym sa...

Yes, är gärna med och tävlar om denna fina tunika!

Gillar dig och Hagab på FB och har delat länken. Innebär det fyra lotter, eller?

Kram,
Maria

maria.elmgren-warberg@bauer.com

Anonym sa...

Jag är med. Gillar nu Dagab Hus och hem och Fru W och har delat/tipsat om tävlingen i min Facebooklogg.
Hoppas på tur! Tack för en kulig tävling :)
Mail: in_cava_vita@hotmail.com

Hälsningar
Elisabet A.

Emma sa...

Så fin tunika...:) Gillar x 2 och delat på fb så 4 lotter för mig!
emma.strandman@hotmail.com

Anna Henriksson sa...

Hej är gärna med :)
Har gillat på FB (Anna Henriksson) på båda ställena.
Länkat här: http://annastavlingslankar.blogg.se/?tmp=12064734
anna.henriksson.stopen@hotmail.com
Håller tummarna
Hälsningar Anna

Carola L sa...

Jag är med och har gillat på FB (Carola Lind)gillar redan dig sedan länge
Länk:
http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/september/tunika-walkincloset.html

carola(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Hejsan!!
3 lotter till mig tack!! Har tyvärr ingen egen blogg :(

Härlig tunika, skulle sitta som en smäck:)

/ Elin Elin_yippie@Yahoo.se

Bodil sa...

Tjusig!

Jag deltar med fyra lotter. Gillar båda på FB (Bodil Nyman) och delat där.
Min mailadress: bodil.n@hotmail.com

Håller tummar & tår!
Kram B

Anonym sa...

Hej, Det här kan man ju inte missa! Har gillat så här blir det 3 lotter.
linda_e_hoglund@hotmail.com

Kram Linda

suss sa...

Åh jisses en sån läcker tunika...... habegäret gör sig påmint.....
Tar en lott och hoppas på jätteturen!!!
= )

Nathalié sa...

Hej hej, är gärna med & tävlar och chansar på 4 lotter :).

1, jag är med & tävlar =).
2, har gillat dem på FB (Nathalié teodorson).
3, länkat tävlingen här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/september/tavlar-hos-fru-w-209-1.html
4, gillat din blogg på FB (Nathalié Teodorson).

Hoppas på lite tur, då blir det att klä upp sig lite fint inför kommande stora planer om några månader, hihi :)

Kram nathalié

Jennypenny sa...

Oj det var nog den finaste jag sett!

Tre lotter här=)
Håller alla mina tummar och tår.. och ber barnen och sambon att hålla sina också=)

Spännande att kika in på Hagabs hus och hems sida också!
// Jenny
jenny.akerblom@gmail.com

Cathrine sa...

Då prövar jag igen och hoppas på bättre tur denna gång.
Länk ligger på min blogg, jag har gillat på FB, är sedan länge ett fan av din FB och blogg. Jag fixar ihop maxat lott antal, 4st.

Kram Cathrine
cathrine.n@home.se

Helena Argirakis-Valencia sa...

Hej hopp! Supersnygg! Jag ar med!
4 lotter tar jag!

helenaargirakis@hotmail.com

Kramen

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma sa...

Jag är gärna med och tar två lotter. Gillar på facebook med namnet Caroline Andersson

caroliinea@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

1. Jag är med och testar turen!

2. Jag gillar dom på fb (Annika Nilsson Pettersson)

3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/september/wallerbert.html

4. Jag är med i fancluben på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anneli sa...

1. Jag är gärna med: vanitas@live.se
2. Har gillat på facebook (Anneli Ek)

Karin A sa...

Åh, så fin, jag vill vara med i tävlingen!

Kristina sa...

Ser superfin ut vill väldigt gärna vinna den, tar tre lotter tack!

kram Kristina
kristina.johansson@skola.bollebygd.se

Sofie L sa...

1. Jag är gärna med

2. Gillar pà FB - Sofie Lindholm

3. Är redan med i din fanclub - Sofie Lindholm

MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Millah - väntar första barnet ♥ sa...

1. Jag är jätte gärna med - millahoman@hotmail.com
2. Jag har gillat på FB "Camilla Millah Öman"
3. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2011/september/tunika.html
4. Gått med i Fru W´s fanclub på FB "Camilla Millah Öman"

Kramar // Millah

Anonym sa...

Hej Sofia.
Lite höstnytt vore inte fel.
Jag vill gärna ha 3 lotter.
Ha det gott. Kram / Yvonne C

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Gillat både Hagab Hus & Hem och Fru W
= 3 lotter

Mvh Sandra Carlsson
sandra_honda@hotmail.com

Anna Karlsson sa...

1. Jag vill vinna denna snygga gråa volang-tunika då den kommer att ge mig bra förutsättningar då jag söker jobb. Men den kommer även att ge mig värme och modemys under kalla dagar som nätter.
2. Jag har gillat HAGAB Hus & Hem's fanpage (Anna Karlsson)
3. Jag har delat inlägget på min facebook.
4. Jag har även gått med i din fanclub på facebook och gillar din sida helt klart :D
Jag vill ha 4 lotter.
Mail: smilet_89@hotmail.com

Anonym sa...

1. Skulle gärna vinna denna snygga tunika =)
2. Gillar HAGAB HUS&HEM
3. Har ingen blogg....än!
4. Självklart så Gillar jag Fru W...=)
Mail. mariesvedberg@yahoo.se
Kram

Anonym sa...

Vilken perfekt födelsedagspresent till mig själv!:)
Jag tävlar med 4 lotter.
chanette.sirenius@partillebo.se

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Håller tummarna för vinst!
Riktigt fin nu till hösten.

MVH
ida@banck.se

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jag är definitivt med :)
Jag har länkat här:
http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2011/september/tunika-20-september.html#
Om jag haft facebook så hade jag gjort dom andra lotterna också :)

Nu håller jag tummarna!

beabofink@hotmail.com

Tina sa...

Ååh så fin!!
Hoppas den blir min...
Härlig tunika nu i höst & en perfekt present till mig på min dag 3 oktober!!

Gillar dig sen tidigare på FB & är ett FAN-så klart!
Gillade HAGAB Hus & Hem på FB
Delade tävlingslänk på min FB-sida

Deltar med 4 lotter!
Hoppas hoppas...

artitina@hotmail.se

mrsjeanette.blogspot.com sa...

4 lotter blev det. Gillarx2, kommenterar och delar på Facebook. Nu återstår bara att hoppas på denna fina vinst<3

Jenny sa...

jag är med och tävlar med 1 lott.

J_e_n_n_y@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tar en lott=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vilken fin tunika! Precis min stil!
Tävlar med tre lotter!

Hoppas du har det bra på ditt nya jobb!
Kram
elisabeth.ahman@pulsen.se

Anonym sa...

Jättesöt!
Jag tävlar med 3 lotter.
Nu är det bara att hålla tummarna!
mariekarlsson80@hotmail.com

Jenny Alexandersson sa...

Jättesnygg ju!

Jag är med!
Mail: jennytavlar@hotmail.com

Har gillat på facebook (Jenny Alexandersson)
Här har jag bloggat: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2011/september/vinn-en-tunika.html

Jag har gillat din sida också! (Jenny Alexandersson)

Jag tog alla lotter som fanns, alltså 4st.

Anonym sa...

Åh,underbar!!!Och vilken galge...3 lotter till mig tack=))karin.lillan@hotmail.com

Anonym sa...

Tar gärna tre lotter,gillat HagaAB hus och hems FB sida, gillat Fru W fan club sedan innan.
Saknar Göteborg när jag hör platser därifrån, jag har bott där i ett antal år.

nettan.klar@gmail.com
=enkla nettan

Jossan sa...

Åh så fin!!
Jag vill vara med och tävla med 4 lotter.
jossantossan48@hotmail.com

Systrarna Virrpannor sa...

3 st lotter snor jag till mig då jag länkat från bloggen i högerspalten, gillar dig så klart på "fejan" och kommenterat här och nu.
Så nu hoppas jag på tur!
Kram Emma (lillsyrran)
Pringels_2@hotmail.com

Cilla sa...

4 lotter tar jag! ;) Jag gillar er på Facebook och har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/september/hagab-hus-hem.html
Ha en härlig vecka!
/Cilla, cutest[at]hotmail[punkt]it

Malin sa...

Hejsan!
4 lotter kniper jag.
http://prickigpassion.blogspot.com/

Hoppas du får en fin Tisdag.
Kram Malin A
malin.d.andersson@telia.com

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhhh, så fin tunika. Jag vill absolut ha chansen och vinna. Jag skulle behöva en helt ny garderob.

Kram Teres

Linda sa...

Det vore ju trevligt att vinna denna fina tunikan. Jag har två lotter!