torsdag 29 september 2011

Tävla om två hissgardiner från Arvidssons Textil

Nu har du chansen att vinna två stycken färdigsydda hissgardiner i valfri bredd från Arvidssons Textil. Du kan välja mellan olika mönster. Dessa har ett värde av 1200:-

Du kan välja något av dessa 8 mönster!



 



Enkla tävlingsuppgifter:

  1. För en lott: Besök Arvidssons Textil och välj vilket mönster du önskar era gardiner i, lägg en kommentar på bloggen med önskat val.
  2. För ytterligare lott:  Bli vän med Arvidssons Textil på Facebook
    För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig. Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  3. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas måndagen den 10/10. Jag drar en vinnare dagen efter.




27 kommentarer:

Cathrine sa...

Fyra lotter kniper jag och jag fastnade för tyget skogslyckan.

Kram Cathrine

Cathrine sa...

Vill gärna vara med i denna utlottning. Länk ligger på min blogg jag har gillat på FB så räknar jag rätt så blir det fyra lotter totalt.
Jag fastnade för tyget skogslycktan.
Tror min förra kommentar försvann....

Kram Cathrine

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
skulle välja mönster Abba.

2.redan gillat Arvidssons Textil på Facebook med namn Lili Ying.

3.har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

även delat tävlingen på min fb sida.

4.redan gillat dig på fb med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
skulle välja mönster Abba.

2.redan gillat Arvidssons Textil på Facebook med namn Lili Ying.

3.har länkat på sidebar i min blogg:
www.gratishav.blogspot.com

även delat tävlingen på min fb sida.

4.redan gillat dig på fb med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Bodil Nyman sa...

Jag vill gärna vara med i denna tävling!
Gillar och delar på FB så då blir det fyra lotter om jag räknat rätt.
Om jag har turen att vinna så skulle jag välja Flyttfåglar.

Håller tummar & tår!

bodil.n@hotmail.com

Eva sa...

Jag vill så gärna vara med och tävla. Vad jag förstår fick man önska mellan tygerna ovan, då skulle jag önska mig de stora röda blommorna på beige botten. Jag gillar alltihopa och hoppas!
ekeroth.eva@gmail.com

Längtans Hem sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med! I en ny lägenhet utan persienner - vinsten vore ju toppen för kroppen!! Jag skulle ju såå klart vilja vinna Österlen! Eftersom vi bor i Ystad :)

Kniper 4 lotter, tack! Delar på FB, kommenterar, gillar både din sida och deras sida på FB (Maria Jimrell). Nu ska jag bara hålla alla tummar jag har!

Ha en härlig fredagskväll!
Kram Maria

Anonym sa...

Hej vill gärna vara med i tävlingen.
Gillar dig och arvidssons texiler, så det blir 3 lotter.
Vill gärna ha flyttfåglar om jag skulle ha turen med mig.
Håller tummarna.....
Kram Mia Karlsson
miaka2@spray.se

Annas tipsblogg sa...

Jag är helt klart med
Gillar redan dig och Arvidssons på fb - Anna Lundkvist

Har länkat till höger på min blogg

Vill vinna: Österlen

Anonym sa...

hej hej är gärna med och tävlar och chansar på 4 lotter. gillar redan fru w på fb och gillar nu även arvidssons (nathalié teodorson)

om jag har turen med mig skulle det bli Älvan på hissgardinerna.. denna stilen passar min syster väldigt bra och då kanske man ahr tur att vinna dem till henne & hennes fmailj i julklapp :)

har bloggat om tävlingen här:http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/october/tavlar-hos-fru-w.html

Nu hålelr jag tummar och tår jättehårt.. de har precis gjort ordning ett rum till deras minsta dotter och där skulle dessa gardiner passa jättebra.

kram nathalié

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag gillar både dig och Arvidssons på Facebook. Om jag har tur så skulle jag välja Älvan lin som mönster på mina gardiner.

Kram Lotta Wallenberg

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med!

Skulle vilja vinna gardinerna i tyget Flyttfåglar.

Har gillat Arvidssons Textil på min FB (elin jonsson) och har även delat/tipsat om tävlingen där med!

Är även med i Fru W´s fanclub på Facebook också! =)
*håller tummarna*

KRAM

PyretPepsi sa...

Jag är med!
Mitt val föll på Älvan.
Gillar på FB (Annika Mathiasson)
Är med i Fru W's fanclub på FB och har länkat här:
http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/10/111010-tavlar-hos-fru-w-om-tva.html
Håller tummarna!

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma sa...

4 Lotter - Om jag har turen skulle jag välja flyttfåglar

gillar båda på facebook (caroline andersson)

länkat här: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2011/10/05/6383850-hissgardiner/

caroliinea@hotmail.com

Anya sa...

Jag provar med en lott :) Älvan lin hade jag önskat mig.

anyatavlar@gmail.com

Anonym sa...

Fina gardiner! Gillar dem alla, men kanske Flyttfåglar mest. Gillar båda på FB och har delat länken, så fyra lotter tack!

Kram Maria Elmgren-Warberg

Anonym sa...

Hej,underbara gardiner.Gillar båda på fb så tre lotter tack.Väljer Lazza.Det blir kul att vinna....hoppas hoppas;)Det bli inte så många gardiner när jag är arbetslös..få hoppas på tur
Kram Katarina

Anonym sa...

Hej, jag vill vara med o tävla! Gillar dig o Arvidssons o har delat länken på Fb.
Gokväll
Cicci Andersson

Anonym sa...

Hej, jag vill vara med o tävla! Gillar dig o Arvidssons o har delat länken på Fb.
Gokväll
Cicci Andersson

Anonym sa...

Glömde skriva att det är Österlen jag gillar mest :)
/ Cicci

Anonym sa...

Glömde skriva att det är Österlen jag gillar mest :)
/ Cicci

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar. Gillar den med fåglar. Mvh/ Berit

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna flyttfåglar. Den var fin tycker jag. Kram Rödhaken

Mirre sa...

Bloggerproblem igår! Får se om det går bättre att kommentera idag..Har skickat ett mail för säkerthets skull
Underbara tyger och så svårt att välja, men YOKO fastnade jag för.
Tar fyra lotter, följer dig sedan tidigare på FB, gillar Arvidssons Tyger och har delat på min Facebooksida

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är gärna med och tävlar med fyra lotter.

1. Jag/Vi skulle vilja ha "Flyttfåglar" som vi tyckte var diskret men väldigt charmig! Skulle passa jättefint här hemma nu när jag jobbar för att få allt att gå i vitt, till makens stora förtret - men dessa gardiner gillade han faktiskt :)

2. Jag gillar Arvidssons textil på fb (Annika Nilsson Pettersson)

3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/october/wallerbert.html

4. Jag "är med" i din fanclub (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Hejsan!

Är med med 4 lotter!
Gillar den med flyttfåglarna!!

Ha det gott!! Kram Tina.
artitina@hotmail.se

Anna K sa...

1. Jag önskar detta mönster: Österlen
2. Jag har gillat/blivit vän med Arvidssons Textil. Nr 94
3. Jag har delat tävlingen på min fb. (Anna Karlsson)
4. Jag gillar din sidan sen innan :)
Jag vill tävla med maxantalet 4 lotter.
Kontaktmejl: smilet_89(at)hotmail.com