tisdag 14 juni 2011

Tävling med Creative Lounge

Nu har jag förmånen att genomföra en tävling med supermysiga företaget Creative Lounge. Det du kan vinna är en hemlig scarves från Lilly of Sweden.





Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv ditt bästa nöjestips i sommar & vad du skulle välja från Creative Lounge om du vann.
  2. För ytterligare lott: Gilla Creative Lounge på Facebook.
  3. För ytterligare lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
  4. För ytterligare lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  5. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas måndagen den 27/6 . Jag drar en vinnare dagen efter.

23 kommentarer:

Carolina sa...

En lott: Mitt bästa nöjestips i sommar är att ta med sig en picknick och besöka Slottsskogen i Göteborg, där finns djur att titta på, stoooora gräsmattor för barnen att springa på, en lekplats och det bästa av allt, det behöver inte kosta en krona!

2.Ytterligare en: Gillar redan på FB (Carolina Åhsberg)

3. Ytterligare en: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

4. Ytterligare en: Delar på FB (Carolina Åhsberg)

5. Är med i din fanclub sedan tidigare (Carolina Åhsberg

Hoppas nu på tur! :-)

Chanette sa...

Mitt bästa nöjestips i sommar är kubbspel! Alla kan vara med, ung som gammal, det är gratis och man behöver bara en gräsmatta! :)
Om jag vann skulle jag vilja ha sjalen Lilly of Sweden - Sjal Poros Lilac.

Chanette sa...

Glömde skriva att jag deltar med 4 lotter! :) ( Har tyvärr ingen blogg)

Kreativafrun sa...

Jag är med och tävlar med 5 lotter. Gillat och länkat och delat och publicerat på min blogg:

http://kreativafrun.blogspot.com/2011/06/tavling-med-creative-lounge-hos-fru-w.html

Mitt bästa nöjestips i sommar är att komma till vackra Öland ,där jag bor, och njuta av det vackra Allvaret med alla sällsynta blommor, havet och de fina stränderna samt kanske besöka Victoriadagen i Borgholm då kungafamiljen är samlad för att fira Kronprinsessans födelsedag. Massor av artister och annat skoj!

Kram från lilla mig!!

Karlskronamamman sa...

Hej
Jag vill gärna vara med!
Mitt bästa tips är att packa picnic-korgen och åka till havet och bara njuta!
Skulle välja Sjal Paris Rost/Brun.

Länkar i högerkolumnen på bloggen.
Gillar dig sedan länge och gillar nu även Creative Lounge.
Och så tipsar jag på fb...
Så full pott!
Hoppas nu på lite tur =)

Kram Hanna

Lili sa...

1.Jag är med,och tar 5 lotter.
Mitt bästa nöjestips i sommar är köpa jojokort och resa i hela skåne,det finns många fina resemål i skåne,även fina havet,sola,photographera,uppleva,och nöjda!

Jag skulle vilja sjalen Lilly of Sweden,Sjal Poros Lilac.

2.redan gillat Creative Lounge på Facebook med namn Lili Ying.

3.har länkat på min blogg:
http://gratishav.blogspot.com/2011/06/vinn-en-hemlig-scarves-fran-lilly-of.html

4.delar denna tävlingen på Facebook.

5.redan är i Fru W´s fanclub på Facebook med namn Lili Ying.

Hoppas på tur!

PyretPepsi sa...

1. Bästa nöjet kan vara att bara gå på Liseberg och strosa, njuta av det förhoppningsfullt vackra vädret, äta gott och lyssna och titta på folklivet.
2. Gillar Creative Lounge på FB (Annika Mathiasson).
3. http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/06/110627-tavlar-hos-fru-w-om-en-hemlig.html
4. Har delat på Facebook.
5. Gillar dig på FB redan (Annika Mathiasson)

Marika sa...

3 lotter för mig, tack!

Gillar redan Creative Lounge på fb!

Bästa nöjestips, gör grejor för dagen, inte att ha måste-saker hela tiden, utan ta dagarna som dom kommer.....
Jag skulle välja en Lise Sandahl sjal, elephant grey, om jag vinner!

Går med i Frus W´s fanclub på fb!

Sofie L sa...

1. Jag är gärna med och tar 5 lotter. Bästa nöjestipset är grillning med nära och kära nära hav/eller sjö en vacker sommarkväll. Jag skulle välja sjalen Elephant Grey

2. Gillar pà FB - Sofie Lindholm

3. Länkar i bloggen
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/june/27-juni-hemlig-scarves-fran-lilly-of-sweden.html

4. Delar tävlingen pa FB
http://www.facebook.com/profile.php?id=527152107

5. är redan med i fan cluben pa FB - Sofie Lindholm

annika sa...

Blus Monsy Creme gillar jag bäst

När jag och min familje besökte Fulufjällets nationalpark vi vandra och kom fram till Njupskärsfallet svergies högsta vattenfall
Vi såg vattenfallet både nerifrån,och från sidan och uppifrån vilket var väldigt mäktigt eftersom det regnat mycket senaste dagarna.
Sen grilla vi korv vid en fäbod.
Barnen prata länge om detta mäktiga vattenfall!

jag har gillat på facebook creative lounge

har länkat till min blogg

Annas tipsblogg sa...

1. Bygga sandslott är superkul. Vara kreativ och skapa tillsammans. Kanon. Skulle vilja vinna. Sjalen Ingrid blå.

2. Gillar på fb - anna Lundkvist

3. Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/06/scarves.html

4. Är redan med på fb - Anna Lundkvist

Rockbarnet sa...

1. Jag är gärna med. Mitt bästa tips är att koka lite kaffe, blanda saft och ta med bullar och en filt till en park eller stranden. Bara ligga och njuta av sommaren och sina vänner och familjs närvaro.
Jag skulle vilja vinna Lilly of Sweden - Sjal Honfleur Svart
2. Gillar på fb (hannah jansson)
3. Jag har tipsat på min blogg, bild finns till höger med länk.
4. Delar via fb (hannah jansson)
5. Är redan med i fancluben på fb (hannah jansson)

Spacegirl sa...

1. besöka en fin djurpark, passar både barn och vuxen.
Har jag turen att vinna skulle jag välja
Sjal Poros lilac.

3. Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/june/27-juni-vinn-scarf.html

Spacegirl_@spray.se

E-B sa...

Hoppas jag vinner! Två lotter (kommentar och länkat)...

Andrea sa...

Lott 1: Jag är med såklart, jag skulle så gärna vilja vinna Lilly of Sweden - Sjal Poros Lilac, som jag kan ha när det drar kyligt på mig när jag sitter och väntar på att min dotter som älskar att bada ska bada färdigt, det är nämligen mitt bästa nöjestips, att åka och bada med ungarna. Det är få saker som är så uppmuntrande som att se ungarna riktigt glada, och det är inget som gör min stora tjej så sprudlande glad som att bada!

Lott 2: Jag gillar på FB (Andrea Sandell Svensson)

Lott 3: Jag länkar: http://tavling.frusvensson.se/2011/june/jag-tavlar-om-en-hemlig-sjal-fran-creative-lo.html

Lott 4: Jag delar på Twitter: http://twitter.com/#!/pixietail

Hälsningar Andrea
andrea.sandell@gmail.com

Anonym sa...

Åh såklart jag vill vara med! :)

Jag tar 4 lotter!

LOTT 1:
Mitt bästa Sommartips är: att mest bara ta dagen som den kommer, inga måsten, ingen stress, bara njuuuuta av ledigheten! Samt att ta med sig man och barn, lite picknickmat, en engångsgrill, glatt humör o badkläder till närmsta sjö. Bada, leka, mysa en massa, och bara ha det bra! <3 Sjöluft om sommaren är något som jag bara Älskar och praktiskt taget inte kan klara mig utan! <3

Och om just jag skulle ha turen att vinna så skulle jag välja sjalen: Lilly of Sweden - Sjal Poros Lilac.

LOTT 2:
Jag gillar Creative Lounge på facebook (linn emerson).

LOTT 3:
Jag gillar sen länge Fru W´s fanclub på facebook (linn emerson) :)

LOTT 4:
Jag har delat med mig och tipsat om tävlingen i min logg på facebook (linn emerson).

Hoppas på tur! :)

E-post: linn_122@hotmail.com
/Linn

Sanna sa...

En lott: Jag är gärna med och tävlar och de finns många bra nöjestips men ibland annat Gröna Lund, Liseberg, Skara Sommarland, Astrid Lindgrens Värld, Kolmårdens Djurpark mfl. som alltid är roligt att besöka både ung som gammal. Sedan finns det givetvis en massa fina stränder att besöka tillsammans hela familjen eller varför inte hela kompisgänget?

Om jag vann skulle jag gärna vilja vinna: Lilly of Sweden - Sjal Poros Lilac.

Två lotter: Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).

Tre lotter:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/june/tavlar-om-en-sjal.html#comment

Fyra lotter: Har delat på FB.

Fem lotter: Har gått med i din FB grupp (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Kå, Pe och lille W sa...

Jag är med med en lott:-)
Mitt bästa nöjesförslag
är att gå i skogen för en dag
där finns ro för själ och kropp
och utrymme för barnens nyfikna stopp
gratis även bra motion
detta är ju helt kanon
om jag har tur att vinsten hem kamma
skulle en Lilly of Sweden - Sjal Poros Lilac muntra upp denna mamma
/Kicki

care69 sa...

1. För en lott: Spela minigolf är kul och fungerar i nästan alla åldrar. Vinner jag önskar jag Sjal Honfleur Svart.
2. C Regn - CL
3. http://care69.blogspot.com/2011/06/27-juni-vinn-en-scarf.html
4. C Regn - Fru W

care69(at)live.se

Malin_rautila@hotmail.com sa...

Hej!
Jag är självklart med och tar fyra lotter då jag gjort de fyra översta punkterna :)

Länken hittar du här:
Om jag skulle ha turen med mig så älskar jag denna: Lilly of Sweden - Sjal Poros Lilac

Mitt tips för sommaren är att gå ut i skogen, har du barn så är det alltid jättepopulärt även hos dem, att studera småkryp och plocka lite bär! En härlig upplevelse för hela familjen, som inte kostar mer än turen dit och tillbaka!

Hoppas på tur!

Anonym sa...

Jag är med=)
En lott: Skulle välja Sjal Poros Lilac.
Furuviks djurpark(Gävle) är ett härligt utflyktsställe. Har allt för en rolig dag!

Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Therese sa...

Mitt bästa tips är en picknick i det gröna tillsammans med familjen :)
Underbara sjalar, svårt att välja ut en favorit men Malin gillade jag mycket!
*Gillar CL på fb
*Följer dig på fb
*Länkar i min blogg: http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2011/june/scarves-276.html#comment

Carola L sa...

Mitt bästa tips är Storforsen där man kan sitta och ha picknik vid fallet

Jag skulle välja Charmant - Sjal Pärla (blå) ♥

Gillar bägge på FB (Carola Lind)

Delat på FB

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/june/hemlig-scarves-fran-lilly-of-sweden.html

carola(at)officefixarna.com