söndag 26 juni 2011

Laura Ashley

Gillar du som jag att sitta och påta i jorden och göra fint i rabatterna? Det som jag dock inte gillar är när man har dåliga trädgårdshandskar. Nu har jag fått tag ett ett par riktigt bra. Sedan har jag även några som är lite mer snygga än bra, haha
Inte visste jag däremot att det fanns produkter just får att återhämta sig efter en dag i jorden. Dessa underbara produkter kommer från Laura Ashley och jag måste säga att det var riktigt sköna. Fört en tvål med peeling och sedan en handkräm och de gjorde verkligen susen.
Händerna doftade underbart och blev lena som en barnrumpa....
Dessa Laura Ashley produkter säljs hos Sagolikt By Anna. Klicka här för att komma till hemsidan.
Ha en skön dag, själv skall jag ut till landen igen...




1 kommentar:

Anonym sa...

Har inte testat deras grejer men jag kan tänka mig att de har bra kvalité.

Eftersom jag är stammis på din blogg så har jag gått med i FruW fan`club! (ett roligt härligt namn) ha det gott!

enkla nettan