måndag 7 mars 2011

Vinn en scarves och ett armband från Hagab hus & Hem

Ny tävling på gång som jag hoppas att du inte vill missa. Fina Anna-Maria från Hagab Hus & Hem bidrar här med ett jättefint pris. Vinsten består av denna underbara scarves från bit´avant och ett vackert armband från DIDDI.








 Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare lott: Gå in på Hagab Hus & Hem FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare en lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
  4. För ytterligare lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  5. För ytterligare lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Skriv hur många lotter du deltar med.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 13 mars. Jag drar en vinnare dagen efter.

34 kommentarer:

Kristina sa...

Jag vill jätte gärna vara med i tävlingen!
kristina.johansson@skola.bollebygd.se

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill gärna var med! men jag vill göra dig uppmärksam på att det står att tävlingen avslutas den 13 Februari! Kan du inte ge mig den rätta daton så jag kan sätta in det på min blogg!

Jag tar alla 5 lotter!
Jag heter barbados jenn på FB och har gillat både dig och hagab, jag har ävendelat på FB. Jag har länkat här:
http://barbados.blogg.se/2011/march/armband-och-scarves.html

Fru W sa...

Tack snälla Jenny för din uppmärksamhet...

Kicki Andersson sa...

Jag är gärna med i denna utlottning om scarfes och armband!

Bodil sa...

Hej!

Jag hoppas turen är med mig!
Jag tar 4 lotter genom att gilla och dela på FB.

bodil.n@hotmail.com

Hildas hem sa...

En härlig scarf till våren är ju inte fel.
Jag norpar två lotter för kommentaren här och för att jag redan följer dig på FB :)

Ha en fortsatt fin dag!
Kram Sofia

alva sa...

hejsan!!
väldigt fint armband vill också gärna vara med i tävlingen
alva

Linda sa...

Hej!
Jag vill gärna va med i utlottningen!
Jag har en lott.
lindatg@hotmail.se

Elin J sa...

Hej hej klart man är med och tävlar! HAr gillat och delat sidan, samt är ett fan på fb! Heter elin jonsson där!

Så jag tar 4 lotter! =)

*håller tummarna*

KRAM

Jasmine sa...

Fint diddi armband :-)
Jag vill vara med och deltar med 1 Lott!

Kramar

kladdkaka1984@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag skriver ett par ord här, gillar på fb och delar på fb :o) annamark77@hotmail.com

sandra sa...

hej är gärna med och tar 2 lotter,kram
Olander.sandra@gmail.com

Maria Elmgren-Warberg sa...

Jag vill gärna vara med! Gillar både Fru W och Hagab på fb så det blir väl 3 lotter, hoppas jag?

Kram Maria E-W

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/13-mars-vinn-en-scarf-ett-armband.html

Spacegirl_@spray.se

Helena Argirakis-Valencia sa...

Wohoo! Alskar dina tavlingar!

Jag tar 5 lotter denna gangen ocksa! Kanske det ar min tur nu... :0)

Kram

helenaargirakis@hotmail.com

Lillan sa...

vilka fina. tar gärna 1 lott i tävlingen

mail: litenmentuff@live.com

Helena S sa...

Hej, jag vill gärna vara med. Det blir en lott för mig.

hellekk@gmail.com

// Helena S

Märta sa...

Vill gärna vara med jag länkar, gillar på facebook,och en kommentar, tror det blir tre lotter.
Hoppas på tur!
Märta

Malin sa...

Prövar lyckan med en lott!
foggy_notion79@hotmail.com

/Malin

Pockethexan sa...

Jag bara älskar lila <3 o sjalar o tycker armbandet var sött, så jag måste vara med i din tävling!!!
5 lotter på mig!!!

Kramis från pockethexan@live.se
<;D
Ses!?

En helt vanlig Isabell sa...

Lott 1

Jag är gärna med :-D

bellybus@hotmail.com

En helt vanlig Isabell sa...

Lott 2

jag har också gillat på facebook :-) Isabell Lindmark heter jag där.

care69 sa...

Jag är gärna med, fyra lotter tack!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2011/03/13-mars-vinn-en-scarves-och-ett-armband.html

FBx2: C Regn

care69(at)live.se

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar om dessa fina saker, 2 lotter, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/03/scarves-och-armband-133.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Annas tipsarblogg sa...

Klart jag är med. Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/03/scarf-och-armband.html

Gillar båda på FB - Anna Lundkvist

Anonym sa...

Jag vill vara med :)

Lee
Ettlee@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

1. Hej, jag är gärna med och tar 5 lotter.

2. Gillar! (Sandra Li)
3. http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/march/scarves-fran-bit-avant-och-ett-vackert-armban.html
4. Delat via Facebook!
5. Är med i Fru W´s fanclub på Facebook! (Sandra Li)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vad fint det ser ut. Är gärna med och tävlar. /Sonja R

Anonym sa...

Jag vill vara med!

Jag har skrivit kommentar och gillar både din och Hagabs sida på FB. Det blir 3 lotter...väl.

Lotta

lottaws@gmail.com

Zandra S sa...

1). Jag vill jättegärna vara med och tävla!=)

2). Har gillat på facebook:) Heter "Zandra Svantesson" där.

3). Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/march/tavling-58.html#comment

4). Har delat tävlingen på facebook:) "Zandra Svantesson" på facebbok.

5). Gillar redan dig på facebook;) För namn, se ovan!:)

Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

Linda sa...

1. Jag är med! =)
Lindali__88@hotmail.com

Annicka Samuelsson sa...

Jag är gärna med i tävlingen.

Mvh,
Annicka S.

Anonym sa...

Jag vill tävla med en lott:) Mvh Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar sa...

Jag är med och tävlar med fem lotter :)

Gillat Hagab på fb (Annika Nilsson)
Delat på fb också, och gillat din sida!

Länkat i bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/wallerbert-13-mars.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se