tisdag 8 mars 2011

Tallrikshylla

Första hyllan är tillverkad. Jag visade för maken vad jag var ute efter och vi mätte och pratade lite om hur den skulle se ut. Sedan var han borta en stund och vips.....nu har jag min första tallrikshylla.
Vi skall ju taptsera denna lilla köksdel på landet snart men kunde inte hålla mig utan var ju bara tvungen att provhänga den lite.....kommer att bli bra det här, trots att jag inte satte några tallrikar i den.....
Så nu vet han ju hur man gör.....bara att börja om igen då för nu vill jag ha en större hemma....




10 kommentarer:

Mia sa...

Vilken duktig make du har!!
Superfin!!!

[ lilla fru werner ] sa...

Åh va fin!!! Ni skulle ju kunna börja sälja!! Går dyrt på t.ex. Tradera! :)

äppelblomman sa...

Superfin!! Vill oxå ha en sån fast då till min sons rum där han kan ha böcker o lite gossedjur!
Kram K

Fru W sa...

Tack snälla....kanske en stor produktion:)

blomkattis sa...

hej på dej!
fick din adress av u&f i thn.
vad duktig r är kan du hälsa honom från trollhättan.
jag lägger dej till mina favoriter.
jag har också en sida du får besöka.
kram chatrin

Anonym sa...

Superfint.

Oj vad han sågar, putsar och limmar.
Sitter i eken och väntar i timmar.
Blir det en holk där vi båda kan njuta.
Sitta i solen, slår an på min luta.

Rödhaken

Fru W sa...

Hoppas på en fin holk till landet, kram

Sanna sa...

Vad fin den var, en sådan hylla skulle jag lätt vilja ha i min dotters rum.

Kram Sanna

Karin sa...

Åh, så fin och så fina koppar som hänger där, var har du fått tag i dem tro? ;-)

Fru W sa...

Kopparna har jag faktiskt fått av min uuuuuunderbara svägerska...och vet ni..hon heter faktiskt Karin....:)