torsdag 10 mars 2011

Kröning av bästa läsare

Här kommer ett litet annorlunda inlägg. Tänkte göra som så här nu när våren är på antågande. Jag har insett att läder runt handleden är det som gäller nu i vår och jag vill då dela med mig av min glädle och värme till er.
Tänkte kröna en läsare här på bloggen och förgylla din vardag med ett armbande från Miss Dee.
Skriv ner någon rad om varför just du skall vinna detta superläckra armband i läder vid namn St Maxim.
Kanske är det just du som blir den lyckliga.
Ni har väl inte missat att Miss Dee har en ny FB sida. Klicka gärna på gilla knappen här.
Där finner ni massa spännande information och utlottningar av smycken.

Fru W´s FB sida finner ni här.



Ni kan lägga era kommentarer till och med den 17 mars.

19 kommentarer:

Karin sa...

Vill super gärna vinna då jag är en mkt trogen läsare av din blogg! Fick till o med lägga första kommentaren. Sitter uppe i en snöigt Säffsen o längtar efter våren. Armbandet är helt lovely! Karin

Bodil sa...

Jag vill jätte gärna vinna då jag kikar in på din blogg flera ggr per dag. Plus att jag tar min förskollärarexamen i juni och ett läderarmband från Miss Dee skulle vara en underbar examenspresent.

Fru Söder sa...

Åh! Så fint! Och jag är ju inne hela tiden och både läser och kommenterar, men oavsett vinst eller ej så kommer jag fortsätta! :)

MAMMAFIA sa...

Jag vill gärna vinna, det är ju såå fint! Hittade precis hit om jag ska vara ärlig, men kommer definitivt fortsätta läsa, även om jag inte vinner :) Fin sida.
Hoppas på turen.
//Fia
fia@mammafia.com

Petra sa...

Jag hittade din blogg när du hade tävlingen om By Faith´s klänning.
Jag vann inte tävlingen men hittade en favorit blogg och köpte underbara kläder till den efterlängtade sommaren.
Jag har sedan dess varit inne på din blogg varje dag och kommer precis som de andra fortsätta med det även om jag inte blir utvald.
Tack!

Marias Collage sa...

Jag är inte mycket för lack men jag gillar läder
Detta armband passar snyggt till alla sorters kläder
Hokus Pokus - Simsalabim,
hoppas på turen att vinna ett St Maxim :)

Jag gillar din blogg för att det är små "käcka" inlägg om sånt som intresserar mig. Jag hittade hit för nån månad sedan ungefär och kikar in nu & då. Armbanden är så läckra, så nu håller jag tummarna !
Ha en härlig helg!

Sanna sa...

Jag vill gärna vinna, för det där armbandet var verkligen coolt och helt i min smak. Det är dessutom inte alltid man som ensamstående mamma har pengar i plånboken att unna sig prylar.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Melkers Mamma sa...

Vore det inte underbart med varmare väder,
och att om handleden ha lite vackert läder?

Kristina sa...

Kära vännen jag skulle jätte gäran vilja vinna detta super fina armband. Du har ju fått in mig både på din blogg och på FB flera gånger om dagen, bra jobbat!Har lärt mig kommentera och gör det lite då och då, tävlar flitigt och gillar dig hela tiden.
kram kram

ps det är ju inte så att man frossar i saker till sig själv nu heller då man lever på föräldrapeng! ds

äppelblomman sa...

Jag tycker att jag förtjänar detta armband för att mitt liv och mina känslor har åkt berg och dalbana från julhelgerna till nu, där döden har lurat på många håll bland mina släktingar. Min mamma har opererats för en stor svulst i magen, min svåger har fått en stor hjärtinfarkt, en stor vattenskada i vår stuga, kom nyss hem från en operation på min son där de tagit bort polyper, halsmandlar och rör...
Känner att iallafall att just jag skulle vara i stort behov att glädjat med detta underbara armnband;-)!
Din blogg är så söt o underbar!
Kram K

Melkers Mamma sa...

Jag tycker att Äppelblomman ska vinna!

Linda sa...

Jag är en ny vän av din blogg. Gillar dina mysiga bilder och inlägg.
Ett snyggt armband piggar ju alltid upp en vintertrött trebarns mor.

Anonym sa...

Armband i läder är bland det bästa jag vet. Skulle älska att vinna det här snygga armbandet, kan användas i många år:) Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Fru W, jag är inne på din sida flera ggr/dag vill ju inte missa något av din underbara stil och dina roliga kommentarer. Skulle givetvis vara roligt att vinna det fina armbandet, skulle piffa till en trebarns mor i vårljuset.
Kram (Ses i em.) Beata

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med och vinna det fina armbandet, för har just nu i mitt liv hr jag en tuff period. Gillar din blogg och är inne varje dag o läser. Har även lagt till den i mina favoriter :)
Lotta
lottis.st@hotmail.com

Helena Argirakis-Valencia sa...

Jag tycker ocksa att appleblomman ska vinna... Jag har ingen historia att beratta annat an att jag gillar din blogg skarpt och susar in felara ganger dagligen...

Kram

Janna sa...

Skulle vilja vinna armbandet för att på ett härligt vackert sätt bli påmind om att var dag är en fantastisk dag då vi alla blir lite bättre, lite äldre, lite visare av erfarenheter, bra som dåliga, precis som lädret i armbandet...det nöts men blir bara vackrare och skönare för var dag.

Angelika komsi sa...

Har börjat kolla in din blogg, å jag skulle verkligen bli glad om jag råkade vinna detta läckra armband!!!!

Linda J sa...

Hade varit roligt med ngt nytt och fräscht som matchar snygga vårstövlar!Hoppas på att vinna!
Kram.