tisdag 22 mars 2011

Försenad julklapp

Jag och min underbara väninna byter julklappar med varandra. Men det senaste året har vi verkligen haft svårt att få till att ses. Vi har båda barn och ofta är det ju det som ställer till det med deras sjukdomar. Sedan bor vi på ett avstånd som gör att det blir planerade träfar som gäller.
Nu i fredags fick vi i alla fall ÄNTLIGEN ses.
Se denna superfina klapp som jag fick.....
Fick två jättefina julklappar som jag verkligen gillade. Tack älskade vän......



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina klappar du fick :)

Vad är det för duk du (?) har? En prickig vaxduk?? Är störtförtjust i allt prickigt, det är ju bara såå fint! :) Vart är den införskaffad och hur stora är prickarna?

/Linn

Fru W sa...

Hej Linn!
Just denna är en vaxduk som jag har köpt i Ullared. Prickarna är knappt 1 cm stora. Men skall strax lägga på min nya som är inköpt på Stoff och Stil....de har också en webbutik. Där är prickarna hälften så stora.