torsdag 31 mars 2011

Apoteket och kanyler

Kul att vara själv med två TRÖTTA barn på apoteket. En son som lägger ut alla tandborstar i någon slags rad på golvet och en storasyster som får panik för denna oreda och skäller och försöker att tillrättavisa sin bror.....personlen blir lite stirrig och jag blir lite konfunderad när det står att det är sprutor som skall skrivas ut till min dotter....nog för att jag tyckte att läkaren gäspade mycket...men kanyler....sedan var det tabletter istället för flytande och så här fortsatte det....hon bakom disken blev alldeles matt och stressad av recepten och mina barn och frågade om jag var tvungen att ha medicinen idag?
Hon ringer i morgon när det är färdigt istället...
Ja, en helt vanlig vardag i mitt liv.....

3 kommentarer:

Kristina sa...

Visst är det underbart att vara mitt i livet!
kram på er

Livstil och Mys sa...

Usch... hoppas ni kryar på er och kan njuta av helgen... Kram till dig!

äppelblomman sa...

Ha ha härligt att se att de är fler som har "pilliga" barn;-) Hoppas att de löser sig för er!
Kram K