tisdag 8 februari 2011

Vinn halsbandet Lexington

En liten snabb tävling nu inför Alla hjärtans dag. Tag chansen att vinna ett fint halsband till dig själv eller så har du den perfekta presenten. Halsbandet heter Lexington, är 80cm långt och kommer från Miss Dee. Det har ett värde av 439:-



Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott:  Skriv en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress. 
  2. För ytterligare en lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
  3. För ytterligare lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För 4.e lotten: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 13 februari. Vinnaren presenteras den 14/2.

60 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint halsband, en perfekt Alla Hjärtansdag present:)! Vill gärna vara med och tävla.
desiree__86@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med!

//Linda H

Karin sa...

Jag är såklart med o tävlar, är fan på facebook! //Karin
berggren.m.karin@gmail.com

Hemma hos sa...

Oj vilket underbart halsband!
klart man vill vara med :)
Kommenterar, länkar och blir fan på FB.... så tre lotter då :)
Ha det så bra!
MALIN

Malin sa...

Så fint! Jag är gärna med på utlottningen. jag kan "behöva" ett nytt halsband! kram Malin
malinmangsten@hotmail.com

Fru Söder sa...

Tjo Vad snyggt!

4 lotter till mig, tack!

ida.soderman@gmail.com

En helt vanlig mamma sa...

Ja, givetvis vill jag vinna. Har precis tagit av mitt gamla halsband och letar efter nått nytt. Dessutom har vi 7 årig förlovningsdag på måndag:-)
4 lotter alltså

Länkar i sidebaren på bloggen
Har delat på FB (ulrika Kristensson)
Är fan på Fb (ulrika Kristensson)

ulrika.kristensson@tele2.se

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla.Underbart fint halsband.Skulle vara en fin present.Tack peter_katarina@hotmail.com

alva sa...

hej!
jag vill också gärna vara med och tävla!

tjej99@hotmail.com

Kristina sa...

Jag är gärna med och tävlar
kristina.johansson@skola.bollebygd.se

Anonym sa...

Är gärna med om utlottningen av detta fina halsband.
Taxi

emelies tävlingsblogg sa...

jag är gärna med =)

emjo_83@hotmail.com

emelies tävlingsblogg sa...

har länkat till dig här: http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/13-febr-halsband-miss-dee.html#comment

emjo_83@hotmail.com

emelies tävlingsblogg sa...

jag har tipsat på facebook där jag heter emelie.johansson3

emjo_83@hotmail.com

emelies tävlingsblogg sa...

jag är redan fan av dig på facebook (emelie.johansson3)

emjo_83@hotmail.com

Sannas Goda sa...

Jag är gärna med och tävlar om ett fint halsband!

ullis sa...

Jag vill gärna vinna det undrebara halsbandet

ullis sa...

Jag vill gärna vinna det underbara halsbandet

Linda sa...

Jag vill vara med och tävla!!
lindasve83@gmail.com

Anonym sa...

Halsbandet är underbart!! Det vore super att vinna det.
nina_larsson_64@hotmail.com

Annas tipsarblogg sa...

Är supergärna med och har tipsat så klart http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/halsband_09.html

Gillar redan på FB - Anna Lundkvist

liselotte sa...

Hej! Är jättegärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/02/halsband-13feb.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Bodil sa...

Halsbandet är superfint!
Skulle kännas helt enkelt underbart att få vinna det.
Kankse blir det en lite tidig examenspresent till mig själv, hoppas.

Har delat, gillat så tre lotter tror jag det blev i slutändan.
bodil.n@hotmail.com

Isabelle sa...

Är gärna med!
bellusss@live.se

Anna mamma till Oskar sa...

Är mer än gärna med och tävlar.
Ha en super trevlig kväll.

kiia sa...

Jag vill vara med :)

Vaffeda@hotmail.com

Josefine sa...

Jag är med och tar tre lotter.
Här är min länk: http://joosefineatavlar.blogspot.com/2011/02/halsband-132.html

Min mail: fr0stskadad@hotmail.com

och jag gillar på FB med namnet Josefine Andersson.

Anonym sa...

Åh vilket snyggt halsband,vill gärna vara med!
/Lotta
lottis.st@hotmail.com

Emma sa...

Jag vill jättegärna vinna! :)

Gillar redan dig på fb, Emma Karlsson.
Delar på fb med.

Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/february/halsband-132.html.

Så hela FYRA lotter till mig! :)

emmis_soet@hotmail.com

Mamma till Linus och Wilma sa...

Har nu gjort alla tre stegen..
Hoppas på turen.

BitskEmma sa...

jag är medmed två lotter=)
har länkat här http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/02/missdee13feb.html

lakritzflicka@hotmail.com

Helena Argirakis-Valencia sa...

Vill gjarna var med, men vilken ar "tavlingbannern" sa jag kan lagga in den pa min blogg?

Kram

Fru W sa...

Helena, bilden med text i inlägget eller bildern ute till höger! Hänger du med?

Anonym sa...

Hej!!
Jag håller tummarna att jag har chans fast det bara blir med en lott.
Älskar hjärtan men maken tror jag gillar strykjärn bättre.....
MVH
Helena O

Camilla sa...

Sååå snyggt! Jag tar gärna 2 lotter.
Länken hittas här: http://muminmammatavlar.blogspot.com/2011/02/miss-dee-halsband.html
/Camilla muminmammaliv@gmail.com

Julias Mamma sa...

Vackert!
Önskar en härlig dag!
/Maja
rundvandringiminmammahjarna@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, klart jag vill vara med!!
livetinnanliten@hotmail.se

Anonym sa...

Vilket vackert halsband!
Jag är gärna med och tar en lott.
malinmal@hotmail.com

Jessika sa...

Jag e me o tävlar !! :D

jag_jessika@hotmail.com

Anonym sa...

Vill verkligen vinna detta fiiina halsband!!!
Kommentar & gilla knappen på facebook.
maggan54@gmail.com

Zandra S sa...

Jag kör på 4 lotter och vill jättegärna vara med och tävla!=) Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/february/tavling-72.html#comment .. delat tävlingen på facebook och gått med i din fanclub!=)

Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

Judit sa...

Ett jättefint halsband! Jag vill också tävla:)

judit@knutson.nu

Helena Argirakis-Valencia sa...

Ok... Nu har jag antligen fatt ording pa allt... :0) 4 lotter blir det for mig!
Halsbandet ar verkligen skitsnyggt! Alskar tavlingar! :0)

helenaargirakis@hotmail.com

Anonym sa...

Vilket fint halsband! Hoppas, hoppas, hoppas på vinst. Även fast jag visst bara får en lott... :-)

anna.mossfeldt@hotmail.com

Janna sa...

Åh vilken skatt! Ursnyggt! Kvalificerat mig för tre lotter då, här, Fan och delat på FB...
Nu håller vi tummarna :)

jannabergvall@comhem.se

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar. En lott och hoppas på tur!
Mvh Stina
stinalar76@hotmail.com

Malin sa...

Superläckert! Skulle sitta perfekt runt min hals ;)
foggy_notion79@hotmail.com

från denna dag sa...

Så härligt halsband!! Det vill jag verkligen vinna!

Har länkat från min blogg http://frandennadag.blogspot.com och delat på fb och är numera stolt medlem av din fanclub så 4 lotter till mig, tack:)
Ha en fin helg!

// Ulrika Westerlund

Anonym sa...

Vore jättekul att vinan detta fina halsband. Hoppas på tur. Ninni!

Anna-Karin sa...

Helt ljuvligt halsband. Älskar hjärtan, då jag är sjuk så betyder hjärtan, att ta vara på livet. Skulle bära detta jämt som en påminnelse att leva idag.
Självklart så länkar jag detta och blir ett fan av din sida :)

Kramis från Anna-Karin
lillankan78@hotmail.com

Millasmirakel sa...

Provar gärna lyckan i denna utlottning... =)
delar på FB och blir ett fan .. så 3 lotter till mig ..

/Millasmirakel

Erika Wilhelmsson sa...

Jag tävlar gärna om detta fina halsband med 3 lotter.
Länkat:http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html
Gillat: Erika Wilhelmsson

Hoppas:)
Hälsningar
Erika Wilhelmsson

äppelblomman sa...

Åhh jag vill vara med!! Jag vill ha 4 st lotter och länkar på min högra sida i bloggen!!
Hoppas på vinst!!
Kramar K
karolinjohansson85@hotmail.com

Mharelene Forthmeiier sa...

Så fint! Klart jag vill få en chans! mharelene@gmail.com
//Mharelene Forthmeiier

Karlskronamamman sa...

Hej! Jag vill så klart vinna det fina halsbandet!

Hälsningar Hanna
karlskronamamman@gmail.com

Mickan sa...

Jag vill vara med och tävla. Tycker halsbandet är underbart! :)

sunnydrop@hotmail.com

majblomma sa...

Jag är med och tar 2 lotter! :)

här är min länk: http://majblomma.blogg.se/timeaftertime/2011/february/alla-hjartans-dag-tavling.html

Hoppas på megatur!

Anonym sa...

Vill gärna vara med i tävlingen. MVH//Annicka S

Anonym sa...

Vill gärna vinna!
Hälsn Anna S
annastrath@telia.com

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.