måndag 21 februari 2011

Vinn ett hotellpaket på Gässlingen i Skanör

Nu kommer en tävling som jag är stolt över att presentera. Den är i sammarbete med en av Sveriges pärlor Gässlingen i Skanör. Har själv besök dem flera gånger och tycker att detta är balsam för själen. Det ni kan vinna är ett presentkort på ett hotellpaket för 2 personer. Ni väljer mellan Fredagsmys, går att boka fredag till lördag eller Sköna lördag som går att boka lördag till söndag. Denna vinst har ett värde av 3190:-

Följande ingår:
Del i dubbelrum
Badrock på rummet
Afternoon tea med hembakta scones
Fri tillgång till wellness- och fitnessfaciliteter
Femrätters middag
Hemlagad frukost utöver det vanliga


Ni som deltar i tävlingen får en rabattkod med 15% att använda vid bokning av ovanståede hotellpaket innan midsommar. Uppge "Fru W piffar med prickar "vid bokning.

Hoppas nu att ni alla vill vara med på detta.....






Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott: Skriv en kommentar om vilket paket du önskar vinna i detta inlägg och ange din e-postadress. 
  2. För ytterligare en lott: Gå med i Gässlingens FB sida och tryck på gilla knappen.
  3. För ytterligare en lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
  4. För ytterligare lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  5. För ytterligare en lott: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 27 februari. Vinnaren presenteras den 28 februari.



73 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!!
Skulle gärna vilja vinna ett presentkort på hotellpaket, min önskan är; sköna lördag.
Mvh Victoria /vickan32@hotmail.com
(väldigt bra blogg du har, kul att läsa och mycket inspiration)

Anonym sa...

Hej Sofia!
Hoppas allt är bra med dig. Det verkar onekligen så!
Jag vill vinna ett "Sköna lördag-paket"!
Kram Lina Blomqvist. /linboll80@yahoo.se

Anonym sa...

Hej Sofia, älskar fredagsmys, så det vore väl min önskan... Kram Malin malin_glans@hotmail.com

Melkers Mamma sa...

Hej!

Jag tävlar väldigt gärna om detta fina pris! Jag gillar dig och Gässlingen på FB och har dessutom länkat till tävlingen både i bloggen och på FB. Sköna Lördag - here I come ;)

pennie_jennie@hotmail.com

Kram Jennei

Anonym sa...

Hej!


Sköna Lördag låter toppen!

lindgrenfredrik@live.se

/Fredrik

Anonym sa...

Hej hej!

Fick tips om din blogg via Facebook och en väninna.
Blev så sugen på Sköna Lördag i Skanör. Myspys =). Då är det bara att hålla tummarna nu då!

Med vänlig hälsning
Emilie

louiseemilie@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Det är klart att jag vill vara med! Vill gärna ha en lott tack.

kram malin

Anonym sa...

Hej! Jag vill var med och tävla!

Hälsningar
Lisa H

malin h sa...

Hej!

Låter helt underbart, jag vill gärna vinna en Sköna Lördag!

Anonym sa...

Hej Sofia!
Låter superskönt... och önskar Sköna lördag!
Då håller jag tummarna på att få ha en skööööön lördag i south sweden.. :)

Kram Christina

christina@utzon.se

:*"*:♥Christina♥:*"*: sa...

Låter helt underbart!! Önskar sköna lördag ;-) om jag har tur.
Länkat och klart!
Kram!

christina.maria.k@hotmail.com

Mathioydakis sa...

Jag vill gärna tävla om lördagsmys... då min man jobbar dag som natt nästan jämt, så har vi inte kommit iväg på en bröllopsnatt tillsammans..
kramkram

Anonym sa...

Jag vill gärna tävla om Fredagsmys med en lott:)
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Karlskronamamman sa...

Wow vilken tävling du har fixat!
Jag gillar både dig och Gässlingen på FB, och så länkar jag och så delar jag så klart...vill ju gärna vinna så klart =)
Kram Hanna

Lindas värld sa...

Underbar tävling!!
Jag tävlar gärna om fredagsmys!! <3
Och jag tar maximalt antal lotter, Fb och jag länkar på min blogg!!

Håller tummarna!!

Linda
ekeborg@live.se

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar två lotter. Jag har länkat till dig med bild till höger i min blogg under "bra tävlingar". Dock lyckades jag inte spara hela bilden utan fick bara med botten. Vet inte hur jag sparar hela...

Fru W sa...

Jeanette....kopierade du bilden i högerspalten?

Anonym sa...

Åh vilket härligt pris du lottar ut. Tar en lotta o hoppas det blir jag!
Lotta
lottis.st@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har! Ännu en jag ska följa. Självklart vill jag vara med och tävla om en härlig chans att få "rymma" iväg med min älskling.

Elisabeth

elisabeth.ahman@pulsen.se

Albinssonskan sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om Sköna lördag-paketet. Min mailadress är josefine.albinsson@telia.com.
Jag har även gått med i FB-gruppen!

Mvh Jossan

Annas tipsarblogg sa...

Vilken kanontävling, denna skulle jag så gärna vilja vinna och få ladda batterierna igen efter tuffa månader.
1. Lördagsmys
2. gillar på FB - Anna Lundkvist
3. Tipsat på min blogg http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/hotellpaket.html
4. Delat på FB
5. Gillar redan din sida:):)

Jenny sa...

jag skulle vilja vinna fredagsmys :)
J_e_n_n_y@hotmail.com

Kristina sa...

jag skulle gärna vilja vinna lördagsmys
kram Kristina
kristina.johansson@skola.bollebygd.se

Linda Johanson sa...

Spännnde,då skall vi se tre lotter tror jag att det blev.
Väljer "Sköna lördag" om jag har turen att vinna, 1 lott. Gillar Gässlingen på FB,lott 2 och din fanclub,lott 3.
/Linda.
linda_johanson78@hotmail.com

Leif sa...

Trör på Sköna Lördag. Har länkat på FB. Nu hoppas jag på turen. Längtar redan. Tar med mig min underbara fru om jag vinner, det är hon värd.

Marias Collage sa...

Vilken toppentävling! Drömmer om att komma iväg på tu man hand, mycket sällsynt med två småbarn :)
Jag tycker sköna lördag låter underbart!
Jag har gjort allt utom 4:an hittills.
Kul att hitta till din blogg också!
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Vill gärna vara med om utlottningen av "Fredagsmys". Tänk att få möta våren i Skåne.

Rödhaken

emelies tävlingsblogg sa...

jag är gärna med =)
1.skulle vilja vinna hotellpaketet sköna lördag =)
2. gillar på fb- emelie.johansson3 heter jag där
3. http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/27-febr-hotellpaket-hotell-gasslingen.html#comment
4 o 5 har tipsat på fb- emelie.johansson3 heter jag där, och gillar sedan innan din fanclub på fb- med samma namn.,

emjo_83@hotmail.com

Julia sa...

Hej!
Vill gärna återvända till fantastiska Gässlingen och lite LÖRDAGSMYS...

julia.bern@gmail.com

äppelblomman sa...

Åhhh låter helt fantastiskt skönt! Om jag nu skulle vinna *hoppas*hoppas*hoppas* Så skulle jag vilja ha sköna lördag!!

Klart att jag vill ha alla 5 lotterna!
Kommenterar, Gillar på fejjan x2, Lägger upp i min blogg på den högra sidan,delar denna tävling på fejjan!!

Kram Karolin Johansson
karolinjohansson85@hotmail.com

Mickan sa...

Jag tar en lott och skulle vilja vinna "Sköna lördag".

sunnydrop@hotmail.com

Johan Nyström sa...

Det här är ju helt min grej!! Jag skulle verkligen behöva sköna lördag!
Jag hade väldigt gärna velat ha alla 5 lotterna men har ju ingen blogg, så där kan jag inte göra så mycket, tyvärr... Allt det andra har jag gjort, i alla fall!
Nu håller jag tummarna för att någon av mina 4 lotter blir den vinnande...

nystrom_johan@yahoo.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar om paketet "Sköna lördag", för det är något jag verkligen skulle behöva nu när jag stressar för jämnan och har svårt att koppla av.

Jag gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/february/tavlar-om-hotellpaket.html#comment

Har även delat på facebook och gillar även din facebook sida (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Vore underbart att vinna "Sköna lördag"!
Kram Elin

eliinpelin_@hotmail.com

liselotte sa...

Hej! Vilken härlig tävling! Hoppas på att vinna Sköna Lördag, har länkat för ytterligare lott http://liselottess.blogspot.com/2011/02/hotellpaket-27-feb.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Linda J sa...

Hej. Vore hur härligt som helst att vinna Sköna Lördag. Skulle verkligen behöva det nu. Kram Linda J
lolinondoda@spray.se

Kiia sa...

Jag vill självklart vara med och tävla om denna härliga vinst.

1.skulle vilja vinna hotellpaketet sköna lördag =)
2. gillar på fb- Kiia rebecca elionora sjöberg heter jag där

gillar sedan din fanclub på fb- med samma namn.,



Mvh Kiia
vaffeda@hotmail.com

Maria sa...

Det låter supermysigt med "sköna lördag" och jag håller tummar och tår för att någon av mina fem lotter blir den vinnande!

Lott 1: Sköna lördag

Lott 2: Jag GILLAR Gaässlingens sida på FB

Lott 3: Jag har delat denna tävling på min blogg
http://mellanhimmelochord.blogspot.com

Lott 4: Jag har delat länken på FB

Lott 5: Jag är sedan tidigare ett fan av din FB-sida.

Hanna sa...

Hej!

Vilken underbart skön tävling. :) Jag har blivit ett fan av både dig och hotellet på Facebook och delat tävlingslänken på Facebook.

4 lotter, alltså! Nu är det väl bara att hålla tummarna...

//Hanna
hannadjuis@hotmail.com

Camilla sa...

Vilket mysigt hotell! Jag tar gärna 2 lotter. Jag skulle välja sköna lördag och har länkat här: http://muminmammatavlar.blogspot.com/2011/02/hotellpaket.html
/Camilla
muminmammaliv@gmail.com

Josephine sa...

Heej!
Jag är gärna med och tävlar om detta urlyxiga pris! :)
Sköna lördag låter minst sagt som balsam för själen.
Det skulle jag mer än gärna önska!

Vänligen
Josephine
josephine.strand@hotmail.com

Anonym sa...

Vill ha fredagsmys.....Tittade på bilderna och drömde mig bort. Ser helt underbart ut.
Trycker och klickar mig till 3 lotter och håller tummar och tår:-)
Hälsningar Anna anniepannie@spray.se

Anonym sa...

Vilket fantastiskt pris. Önskar sköna lördag om jag vinner. Fin blogg!
MVH// Gunnel

monikanen sa...

Åh,vad härligt.Önskar sköna lördag om jag vinner:)
Vilket underbar tävling,en lycka för själen och en plats att hämta energi ifrån.
Kramiz Monica

monikanen@yahoo.se

Märta sa...

Det låter helt fantastiskt skönt! Om jag nu skulle vinna, tänk om jag har en sådan tur! Så skulle jag vilja ha sköna lördag!! Försöker mig på att ta alla lottchanserna!
Håller tummarna! Märta

Märta sa...

Tyvärr blev det bara 4 lotter, kunde inte dela tävlingen med mina vänner på facebook, förstod inte hur jag skulle göra det.
Märta

Zandra S sa...

1). WOW! Jag och min sambo har varit ihop i 7 år, och ALDRIG åkt på någon semester ihop/bott på hotell, så denna chansen missar jag inte!!! :D Om jag skulle ha den obeskrivliga äran att vinna, skulle jag välja "sköna lördag"^^

2). Har gillat på facebook:) Heter "Zandra Svantesson" där.

3). Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/february/tavling-173.html#comment

4). Har delat på facebook:) Heter som skrivet innan "Zandra Svantesson" där.

5). Är redan med i din fanclub;)

Åh nu håller jag alla tummar jag har, så hårt att dem är helt kritvita x) Min sambo skulle skrika av lycka, om han fick åka iväg på något sånthär!! Han har bara jobbat och jobbat 7 dagar i veckan året om (till och med på julafton) år efter år, utan paus! Så detta skulle vara sååå UNDERBART!!!<3

Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

Karin sa...

Är såklart med o tävlar och tar 3 lotter (alt1, 2, 5). Önskar sköna lördag om jag har turen att vinna. //Karin

Anonym sa...

Hej sköna fru W!!!
Jag har like-at både dig och Gässlingens hemsida.. Nu håller jag bara tummarna! :-)
Kram från Fru H (Hessel)

Erika sa...

Drömmer om en sovmorgon och önskar att jag vinner ett sköna lördags paket. Att få vakna av sig själv är lyx för en småbarnsmamma.
Har gillat både dig och Gässlingen.

Anonym sa...

helt klart sugen på en sköna lördags paket

hade varit grymt för oss trötta småbarnsföräldrar:)

joakim@arca.se

jocke

care69 sa...

Jag är gärna med och tävlar om Sköna Lördag! Fyra lotter.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2011/02/27-feb-vinn-ett-hotellpaket-pa.html

FBx2: C Regn

care69(at)live.se

Malin Larsson sa...

Hej! Tar 3 lotter:
1- Fredagsmys!
2-Är med i din fanclub!
3- Gillar på fb!
Kram Malin malinmangsten@hotmail.com

Anonym sa...

God kväll!

Sköna lördag verkar som en dröm vill jag lova, för då kan jag med min man, mysa, äta gott och som en prinsessa få sova;-)

Mvh Emma S
emma.strand@yahoo.se
Ps. Tar 4 st lotter då jag inte har någon egen blogg att länka till. Ds

christina.lindh sa...

Sköna lördag vore härligt!
mvh Christinalindh@hotmail.com
4 lotter :)

channe och tobbe sa...

lott 1: sköna lördag eftersom min blivande man jobbar lååångt på fredagar
lott 2:http://varstoradag.blogg.se/2011/february/vinn-hos-fru-w-27-feb.html
lott 3: gillar gässlingen på fb -chanette svensson
lott 4: gillar dig på fb-chanette svensson

tobbeochchanne@live.se

Anonym sa...

Ååh vad härligt det låter med fredagsmys paketet!
Har gillat både på gässlingens och din fb-sida.
Kram Linda H

Anonym sa...

Har nu gjort som frugan ville :) Gillat på gässlingens och din fb-sida. Nu hoppas vi på tur för lite fredagsmys.

/Magnus H

Anonym sa...

1)sköna lördag
2+3)Gillat på gässlingens och din fb-sida
4)Har länkat till min facebooksida

manettan@gmail.com

mvh anette

FruSofie sa...

Wow vilken tävling, vill verkligen testa lyckan!
Det var nog snart 1,5 år sedan sist jag och min Man hade en "barnfri" natt så det är på tiden igen!

Har även gillat dem på FB för en extra lott!

Kram Sofie frusofie@hotmail.com

Anonym sa...

Uh, det ville være en fantastisk måde at kick-starte forårsfornemmelserne på, med en lækker tur til Sverige. Hidtil har vi kun prøvet Torekov i Sverige, men det her lyder også skønt.

Mvh Ulla
u_klinker@hotmail.com

FruSofie sa...

Här kommer en till kommentar ifrån mig, denna gången korrekt då jag glömde ange vilket paket jag skulle valt om jag vann;)

Wow vilken tävling, vill verkligen testa lyckan!
Det var nog snart 1,5 år sedan sist jag och min Man hade en "barnfri" natt så det är på tiden igen!
Skulle då valt "Sköna Lördag" =)

Har även gillat dem på FB för en extra lott!

Kram Sofie frusofie@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tar en lott och får hoppas på supertur:)
Skulle välja sköna lördag.
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Lovisa Stjerna fd Areskough sa...

Hej.
Om jag vinner vill jag gärna ha sköna lördag.
Jag gilla dig och Gässlingen på fb.
Jag har länkat på min fb-sida och har även skrivit om tävlingen och lagt ut hela "tävlingsannonsen" på min blogg med länkadress
http://stjernklart.blogg.se/2011/february/ah-bo-pa-hotell.html

Det gör väl mig berättigad till fem lotter va;)

Mvh Lovisa tindra44@hotmail.com

Erika Wilhelmsson sa...

1 lott: Jag är gärna med och tävlar. Vilken fantastisk tävling. Vi har blivit föräldrar för 5 månader sedan och nu när jag slutat amma kan man ju faktiskt komma bort lite själv. Det skulle vara underbart att komma bort lite bara jag och sambon och ta lite semester. Mysigt!! Vi skulle vilja vinna Fredagsmys för då skulle vi kunna stanna hos hans föräldrar som bor i Skåne på vägen hem :)

2 lott. Gillat: Erika Wilhelmsson

3 lott: länkat . http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html

4 lott: Jag är redan med i din fanclub självklart: Erika Wilhelmsson

Håller tummarna på denna.
Det skulle vara så behövligt!!!

Kram
ErikaWilhelmsson@hotmail.com

Malin sa...

Hej!
Lite fredagsmys vore ju inte fel!
Gillar på FB

/Malin

Jonas Andersson sa...

Hej!
En skön lördag i Skåne hade inte varit fel.
Vi håller tummarna för att vi har turen på vår sida och vinner sköna lördag

Kicki Andersson sa...

Vill mycket gärna vinna en "sköna lördag" på Gässlingen!

Anonym sa...

Låter underbart. Jag tar gärna en lott på fredagspaketet....MVH/Lena C

Jennypenny sa...

Jag e gärna med och tävlar!! Hoppas jag vinner Sköna Lördag paketet. Med två små barn och en sambo som jobbar treskift och så kommer man typ aldrig iväg på nått sånt här. Trots att man verkligen borden unna sig det! Så jag hoppas jag vinner och kan överaska min sambo med en liten mini weekend. Gillar båda sidor på fb och har delat länken=) Så... blir det 4 lotter då va?
Kram Jenny
jenny.akerblom@gmail.com

Mamma till Linus och Wilma sa...

Absolut, precis vad jag och min mamma skulle behöva en SKÖNA LÖRDAG paket.
Skulle gärna vilja överraska min mamma med detta.

Har länkat på fb och gillat båda sidorna.

malin-borjesson@telia.com

Lena sa...

Hej! Har varit på Gässlinge och på fredagsmys och det hade jag gärna upplevt igen. helt underbart! Gillar både fru W och Gässlinge på facebook. Lisalawendel@gmail.com

Anonym sa...

hej! har varit på fredagsmys på Gässling och det gör jag gärna igen med min älskade man! har gillat både fru W och gässling på facebook. mvh lisa wendel
lisalawendel@gmail.com