måndag 14 februari 2011

Vinn en klänning från By Faith

Nu har du chansen att vinna denna underbara klänning från With love by Faith. Klänningen heter Katarina och är en dubbelklänning med spets från With love by Faith. Överklänning med kort ärm och 3 knappar fram skuren under bysten. Underklänning med spets ned till och reglerbara spagettiband. Kan användas separat. Klänningen är brun och underklänningen i ljus vintagerosa.




By Faith


 Enkla tävlingsuppgifter:
  1. För en lott:  Gå in på By Faith och svara på hur många varumärken de har i webshoppen. Skriv antalet i en kommentar på detta inlägg och ange din e-postadress i kommentarsfältet.
  2. För ytterligare en lott: Om du har en egen blogg kan du kopiera tävlingsbannern till din blogg och länka till mig.
  3. För ytterligare lott: Genom ikonerna längst ned i inlägget kan ni dela denna tävlingen med era vänner på Facebook, Twitter m.m.
  4. För 4.e lotten: Gå med i Fru W´s fanclub på Facebook, tryck på gilla knappen.
Lycka till!

Tävlingen avslutas söndagen den 20 februari. Jag drar en vinnare dagen efter.

90 kommentarer:

:*"*:♥Christina♥:*"*: sa...

Är jag först!? Sist jag var på Faith köpte jag mammelucker (Angelica), jag kunde inte välja så det blev både vita och beige. Den där klänningen skulle inte vara helt fel ;-)
Hittade fem varumärken i webbshoppen!
Fixar två lotter genom att länka, facebook har jag inte.
Kram

malin h sa...

God morgon! Jag vill självklart vara med och tävla! De har 5 varumärken i webshoppen. kram Malin

Anonym sa...

Vill också vara med :) 5 varumärken hittar jag. //Linda

Anonym sa...

Vill självklart vara med och tävla om den underbara klänningen! By Faith har 5 varumärken i webshoppen!
desiree__86@hotmail.com

emelies tävlingsblogg sa...

jag är gärna med o satsar på fyra lotter=)
1. fem stycken varumärken
2. har tispat här: http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/20-febr-klanning-byfaithse.html#comment
3 och 4- har tipsat/delat med mig av tävlingen på fb o gillar dig på facebook. heter emelie.johansson3

emjo_83@hotmail.com

Malin sa...

Jag vill vara med o tävla! Jag hittade 5 varumärken i webshoppen.
foggy_notion79@hotmail.com

Majblomma sa...

HEJ!

Jag vill vara med!! Tar gärna 3 lotter!

De har 5 st varumärken.
Tipsinlägg: http://majblomma.blogg.se/timeaftertime/2011/february/klanning-202.html
Och har twittrat om tävlingen (användarnamn majblomman)

Hoppas på tur! Klänningen är verkligen skitsnygg!!!

Karin sa...

Rätt svar är 5 varumärken, berggren.m.karin@gmail.com och fan på facebook är jag såklart. /Karin

Millasmirakel sa...

Hej, hej ...
5 st varumärken i webshoppen. Jag delar på fb och är redan med i fan cluben .. blire 3 st lotter till mig då ... ;) hoppas, hoppas
Har redan "mammisarna" + en jacka så denna klänning skulle göra outfiten komplett ..

/C.Jernberg

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och hittade 5 stycken varumärken.

Länkat:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/february/tavlar-om-en-klanning.html#comment

Har delat på facebook och blivit medlem i din facebook grupp, där jag heter (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Karin A sa...

Vilken fantastisk klänning - den vill jag ha! By Faith har fem varumärken i sin shop!

Helena Argirakis-Valencia sa...

WoW! Viken tjusans klanning! Sjalvklart vill jag vara med och tavla om den!
Sag att de har 5 varumarken, delade pa Facebook, lade in en lank pa min blogg (helt utan hjalp denna gangen :0) och sa ar jag ju ett fan sedan tidigare = fyra lotter

helenaargirakis@hotmail.com

Kram

Annas tipsarblogg sa...

5 st
har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/klanning.html

gillar redan din sida på FB - Anna Lundkvist

Karlskronamamman sa...

Å vad fin! Självklart vill jag vara med och tävla igen!
Hittade 5 varumärken.
Länkar hos mig!

Kram Hanna

sandra sa...

hej är gärna med och tar mig 1 lott=)
5 st varumärken,kram sandra
olander.sandra@gmail.com

Isabelle sa...

Är gärna med!
Det finns 5 varumärken.

bellusss@live.se

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar! Svar: 5 märken.

Ha en fortsatt härlig kväll.

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar om denna fantastiska klänning, 2 lotter, det är 5 varumärken och jag har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/02/klanning-20-feb.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med=) Hittade fem varumärken och jag blev helt såld på allt fint!!
Har delat med mig av länken på Facebook, gillar din sida på Fb och kommenterar här=) 3 lotter=)
Min mail: jenny.akerblom@gmail.com

Ha en fortsatt trevlig Alla hjärtans dag!!
//Jenny

Viktoria sa...

Hejhej! Jag är gärna med och tävlar! det finns 5 varumärken!
Jag har länkat här för extra vinstchans: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/2011/february/tavling-hos-fru-w.html

Kramar från Viktoria (pillooow@hotmail.com)

Andrea sa...

Lott 1: 5 varumärken
Lott 2: http://frusvensson.webblogg.se/tavling/2011/february/jag-tavlar-hos-fru-w-en-underbar-klanning-fra.html
Lott 3: Jag delar också! http://twitter.com/pixietail/status/37273309695451137
Lott 4: Är självklart medlem på FB redan, älskar din blogg - Andrea Sandell Svensson

Håller tummarna för den vackra klänningen, skulle känna mig så fin i den i vår och sommar! Det skulle bli en underbar födelsedagspresent :)

Hälsingar Andrea
andrea.sandell@gmail.com

BitskEmma sa...

jag vill vara med=)
hittade 5 varumärken=)
har länkat för två lotter http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/02/klanning20feb.html

lakritzflicka@hotmail.com=)

marianne.e2 sa...

Ursnygg klänning som skulle passa min "vintagedotter" alldeles pefekt.

Jag hittade 5 varumärken.

marianne.eriksson373@gmail.com

JoHaNNa sa...

jag är absolut med... jag håller nämligen på att bantar, så vad skulle inte va bättre än att ha en fin klänning att ha som mål att kunna bära inom snar framtid :)

jag hittar 5 st varumärken...

gör 2 lotter har jag bloggat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/february/klanning.html#comment

kiia sa...

Efter närmare granskning hittar jag 5 stycken varumärken....

vaffeda@hotmail.com

Anonym sa...

Hittar 5 st varumärken och vill gärna delta i tävlingen. Min garderob är en katastrof efter barnafödande och skulle må bra av en ny klänning.
Delar självklart med mig på fb och blir gärna ett fan.
Mia H

pippimia@hotmail.com

Johan N sa...

Självklart skall jag vara med och tävla! Jag tror att jag skulle bli skitsnygg i den klänningen! ;)

5 stycken varumärken

nystrom_johan@yahoo.se

V a n i l l a sa...

Himmel vilken vacker sida dom har... Be Faith !

Och kläderna deras är ju helt underbara så jag skulle ju kunna bli sittandes där hur länge som helst och drömma mig bort.

Så självklart vill jag vara med i tävlingen !

Dom har fem helt fantastiska varummärken hos Be Faith !

carinano@yahoo.se

Sara Karlsson sa...

Fem varumärken finns!
Om jag vinner den snygga klänningen önskar jag storlek medium.

sara.karlsson11@hotmail.com

Anonym sa...

Det finns 5 st varumärken!

Jag har inga bruna kläder, så det skulle vara
kul att vinna klänningen!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

tess/therese sa...

Oj vilken snygg klänning! tänker delta med 3 lotter denna gång :) skulle vara perfekt klänning att ha i sommar :) gillar på facebook och har tipsat mina vänner! namnet är therese sten
therese.kivi@hotmail.com

tess/therese sa...

oj glömde det finns 5 varumärken!

monikanen sa...

Hej!
Hittade fem varumärken i webbshoppen!
Gillar facebook och har tipsat mina vänner:)
Nu hoppas jag........

Kramiz Monica

Anonym sa...

Nu kör vi ett nytt försök!
Hittade 5 varumärken och jag har tipsat på FB.

Kram Beata

Maria sa...

Hej!

Vilken underbar klänning. Det är självklart att jag vill ta chansen fullt ut och vinna denna skönhet!

1. Det finns 5 varumärken

2. Jag har länkat till dig via min blogg http://mellanhimmelochord.blogspot.com

3. Jag har delat på Facebook

4. Jag har gått med i fancluben.

Alltså 4 lotter och förhoppningsvis en himla massa tur!

nystrom.maria@yahoo.se

Mvh, Maria.

Maria sa...

Jag gör ett nytt försök. Vill gärna vinna den fantastiska klänningen!

Lott 1 : 5 varumärken

Lott 2 : http://mellanhimmelochord.blogspot.com

Lott 3 : Jag har delat på facebook.

Lott 4 : Jag är nu medlem i din fanclub.

nystrom.maria@yahoo.se

Mvh, Maria

Maria sa...

Det är fem varumärken, och jag tar bara en lott.
Min e-post: marishkasenator@gmail.com

Ida sa...

Vilken ljuvlig klänning! Det finns fem varumärken i webbshopen.

ida.henrysson@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill ha en lott! Hittar 5 varumärken.
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Nathalie sa...

5 Varumärken är rätt svar.

ååh så fin!
Jag vill verkligen vinna den här fina klänningen då jag precis haft storrensning i min garderob och vill fylla på med nytt...!

nathalie_juhlen@hotmail.com

Anonym sa...

Det finns 5 varumärken

angelahelgee@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med, tre lotter tack.
Svar: Fem märken.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/02/20-feb-vinn-en-klanning-fran-by-faith.html

FB: C Regn

care69(at)live.se

Anonym sa...

Jag vill tävla om klänningen med en lott!
Mitt svar är 5 varumärken.
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

AnnapåGrönkulla sa...

Åh, vilken underbart fin klänning! Jag kniper tre lotter tack.
Det finns fem varumärken.
Jag har länkat i högra spalten här:
http://annapagronkulla.blogspot.com/
Och delat via mail till vännerna :)
Håller tummarna nu!

Shea sa...

Jag vill gärna vara med och tävla med en lott.
Svaret är 5 varumärken.
MVH Åsa
asa_g8@hotmail.com

Loon@live.se sa...

Verkligen i min smak :) Svar: De finns 5st..

SuperNova sa...

Hej! Klart jag vill tävla :D
Fem varumärken /zizzy@spray.se

Loon@live.se sa...

För en extra lott har jag tipsat om tävlingen i min blogg här: http://loon.blogg.se/tavlingar/2011/february/superfin-klanning.html :)

Malin Larsson sa...

Hej Sofia! Ytterligare en tävling :) De har 5 st varumärken. Kram Malin Larsson

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med. Hittar fem varumärken. Så det blir en lott för mig.
// Helena S
hellekk@gmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag deltar gärna i tävlingen =)
Svaret på frågan är 5.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com
(Jag har ingen blogg)

Millah sa...

Oj så fin, självklart är jag med.


SVAR: 5st olika varumärken!

Kram // Millah

jenn2you@hotmail.com sa...

Undrbar klänning!!! Jag vill valdigt garna vara med! 5 varumarken finns det! Jag har aven tippsat pa min blogg och gatt med i fanklubben pa FB (barbadosjenn)!!!

Anonym sa...

Vill också vara med :)

De har fem stycken varumärken och min email är madein_paint@hotmail.com

Mvh Charlotte

jenn2you@hotmail.com sa...

Glomde helt att skicka med min lank: http://barbados.blogg.se/2011/february/20-februari-klanning-fran-with-love-by-fait.html

[ lilla fru werner ] sa...

Oj här har det haglat in kommentarer! Härligt!

Well of course vill jag vinna denna ursnygga klänning! Jag fixar till mig fyra lotter minsann! Hittade fem märken på By Faiths sida, har gillat fancluben på Fejjan, har delat på Fejjan och inlägget och sist men inte minst har jag även bloggat om tävlingen (som också når ut till alla mina FB-vänner genom My Blog Posts)!

http://lisawerner.blogg.se/2011/february/tavla-hos-fru-w.html

Ha en fin kväll!!

Anonym sa...

Härlig klänning, stil i min smak :-)

Jag hittar 5 varumärken (som alla andra :-) )

Mvh Maria, riis.maria£gmail.com

Fru W sa...

Tack snälla lilla fru Werner för de fina orden...kram

Anonym sa...

Vilken fantastisk klänning! Jag vill gärna vara med och tävla

Fem varumärken finns i webshopen.

rigmor.fredholm@telia.com

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om denna fina klänning!

5 varumärken finns i webshopen

anpe63@hotmail.com

Mvh, Annika Persson

Lizette zet@live.se sa...

hej hej.
jag hittar 5 varumärken

håller tummarna nu

Kristina sa...

Jag är också gärna med i tävlingen. 5 olika varumärken finns det!
kristina.johansson@skola.bollebygd.se

Elin J sa...

Hej hej klart att jag är med! =)

De har fem varumärken!
Har gillat och delat på Fb! (elin jonsson)
Så det blir 3 lotter för mig!

*håller tummarna*

KRAM

elin_pumaior86@hotmail.com

Johanna sa...

5 varumärken!

johanna@backbone.se

Camilla sa...

Jag kniper gärna en lott! Jag hittade 5 varumärken i webshoppen.
Camilla
muminmammaliv@gmail.com

Martina Anjou sa...

Oj vilka fina kläder!! Fem varumärken hittade jag. Kram på dig Fru W!

Annelie sa...

Jag svarar 5 varumärken och tar en lott.

fox_box005 (at) hotmail.com

Jessika sa...

Ja e gärna me o tävlar !! :D

Svaret på frågan är 5 varumärken*

jag_jessika@hotmail.com

tusse sa...

Jag är med!

har länkat på min blogg!

http://tussexx.blogg.se/2011/february/klanning-203.html

mail_ tussex@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! vilken fin klänning. jag är med. svaret är 5 st varumärken. martina_holst@hotmail.com

Anneli sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Det finns 5 st varumärken :)

Ha en underbar helg!

Ylva sa...

Tar gärna 1 lott! Svaret är: fem stycken!

Kram
Choklad@gmail.com

JUST ME sa...

Fem stycken
tar tre lotter

/sofi__h@hotmail.com

Petra sa...

Oj, vilken underbar klänning!
Den hade jag verkligen INTE tackat nej till.
5 varumärken hittade jag på webshoppen.
Jag har länkat hit från min blogg, delar med mig på facebook och går med i din fanclub.
Allt för att få så stor chans som möjligt...
Mvh
petrak1@tele2.se

Emma sa...

Jag vill vara med.

Det finns 5 stycken varumärken.

nobananas2day@gmail.com

Hanna sa...

Hej!

Fem varumärken finns det! En lott alltså. :)

//Hanna
hannadjuis@hotmail.com

Lillan sa...

jag är med. svaret är 5 varumärken. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/february/klanning.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg!

Linda sa...

Jag vill också gärna vara med och de har fem varumärken. för två lotter så har jag länkat här:

http://lindatavlar.blogspot.com/2011/02/klanning-fran-by-faith-202.html

linda.stjernstrom[at]hotmail.com

Anonym sa...

hej vill gärna vinna denna vackra klänning till min fru då den skulle passa henne så fint=)
5 varumärken finns det!
Har ingen blogg så tar 1 lott.
mvh henke
olanders@hotmail.com

Anonym sa...

Ettlee@hotmail.com

Det finns 5st varumärken.

Anne B. sa...

5 varumärken. En lott, tack. :)

äppelblomman sa...

Jag väljer att få 4 lotter och hoppas på att vinna denna gången! Håller ALLa tummarna.
Jag har länkat på fejjan, min blogg, gillar dej och så är det 5 st varumärken!!

Kram K

Mickan sa...

Jag är med. Tar en lott.
Hittade 5 varumärken!

sunnydrop@hotmail.com

Marie sa...

Jag satsar på 4 lotter, för nu vill jag verkligen vinna!! Underbar klänning!
Det är 5 varumärken.
Länk på min blogg finns.
Delar tävlingen på FB.
Gillar på FB.

Ha en underbar dag!!
//Marie

Anonym sa...

5 varemerker!
1 lodd til meg!
Bentemor, netlohell@hotmail.com

Anonym sa...

Vill oxå vara med, hittade 5 varumärken.

Carola L sa...

5 Varumärken & Gillar på FB

carola(at)officefixarna.com

suss sa...

Det finns 5 varumärken.
Vilken underbar klänning. Det vore drömmen att få den!! Håller alla tummar och tår jag hittar!
= )

Anonym sa...

Hej, det finns 5 st varumärken!
Jag som gärna vill vinna den söta klänningen
är gunilla-thorsen@hotmail.com.

Sanna sa...

Det finns 5 varumärken.
Vill så gärna vinna så jag kör på 4 lotter och håller tummarna så hårt jag kan.
Har länkat inne hos mig, delat och gillat på FB.

MVH Sanna

exactis@hotmail.com