söndag 6 februari 2011

Nordgårdens Linnea

Har ju tidigare sagt att jag har en förkärlek för lokala små butiker och speciellt de som har plockat in lite av flera godbitar. Just så är det med Nordgårdens Linnea. En butik som bland annat har inredning, kläder och smycken. Igår skulle jag ner till Kungsbacka och då svängde jag förbi butiken som ligger i Billdal. Helen som har butiken välkomnade mig med ett varmt leende. Hon hade precis börjat att få fram massa vårnyheter och hela butiken kändes ljus och vårfräsch. De har ganska nyss flyttat in i nya lokaler och det var första gången jag besökte dem på den nya adressen.
Här kommer lite bilder på vad ni nu kan hitta i butiken. Jag rekommenderar varmt ett besök dit. Jag vet också att det är mycket spännande nyheter som är på väg in.





Inga kommentarer: