fredag 25 februari 2011

Kommentarer

Hmmm... jag har förstått att många tycker att det är lite svårt att lämna kommentarer på bloggen. Skulle vara jätteroligt att få lite respons och kommentarer på mina inlägg.
Här kommer en liten manual.....

Klicka på ordet" Kommentarer" som finns under varje inlägg, då kommer en litet formulär upp där man kan skriva en liten hälsning eller några väl valda rader.
När man sedan skall välja vem man kommenterar som, så är det enklaste är att välja alternativet näst längst ned i rullgardinsmenyn "Namn/webbadress" så kan ni enbart fylla i ert namn eller alias. Skriv bara namn, ingen mailadress där.
Annars väljer ni "Anonym" men kom då ihåg att skriva något namn i kommentarsfältet.

Sedan är det bara att trycka på "Skicka kommentar". Då flipprar bilden om och du ombeds att skriva av några bokstäver som kommer upp...sedan är det klart. Om det inte går, tryck på skicka igen....

Lycka till nu och en riktigt angenäm, fredag önskar jag er!!

Kramar från Fru W

2 kommentarer:

Kristina sa...

Ja du , jag har ju lärt mig kommentera så då borde vem som helst kunna det!Ge Klara en krya på sig kram från oss här i Bredared och trevlig helg önskar vi er. Kram till er andra också

V a n i l l a sa...

Här har du en som brukar vara duktig på att kommentera här hos dig... du har ju en av mina favoritbloggar såklart !

Fast senaste veckan har varit full med allehanda aktiviteter så jag har varit sååå dålig på att kommentera hos mina favoritbloggvänner... sorry !

Och jag ser nu att jag har missat massor med spännande inlägg här hos dig... får ju såklart skylla mig själv. Men nu ska jag kolla in dom också...

Ha en jätte mysig fredag !