lördag 5 februari 2011

Jag & min lugg

Idag var dagen då det skulle ske. Jag skulle bli med lugg!!
Jag har ju länge haft mitt långa hår som jag allt som oftast sätter upp i en tofs. Trivs i det....
Men det kan ju tyckas bli lite tråkigt och tycker just att lugg kan vara så snyggt på andra. Senast jag klippte lugg blev det en misär.....hade den i två dagar sedan åkte spännet upp. Nu fick jag tipset som jag direkt nappade på.....löslugg! Har ni hört om denna lilla varelse?
Nu var tiden inne för mitt besök då jag skulle bli med lugg. Fattar ni vad smart. Jag har kvar allt mitt hår och kan köra med lugg när jag känner för det och min hedeliga tofs med allt bak när jag känner för det.
Luggen spänner man fast med tre små spännen......ja, så här gick det till.
Tack snälla Camilla för bullen och Patricia för allt fix med mitt rufs......














8 kommentarer:

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Du är sååååå fin!!!
Kram å tack för idag

Fru W sa...

Tack själv....det är ju du som fotat och gödde mig med bulle. Dock tycker jag att jag ser lite lustig ut på sista bilden...blek och dan och utan glasögon...:)

Mia sa...

Men va bra det blev!!!!! Du passar verkligen super i lugg... Ett bra klipp di gjorde där ;)

kram

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Jag har bloggat om din löslugg, du är en sån läckerbit...

Fru W sa...

Tack snälla Mia...kram

Helena Argirakis-Valencia sa...

Wow! Verkligen supersnyggt! Harligt att kunna ha lugg och sedan lagga den pa hyllan om man inte riktigt "feelar" det just den dagen... :0)

Svägerskan sa...

Det blev ju jättesnygg, vilket häftigt påhitt med löslugg! Kan du enkelt sätta dit den och ta av den själv eller behöver du hjälp med det?

Fru W sa...

Kan fixa det enkelt själv:)