fredag 4 februari 2011

Jag lät mig luras

Köpte på lunchen idag ett magasin.....tänkte att det var lite mysigt så här när det är fredag och allt. Det var rosa prickar på, vackra färger och framför allt Leila på omslaget. 49:- var ju ett bra pris också tänkte jag och drog snabbt åt mig ett nummer av Vårt Nya Kök.

Glad i hågen börjar jag att bläddra igenom och jo, visst var Leila med på ett uppslag men annars var det inte så mycket roligt måste jag säga. Massa reklam och tråkiga bilder. Äntligen lite läckra recept tänkte jag då....
Nej, jag måste läst fel....JULENS MAT. Vem är intresserad av julmat NU? Var det ett gammalt nummer jag hade fått tag i? Nej, tyvär inte det heller....2011 var året.
Nej, massa stela kök och vinflaskor verkar vara det enda innehållet i denna upplaga....
Framsidan som var så fin............besviken.....

Inga kommentarer: